1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
TV 2 Danmark A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed, der styres af en central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Fritid, kultur og religion
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Implementering af HCM-system til TV 2 Danmark A/S
Beskrivelse
:
TV 2 Danmark A/S (i det følgende kaldet TV 2) ønsker at indgå en aftale om implementering af et HCM-system. HCM-systemet skal bidrage til at styrke fundamentet for ledelse i TV 2, herunder:Styrke evnen til at træffe beslutninger om organisation og Medarbejdere på et informeret grundlagEffektivisere arbejdsgangen for Ledere og i stabsfunktionerFrigøre kapacitet hos ledere til den relationelle ledelsesopgave På den baggrund er HCM-systemets funktionalitet og brugeroplevelse væsentlig for de tilbudte Ydelser. Leverandøren skal afgive tilbud på implementering af et HCM-system til TV 2, som skal anvendes på tværs af TV 2.
Identifikator for proceduren
:
5cc6c86a-c585-4552-be72-1f153ec00388
Tidligere bekendtgørelse
:
5a0d7e8a-7aa4-4849-950f-77b6e08ab80d-01
Intern ID
:
221974309
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbud m. Forhandling.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
48100000
Branchespecifik programpakke
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer,
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Implementering af HCM-system til TV 2 Danmark A/S
Beskrivelse
:
TV 2 Danmark A/S (i det følgende kaldet TV 2) ønsker at indgå en aftale om implementering af et HCM-system. HCM-systemet skal bidrage til at styrke fundamentet for ledelse i TV 2, herunder:Styrke evnen til at træffe beslutninger om organisation og Medarbejdere på et informeret grundlagEffektivisere arbejdsgangen for Ledere og i stabsfunktionerFrigøre kapacitet hos ledere til den relationelle ledelsesopgave På den baggrund er HCM-systemets funktionalitet og brugeroplevelse væsentlig for de tilbudte Ydelser. Leverandøren skal afgive tilbud på implementering af et HCM-system til TV 2, som skal anvendes på tværs af TV 2.
Intern ID
:
221974309
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
48100000
Branchespecifik programpakke
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer,
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
36
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
TV 2 kan forlænge Kontrakten op til 2 gange. Forlængelserne kan være op til 12 måneder pr. forlængelse.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Lineær prismodel
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Ved vurdering af underkriteriet Kvalitet bliver der vægtet på den underliggende delkriterier, som fremgår af udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
65
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Implementering, Samarbejde, Support & SLA
Beskrivelse
:
Ved vurdering af underkriteriet Implementering, Samarbejde, Support & SLAG bliver der vægtet på den underliggende 2 delkriterier, som fremgår af udbudsmaterialet.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
15
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
13 961 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
MIRACLE A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
366443-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
13 961 000,00
DKK
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
366443-2024
Titel
:
Implementering af HCM-system til TV 2 Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
20/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Type modtagne indgivelser
:
Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
TV 2 Danmark A/S
Registreringsnummer
:
10413494
Postadresse
:
Rugårdsvej 25
By
:
Odense C
Postnummer
:
5000
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Contract Management
Telefon
:
+45 65919191
Fax
:
+45 65913322
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
MIRACLE A/S
Registreringsnummer
:
25678990
Postadresse
:
Nyropsgade 41
By
:
København V
Postnummer
:
1602
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
MIRACLE A/S
Telefon
:
60353557
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
1ac5a391-5a78-4712-96f0-2f85a6293b92
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/01/2025
12:04:36 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
20/01/2025
12:42:39 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
41174-2025
EUT-S-nummer
:
14/2025
Offentliggørelsesdato
:
21/01/2025