Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=178569&B=KU
Udbyder
Københavns Universitet
IRAM-løsning til håndtering af roller, rettigheder og identiteter
Københavns Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29979812
Nørregade 10
København K
1165
Danmark
Kontaktperson: Morten Have
Telefon: +45 35334781
E-mail: morten.have@adm.ku.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ku.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/166597
Del II: Genstand
IRAM-løsning til håndtering af roller, rettigheder og identiteter.
KU ønsker, at den nye fælles IRAM-løsning baseres på en standard IRAM-løsning, der tilpasses KU's systemlandskab samt skaleres efter Universitets behov. IRAM løsningen forventes at integrere med en række af KU's systemer. Integration til disse sker via dokumenterede API'er. Det er ønsket at der kan tildeles roller automatisk ud fra organisatoriske tilhørsforhold, hvilket resulterer i en bedre rettighedsstyring. KU har fokus på sikkerhed, hvorfor det er centralt at den kommende IRAM-løsning indeholder auditlog og rapporteringsværktøjer.
KU ønsker, at den nye fælles IRAM-løsning baseres på en standard IRAM-løsning, der tilpasses KU's systemlandskab samt skaleres efter Universitets behov. IRAM løsningen forventes at integrere med en række af KU's systemer. Integration til disse sker via dokumenterede API'er. Det er ønsket at der kan tildeles roller automatisk ud fra organisatoriske tilhørsforhold, hvilket resulterer i en bedre rettighedsstyring. KU har fokus på sikkerhed, hvorfor det er centralt at den kommende IRAM-løsning indeholder auditlog og rapporteringsværktøjer. Der henvises yderligere til Udbudsbetingelserne samt Bilag 1 — Forretningsmæssigt mål og behov.
Kontrakten kan forlænges med 2 gange 24 måneder.
Københavns Universiteter vil ved udvælgelse af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, vælge ansøgere med fornøden økonomisk kapacitet og efter en vurdering af hvilke ansøgere, der har de mest relevante dokumenterede referencer, hvor der vises erfaring med håndtering af løsninger og omfang som minder om ordregivers forhold hvad angår volumen og kompleksitet i systemlandskab. Der lægges vægt på de i bilag 9 beskrevne teknologier. Det ses gerne at referencer i videst muligt omfang er fra sammenlignelige offentlige kunder set i forhold til størrelse, myndighed og kompleksitet. Der vil særligt være fokus på referencer, hvor tilbudsgiver har bistået med transitionen fra en eksisterende IdM til et nyt IdM. Der prækvalificeres 4 leverandører.
Den samlede kontraktværdi forventes at være mellem 10 000 000-20 000 000 DKK i hele kontraktsperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til bestemmelser om arbejdsklausuler i kontrakten.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Supplerende materiale f.eks. vejledninger og produktblade kan være på engelsk, såfremt tilbudsgiver direkte henviser til dette.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på
www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden 20 kalender dage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har
afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet
prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante
grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i
Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren
skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og
om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt
der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for
Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk