Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Professionshøjskolen Lillebælt/University College Lillebælt (ansvarlig for udbuddet)
Vindere
Kontrakt vedrørende Learning Management System
(18.05.2017)
itslearning A/S
Edvard Griegs Vei 3
5059 Bergen
Learning Management System
Professionshøjskolen Lillebælt/University College Lillebælt (ansvarlig for udbuddet)
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
30859480
Vestre Engvej 51 C
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Christian Wang
E-mail: wang@ucl.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ucl.dk
30874323
Slagelsevej 7
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Michael Jungfalck
E-mail: mju@ucsj.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.uscj.dk
30773047
Skejbyvej 1
Risskov
8240
Danmark
Kontaktperson: Mads Konge
E-mail: mk@viauc.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.via.dk
30787986
Humletorvet 3
København V
1799
Danmark
Kontaktperson: Jacob Christian Sager
E-mail: jsc@ucc.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ucc.dk
30840402
Degnevej 16
Esbjerg Ø
6705
Danmark
Kontaktperson: Jacob-Steen Madsen
E-mail: jsma@ucsyd.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ucsyd.dk
Del II: Genstand
Learning Management System.
Learning Management System til brug for understøttelse af onlineaktiviteter i de nævnte professionshøjskolers uddannelses- og kursusaktiviteter under forudsætning af, at kontrakten tiltrædes.
University College Lillebælt (»UCL«) er ansvarlig for og udbyder hermed kontrakt vedrørende Learning Management System (»LMS«). Udbuddet gennemføres på vegne af og sammen med en række andre professionshøjskoler — University College Syddanmark, University College Sjælland, Professionshøjskolen VIA University College, University College Capital — der således har option på selvstændigt at kunne tiltræde den udbudte kontrakt på tilsvarende vilkår jf. pkt. II.2.11) nedenfor.
Det nærmere omfang af de enkelte professionshøjskolers anvendelse af LMS fremgår af udbudsmaterialet.
Varighed er oplyst fra driftsstart 1.9.2017.
Den enkelte ordregiver kan med et skriftligt varsel på 3 måneder forlænge kontraktperioden med op til 2 gange 1 år (altså en samlet mulig forlængelse på 2 år).
Følgende professionshøjskoler deltager også i udbuddet og har derfor option på at kunne tiltræde den udbudte kontrakt på tilsvarende vilkår som nærmere beskrevet i udbudsmaterialet:
University College Syddanmark.
University College Sjælland.
Professionshøjskolen VIA University College.
University College Capital.
Tilbudsgiver skal afgive tilbud på alle optioner. Den oplyste værdi i afsnit II.2.6) udgør den anslåede værdi ved fuld levering til alle de deltagende professionshøjskoler i alle 5 år. Værdien er anslået ud fra de deltagende professionshøjskolers relative andel af brugere til systemet.
Alle interesserede opfordres til grundigt at læse det fulde udbudsmateriale for at sikre en korrekt forståelse og udfyldelse.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes i ESPD beskrive referencer på sammenlignelige opgaver/kontrakter herunder: Tilbudsgivers kunde og kontaktperson, leverancens tidsmæssige forhold, herunder kontraktindgåelsestidspunkt, implementerings- og leveranceperiode, kundens (uddannelsesinstitutionens) uddannelser og antal brugere — evt. opdelt i forskellige relevante kategorier. Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de pågældende referencer, såfremt det skønnes nødvendigt.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere mindst én (1) reference for levering og implementering af et tilsvarende system hos en højere uddannelsesinstitution — dvs. med mellemlange eller videregående uddannelser — i Skandinavien indenfor de seneste 3 år. Leverancen skal have omfattet mindst 10 000 brugere.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet gennemføres efter Udbudsloven, og det er et krav, at tilbudsgiverne udfylder det såkaldte ESPD-dokument. Tilbuddet inkl. udfyldt ESPD-formular(er) skal afleveres pr. mail til LMSTENDER@UCL.dk. ESPD'et skal vedhæftes mailen som XML-fil. Det er ikke et krav, at ESPD-formular(er) underskrives. Udfyldelsen af de relevante afsnit er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne.
Det understreges, at såfremt tilbudsgiver baserer sit tilbud på andre enheders kapacitet eller hvis tilbuddet indgives af en sammenslutning (f.eks. et konsortium) skal der vedlægges særskilte udfyldte ESPD-formularer fra hver af disse enheder. Udfyldelsen af de relevante afsnit er nærmere beskrevet i udbudsbetingelserne.
Alle interesserede opfordres til grundigt at læse det fulde udbudsmateriale for at sikre en korrekt forståelse og udfyldelse.
Dokumentation og tekniske specifikationer accepteres på dansk og engelsk.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135-136, finder de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1 — nr. 6 anvendelse.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. § 7, stk. 2, nr. 1, i Lov om Klagenævnet for Udbud.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Lov om Klagenævnet for Udbud er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Klager skal skriftligt informere den ordregivende myndighed om indgivet klage senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klagen skal angive, om der er anmodet om opsættende virkning. Klage skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk