23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Greve Kommune

Sporingssystem til borgere med demens i Greve Kommune


Greve Kommune

785559-2024 - Resultater
Danmark – Globale navigations- og positionsbestemmelsesudstyr (GPS eller tilsvarende) – Sporingssystem til borgere med demens i Greve Kommune
OJ S 248/2024 20/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Greve Kommune
E-mail lat@greve.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Sporingssystem til borgere med demens i Greve Kommune
Beskrivelse Udbud af kontrakt på levering af Sporingssystem til brug for borgere med demens i Greve Kommune. Systemet består af sporingsenheder, et app-baseret sporingssystem samt et web-baseret administrationsmodul.
Identifikator for proceduren bff3c0c7-cd34-4eed-9a35-02507926a753
Tidligere bekendtgørelse : 5c3dbb87-563d-4e1a-a87f-14dd5a8ca4d0-01
Intern ID 24-008526
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudsloven, LBK nr. 10 af 06/01/2023, hvilket betyder, at enhver som opfylder kravene til egnethed kan afgive tilbud. Kravene til egnethed fremgår af udbudsbetingelserne afsnit 2.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 38112100   Globale navigations- og positionsbestemmelsesudstyr (GPS eller tilsvarende)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 79714110   Sporing af flygtede personer
2.1.2.
Udførelsessted
By Greve Kommune
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Økonomiske aktører og evt. støttende enheder, udelukkes fra at deltage i udbuddet, hvis de endvidere er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, hvorefter En ordregiver skal udelukke en ansøger eller til- budsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Der anvendes vareprøver og demonstration som en del af evalueringen af tilbud i dette udbud iht. udbudsbetingelserne.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Sporingssystem til borgere med demens i Greve Kommune
Beskrivelse : Udbud af kontrakt på levering af Sporingssystem til brug for borgere med demens i Greve Kommune. Systemet består af sporingsenheder, et app-baseret sporingssystem samt et web-baseret administrationsmodul.
Intern ID : 24-008526
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 38112100   Globale navigations- og positionsbestemmelsesudstyr (GPS eller tilsvarende)
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 79714110   Sporing af flygtede personer
5.1.2.
Udførelsessted
By : Greve Kommune
Postnummer : 2670
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2025
Varigheds slutdato 30/04/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Økonomiske aktører og evt. støttende enheder, udelukkes fra at deltage i udbuddet, hvis de endvidere er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134a, hvorefter En ordregiver skal udelukke en ansøger eller til- budsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Der anvendes vareprøver og demonstration som en del af evalueringen af tilbud i dette udbud iht. udbudsbetingelserne.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Prisen opgøres som den evalueringstekniske pris iht. udbudsbetingelsernes afsnit 4.2 og jf. Tilbudslisten, Bilag 2.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet Kvalitet er opdelt i følgende delkriterier: Kvalitet og brugervenlighed, sporingsenhed, vægt 40% Funktionalitet, sporings app, vægt 20% Funktionalitet, administrationsmodul (AM), vægt 40%
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I forbindelse med nærværende udbud skal klage over udbuddet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Greve Kommune
Registreringsnummer : 44023911
Postadresse : Rådhusholmen 10    
By : Greve
Postnummer : 2670
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Enhed : Lars Torp Steffensen
E-mail : lat@greve.dk
Telefon : +45 43979008
Internetadresse : https://greve.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 40ae5a59-a153-434b-8e4b-67e50e40f84d   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 19/12/2024   11:00:38 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 19/12/2024   11:00:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 785559-2024
EUT-S-nummer : 248/2024
Offentliggørelsesdato : 20/12/2024

Send til en kollega

0.032