Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Region Midtjylland (udbudsansvarlig region)
Vindere
Hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.)
(13.07.2017)
Radiocom Danmark A/S
Baldersbækvej 31
2635 Ishøj
Hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.)
Region Midtjylland (udbudsansvarlig region)
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Præhospitalet, Olof Palmes Allé 34, 1.
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Hans Christian Kirketerp
Telefon: +45 78414807
E-mail: hankit@rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Morten Hestbech
Telefon: +45 76631417
E-mail: mhe@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionssyddanmark.dk
Præhospitalet, Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Jan Lindberg
Telefon: +45 97662113
E-mail: jan.lindberg@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Del II: Genstand
Hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.).
Udbuddet omfatter en rammeaftale vedrørende hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.).
Kontrakten udbydes af Region Midtjylland med en option for Region Nordjylland og Region Syddanmark til ligeledes at indgå kontrakt med den valgte leverandør.
For Region Midtjyllands kontrakt er Region Midtjylland hovedudførelsessted. For Region Nordjylland og Region Syddanmark vil de respektive områder være hovedudførelsessted, hvis de tiltræder optionen.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af følgende ydelser:
— Windowsbaserede pc'er forbundet til trykfølsom skærm, evt. bygget sammen i samme enhed (tablet). Skærm/tablet skal placeres i holder/dock, som er en del af tilbuddet.
— Operativsystemlicenser til pc'erne.
— GPS-løsning inklusiv ekstern antenne med tilhørende kabling.
— GSM-løsning inklusiv ekstern antenne med tilhørende kabling.
— Kablet forbindelse fra pc til SINE-radio (Sepura SRG 3500/3900).
— Installation og test i alle køretøjer. Der er tale om en totalinstallation, hvorfor leverandøren skal levere alle nødvendige beslag, kabler, opladere, batterier m.v.
— Demontering af eksisterende installationer i Ordregivers køretøjer.
— Fuld service og support inkluderet i en 1-årig ansvars- og afhjælpningsperiode for det enkelte system efter afsluttet og godkendt installation.
— Serviceaftale gældende efter den 1-årige ansvars- og afhjælpningsperiode (Kontraktbilag 8) i op til 6 år.
Der er option på følgende:
— System, hvor det aktive skærmområde har en størrelse på minimum 7,9 tommer, mens skærmen inkl. skærmens ramme maksimalt er på 11 tommer.
Optionen er frivillig, da forbruget af denne størrelse forventes at have et begrænset omfang, Optionen vil derfor ikke indgå i tilbudsevalueringen.
Region Midtjylland er udbudsansvarlig region, og når der i nærværende udbudsbekendtgørelse er henvist til »på den ovenfor anførte adresse« er det den for Region Midtjylland oplyste adresse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det forudsættes, at den valgte leverandør i forbindelse med udførelse af service- og supportopgaven vil skulle behandle personoplysninger på ordregivers vegne. I forbindelse med underskrift af den udbudte kontrakt skal leverandøren derfor endvidere underskrive regionernes databehandleraftale i henhold til persondataloven. Databehandleraftalen indgår som en del af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD).
ESPD er udarbejdet af EU-Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome
Der henvises til ordregivers udbudsbetingelsers afsnit 6 «Betingelser for deltagelse (udelukkelse og egnethed).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse:www.kfst.dk