23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aarhus Universitet

ITSM-løsning til Aarhus Universitet


Aarhus Universitet

20081-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – ITSM-løsning til Aarhus Universitet
OJ S 8/2025 13/01/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Universitet
E-mail udbud@au.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Uddannelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel ITSM-løsning til Aarhus Universitet
Beskrivelse Udbuddet vedrører anskaffelse af en ITSM-løsning til understøttelse af Ordregivers ITIL-4 processer. Ordregivers, Aarhus Universitets (AU) vision er at have en ITSM-løsning, som er brugervenlig og intuitiv, både for slutbrugere, agenter og administratorer. Løsningen skal indeholde en slutbrugerportal med et design som repræsenterer AU. Slutbrugerportalen skal dagligt anvendes af mange forskellige slutbrugere, som nemt skal kunne indberette supportsager. Sager indmeldes via slutbrugerportalen frem for telefonopkald og lander derved det rette sted hver gang. Nogle sager bliver løst af automatiske flows, så både slutbrugeren og agenterne oplever at blive hjulpet af løsningen. AI vil på sigt og i takt med modenhed blive brugt til at understøtte de automatiske flows. Løsningen skal understøtte de processer, som allerede er veletablerede AU ITIL-4-processer, dvs. Incident Management, Service Request Fulfilment og Continual Service Improvement. Disse processer er AU’s kerne-ydelser ift. IT-support, og de undergår forbedringer i takt med at teknologi og krav til ydelser ændrer sig. Løsningen skal også understøtte følgende nye AU ITIL-4-processer – Knowledge Management og As-set Management. Knowledge Management vil på sigt kunne give de slutbrugere, der ønsker det, mulighed for at kunne løse deres sager selv ved at blive præsenteret for relevant og præcis selvhjælps dokumentation i indmeldingsøjeblikket (såkaldt ”shift left”). Asset Management processen vil på sigt skabe et bedre overblik over alle IT-relaterede ”enheder” fra mus til netværks-switche i et autoritativt system. Administratorer skal let kunne lave specifikke formularer i løsningen, der understøtter præcis og simpel dataindhentning fra slutbrugerne. Ideelt set vil løsningens formularer sikre, at slutbrugeren på sigt oplever på simpel vis at kunne indlevere præcise data om hændelsen eller den ønskede ydelse, så agenten hurtigere kan løse en sag. Løsningen skal understøtte gængse integrationsteknologier, så man også i fremtiden kan udbygge automatiserede sagsgange med data fra AU kildesystemer. Udbuddets anslåede værdi eksklusive moms: 10.000.000,00 DKK. Den anslåede værdi er alene et skøn. Kontrakten garanterer ikke nogen omsætning, som alene afhænger af Ordregivers konkrete behov. Den samlede anslåede værdi kan vise sig at være større eller mindre end det anslåede. Den anslåede værdi er for kontraktens samlede maksimale længde.
Identifikator for proceduren dc4ebbcc-2573-4cc5-b5fb-04bb9ca5bee5
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til Udbudslovens § 61 (Lov nr. 1564 af 15/12/2015). Udbud med forhandling betyder, at udbudsfasen er opdelt i en prækvalifikation, hvor et antal Ansøgere udvælges til at afgive tilbud, en tilbudsfase hvor de udvalgte Tilbudsgivere udarbejder og indleverer deres indledende tilbud, en forhandlingsfase hvor der optages forhandling med de udvalgte Tilbudsgivere som på baggrund heraf afgiver et endeligt tilbud. Ordregiver forbeholder sig dog retten til at optage forhandlinger mere end én gang. Ordregiver forbeholder sig ligeledes ret til at tildele kontrakten på baggrund af Tilbudsgivernes indledende tilbud, og dermed ikke optage forhandling med Tilbudsgiverne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Nordre Ringgade 1    
By Århus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Leveringsstedet er Aarhus Universitet, Aarhus.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer: a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt, b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger, c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : ITSM-løsning til Aarhus Universitet
Beskrivelse : Udbuddet vedrører anskaffelse af en ITSM-løsning til understøttelse af Ordregivers ITIL-4 processer. Ordregivers, Aarhus Universitets (AU) vision er at have en ITSM-løsning, som er brugervenlig og intuitiv, både for slutbrugere, agenter og administratorer. Løsningen skal indeholde en slutbrugerportal med et design som repræsenterer AU. Slutbrugerportalen skal dagligt anvendes af mange forskellige slutbrugere, som nemt skal kunne indberette supportsager. Sager indmeldes via slutbrugerportalen frem for telefonopkald og lander derved det rette sted hver gang. Nogle sager bliver løst af automatiske flows, så både slutbrugeren og agenterne oplever at blive hjulpet af løsningen. AI vil på sigt og i takt med modenhed blive brugt til at understøtte de automatiske flows. Løsningen skal understøtte de processer, som allerede er veletablerede AU ITIL-4-processer, dvs. Incident Management, Service Request Fulfilment og Continual Service Improvement. Disse processer er AU’s kerne-ydelser ift. IT-support, og de undergår forbedringer i takt med at teknologi og krav til ydelser ændrer sig. Løsningen skal også understøtte følgende nye AU ITIL-4-processer – Knowledge Management og As-set Management. Knowledge Management vil på sigt kunne give de slutbrugere, der ønsker det, mulighed for at kunne løse deres sager selv ved at blive præsenteret for relevant og præcis selvhjælps dokumentation i indmeldingsøjeblikket (såkaldt ”shift left”). Asset Management processen vil på sigt skabe et bedre overblik over alle IT-relaterede ”enheder” fra mus til netværks-switche i et autoritativt system. Administratorer skal let kunne lave specifikke formularer i løsningen, der understøtter præcis og simpel dataindhentning fra slutbrugerne. Ideelt set vil løsningens formularer sikre, at slutbrugeren på sigt oplever på simpel vis at kunne indlevere præcise data om hændelsen eller den ønskede ydelse, så agenten hurtigere kan løse en sag. Løsningen skal understøtte gængse integrationsteknologier, så man også i fremtiden kan udbygge automatiserede sagsgange med data fra AU kildesystemer. Udbuddets anslåede værdi eksklusive moms: 10.000.000,00 DKK. Den anslåede værdi er alene et skøn. Kontrakten garanterer ikke nogen omsætning, som alene afhænger af Ordregivers konkrete behov. Den samlede anslåede værdi kan vise sig at være større eller mindre end det anslåede. Den anslåede værdi er for kontraktens samlede maksimale længde.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Udbuddet har obligatorisk optioner på uddannelse, konsulentydelser samt AI funktionalitet. Derudover er der mulighed for at inkludere frivillige optioner i tilbuddet, som dog ikke indgår i tilbudsevalueringen.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Nordre Ringgade 1    
By : Århus C
Postnummer : 8000
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Leveringsstedet er Aarhus Universitet, Aarhus.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Forventet kontraktunderskrift er i juni 2025. Implementering sker i henhold til Bilag 1 Tidsplan og implementering. Kontrakten har en forventet løbetid på 48 måneder efter godkendt Overtagelsesprøve. Ordregiver har herefter mulighed for at forlænge kontrakten 2 gange af op til 24 måneder dvs. samlet set yderligere op til 48 måneder. Kontrakten kan derfor samlet set være på op til 96 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Økonomisk og finansiel formåen
Beskrivelse Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år. Ansøger skal beskrive minimum 1 og maksimalt 3 tilsvarende referencer som er leveret inden for de seneste 3 år. Med tilsvarende referencer forstår Ordregiver: At Ansøger har færdig-implementeret referencens ITSM-løsning. Med færdig-implementeret menes, at kunden har overtaget og/eller idriftsat ITSM-løsningen. De 3 år beregnes fra datoen for ansøgningsfristen. Hver reference bedes indeholde: Startdato (overtagelsesdato eller idriftsættelsesdato) og slutdato (er referencen ikke afsluttet anføres datoen for ansøgningsfristen samt med anførelse af ”igangværende” under Beskrivelse). Navn på modtager og kontaktoplysninger. Beskrivelse af den specifikke levering, herunder Hvilket specifik software der blev leveret og leveranceform, Referencens relevans, herunder hvilke for Ordregiver relevante ITIL-4 processer referencen vedrørte, Ansøgers rolle, ansvar og erfaring med leverancen. Implementeringsprojektets kompleksitet, herunder implementerings-periodens varighed. Om kunden var en offentlig ordregiver, herunder et universitet. Opmærksomheden henledes på, at Ansøger i sin beskrivelse bedes være opmærksom på de forhold som vægter positivt i Ordregivers vurdering af referencerne, jf. udbudsbetingelsernes afsnit 3.7. Referencerne skal beskrives i ESPD’et, og kan ikke vedlægges som bilag. Ordregiver forventer at hver reference maksimalt fylder to A4-sider i den printede version af ESPD'et. Mindsteantallet af Ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren (tilbudsafgivelse): 3 (tre). Det højeste antal Ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren (tilbudsafgivelse): 3 (tre).
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 3
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 3
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 3
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
Køberen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud uden yderligere forhandlinger
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Evalueringen af underkriteriet ”pris” er baseret på ”samlet evalueringspris”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Ordregiver vil i vurderingen af ”Kvalitet” lægge vægt på de i udbudsbetingelserne angivne delkriterier, herunder Tidsplan og implementering 15 %, Funktionelle krav (AI funktionalitet, Slutbrugerportal, Agentværktøj og Administratorværktøj) 45 %, Drift, vedligehold, support og servicemål 25 %, Informationssikkerhed 5 %, Dokumentation 5 %, Bæredygtighed 5 %.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 05/02/2025   09:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren :
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud : 21/02/2025
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 17/02/2025   09:00:00 (UTC)
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aarhus Universitet
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Aarhus Universitet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Aarhus Universitet
Organisation, der behandler tilbud Aarhus Universitet
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Aarhus Universitet
Registreringsnummer : ORG-31119103
Postadresse : Nordre Ringgade 1    
By : Aarhus C
Postnummer : 8000
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : AU Økonomi, Indkøb
E-mail : udbud@au.dk
Telefon : 93522484
Internetadresse : https://www.au.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for udbud
Telefon : +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 356e10bc-3133-4ca4-935c-218da25fda07   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 10/01/2025   11:22:41 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 10/01/2025   11:31:19 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 20081-2025
EUT-S-nummer : 8/2025
Offentliggørelsesdato : 13/01/2025

Send til en kollega

0.059