23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fors A/S

Udbud af SCADA-system til Fors


Fors A/S

765525-2024 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af SCADA-system til Fors
OJ S 243/2024 13/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fors A/S
E-mail kontakt@tohv.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af SCADA-system til Fors
Beskrivelse Nærværende udbud vedr. et SCADA-system til varetagelse af driften og overvågning af FORS anlæg på tværs af geografi og forsyningsområder. Som en del af aftalen skal den kommende leverandør forestå levering af SCADA-system, installation, konfigurering, udvikling af standard, og konvertering af et antal pilotprojekter, som proof of concept. Ligeledes skal den kommende leverandør forestå drift, vedligeholdelse og support af systemet i kontraktens løbetid. Der udbydes en aftale med en varighed på 8 år, med mulighed for at opsigelse heraf efter 30 måneder. Kontrakten estimeres at have en værdi på ca. 40.000.000 DKK. Ansøger/Tilbudsgiver bedes bemærke, at grundet Kontraktbilag 02a - PLC oversigt og Kontraktbilag 02b - Pilotanlægs, samt underbilag hertil, særlige karakter, skal disse bilag rekvireres af prækvalificerede Tilbudsgivere, hvilket sker på anmodning til Ordregiver via ETHICS. Ordregiver har af den grund forlænget tilbudsfristen med 5 dage, jf. Udbudsloven § 133. Udlevering betinges af Tilbudsgivers forudgående aflevering af underskrevet fortrolighedserklæring.
Identifikator for proceduren 63392ab1-d281-4626-ba35-5e2f7911e193
Tidligere bekendtgørelse : 6d0f7213-0de8-4e51-a8aa-5c83b64e7245-01
Intern ID Udbud af SCADA-system til Fors
Udbudsprocedure Anden procedure, der afvikles i flere faser
Hovedpunkterne i proceduren Udbud med prækvalifikation, indledende tilbud og forventet én forhandlingsrunde, der forventes gennemført som mundtlige forhandlinger. Kunden forbeholder sig dog retten til at antage indledende tilbud, ligesom Kunden forbeholder sig retten til at gentage forhandlingerne, såfremt dette vurderes relevant.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 30236200   Databehandlingsudstyr, 48150000   Programpakke til industriel kontrol, 51110000   Installation af elektrisk udstyr, 72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72211000   Programmeringsservice i forbindelse med systemer og brugerprogrammel, 72212000   Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel, 72222300   Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 72226000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med afleveringsprøve for basisprogrammel, 72227000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med integration af programmel, 72253000   Help-desk og støttetjenester, 72253100   Help-desk-tjenester, 72253200   Systemsupport, 72254000   Programmeltestning, 72254100   Systemafprøvning, 72261000   Programmelsupport, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72266000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester, 72267100   Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi, 72268000   Levering af programmel
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 134 a: Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ordregiver har i henhold til udbudslovens § 49, stk. 2, vurderet, om aftalen kan opdeles i delkontrakter, men har vurderet, at det er mest hensigtsmæssigt af både praktiske og økonomiske årsager at samle kontraktens opgaver til udførelse af én leverandør. Spørgsmål: Alle interesserede virksomheder skal stille eventuelle spørgsmål via udbudsportalen. Virksomhederne opfordres til at stille deres spørgsmål senest inden den i afsnit 1.6 – Tidsplan, angivne frist. Alle spørgsmål (også spørgsmål modtaget efter ovenstående "frist") vil blive besvaret, i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 kalenderdage inden ansøgningsfristens udløb. Spørgsmål og svar samt eventuelle rettelser vil blive offentliggjort på udbudsportalen. Verificering af oplysningerne i ESPD: I forlængelse af underretning om prækvalifikationen skal Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i ESPD i forbindelse med prækvalifikationen i henhold til udbudslovens §§ 144 og 152. Dokumentationen fremlægges ved at fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation, jf. udbudslovens § 151, stk. 4. Hvis Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: - Skifteretten v. Domstolsstyrelsen - Skatteforvaltningen - ATP - Politiet (Kriminalregistret) Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat som frist ved fremsættelse af anmodning om dokumentation. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud Ligeledes skal Tilbudsgivere, på Ordregivers opfordring fremsende udfyldt og underskrevet Bilag C – Tro og loveerklæring vedrørende forordning om Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Verifikation af afgivne oplysninger i ESPD Del IV: Oplysninger om økonomiske nøgletal kan ske gennem årsregnskaber eller fremlæggelse af en erklæring om den prækvalificerede Tilbudsgivers samlede egenkapital, soliditetsgrad og likviditetsgrad, medmindre Ordregiver kan skaffe de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller Ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer. For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet til brug for opfyldelse af mindstekravene, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren. Hvis en ansøger beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet, jf. foranstående, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for ansøgers forpligtelser under den udbudte kontrakt. Dokumentation for teknisk og faglig kapacitet: Den referenceliste, som skal indeholdes i ESPD'et, se ovenfor, anses af Ordregiver for at være den endelige dokumentation for ansøgers tekniske kapacitet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af SCADA-system til Fors
Beskrivelse : Nærværende udbud vedr. et SCADA-system til varetagelse af driften og overvågning af FORS anlæg på tværs af geografi og forsyningsområder. Som en del af aftalen skal den kommende leverandør forestå levering af SCADA-system, installation, konfigurering, udvikling af standard, og konvertering af et antal pilotprojekter, som proof of concept. Ligeledes skal den kommende leverandør forestå drift, vedligeholdelse og support af systemet i kontraktens løbetid. Der udbydes en aftale med en varighed på 8 år, med mulighed for at opsigelse heraf efter 30 måneder. Kontrakten estimeres at have en værdi på ca. 40.000.000 DKK. Ansøger/Tilbudsgiver bedes bemærke, at grundet Kontraktbilag 02a - PLC oversigt og Kontraktbilag 02b - Pilotanlægs, samt underbilag hertil, særlige karakter, skal disse bilag rekvireres af prækvalificerede Tilbudsgivere, hvilket sker på anmodning til Ordregiver via ETHICS. Ordregiver har af den grund forlænget tilbudsfristen med 5 dage, jf. Udbudsloven § 133. Udlevering betinges af Tilbudsgivers forudgående aflevering af underskrevet fortrolighedserklæring.
Intern ID : Udbud af SCADA-system til Fors
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 30236200   Databehandlingsudstyr, 48150000   Programpakke til industriel kontrol, 51110000   Installation af elektrisk udstyr, 72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72211000   Programmeringsservice i forbindelse med systemer og brugerprogrammel, 72212000   Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel, 72222300   Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 72226000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med afleveringsprøve for basisprogrammel, 72227000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med integration af programmel, 72253000   Help-desk og støttetjenester, 72253100   Help-desk-tjenester, 72253200   Systemsupport, 72254000   Programmeltestning, 72254100   Systemafprøvning, 72261000   Programmelsupport, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72266000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester, 72267100   Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi, 72268000   Levering af programmel
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 96   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 134 a: Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ordregiver har i henhold til udbudslovens § 49, stk. 2, vurderet, om aftalen kan opdeles i delkontrakter, men har vurderet, at det er mest hensigtsmæssigt af både praktiske og økonomiske årsager at samle kontraktens opgaver til udførelse af én leverandør. Spørgsmål: Alle interesserede virksomheder skal stille eventuelle spørgsmål via udbudsportalen. Virksomhederne opfordres til at stille deres spørgsmål senest inden den i afsnit 1.6 – Tidsplan, angivne frist. Alle spørgsmål (også spørgsmål modtaget efter ovenstående "frist") vil blive besvaret, i det omfang det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 kalenderdage inden ansøgningsfristens udløb. Spørgsmål og svar samt eventuelle rettelser vil blive offentliggjort på udbudsportalen. Verificering af oplysningerne i ESPD: I forlængelse af underretning om prækvalifikationen skal Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger, på Ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i ESPD i forbindelse med prækvalifikationen i henhold til udbudslovens §§ 144 og 152. Dokumentationen fremlægges ved at fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation, jf. udbudslovens § 151, stk. 4. Hvis Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: - Skifteretten v. Domstolsstyrelsen - Skatteforvaltningen - ATP - Politiet (Kriminalregistret) Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato som Ordregiver har fastsat som frist ved fremsættelse af anmodning om dokumentation. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene, i forbindelse med udbud Ligeledes skal Tilbudsgivere, på Ordregivers opfordring fremsende udfyldt og underskrevet Bilag C – Tro og loveerklæring vedrørende forordning om Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Verifikation af afgivne oplysninger i ESPD Del IV: Oplysninger om økonomiske nøgletal kan ske gennem årsregnskaber eller fremlæggelse af en erklæring om den prækvalificerede Tilbudsgivers samlede egenkapital, soliditetsgrad og likviditetsgrad, medmindre Ordregiver kan skaffe de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller Ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer. For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet til brug for opfyldelse af mindstekravene, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren. Hvis en ansøger beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet, jf. foranstående, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for ansøgers forpligtelser under den udbudte kontrakt. Dokumentation for teknisk og faglig kapacitet: Den referenceliste, som skal indeholdes i ESPD'et, se ovenfor, anses af Ordregiver for at være den endelige dokumentation for ansøgers tekniske kapacitet
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Underkriteriet "Pris" vil blive evalueret på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af Kontraktbilag 08a - Vederlagsspecifikation. Således vil de af Tilbudsgivers anførte priser ekskl. moms, men inkl. alle øvrige omkostninger blive lagt til grund.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet "Kvalitet" vil blive evalueret ud fra følgende delkriterier: ”Funktionalitet” 30 % ”Drift og Sikkerhed” 10 % ”Konvertering/migrering” 20 % ”Uddannelse” 5-10 % ”System” 25-30 % ”Fremtid” 5 % I det tilfælde, at der er anvendt et spænd for vægtningerne og Ordregiver har forbeholdt sig retten til at antage det indledende tilbud, så vægtes delkriterierne med flg.: ”Funktionalitet” 30 % ”Drift og Sikkerhed” 10 % ”Konvertering/migrering” 20 % ”Uddannelse” 5 % ”System” 30 % ”Fremtid” 5 %
Vægtning (procentdel, præcis) : 70
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fors A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Alle tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter blev trukket tilbage eller eller ikke fundet antagelige
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for udbud
Telefon : +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Fors A/S
Registreringsnummer : 33032838
Postadresse : Tåstrup Møllevej 5    
By : Holbæk
Postnummer : 4300
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Casper Nalepa Winther Jensen
E-mail : kontakt@tohv.dk
Telefon : 53360036
Internetadresse : https://www.fors.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : ae6f9fdc-b99b-48b9-9f27-f901a499bfc8   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/12/2024   15:56:20 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 11/12/2024   15:56:20 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 765525-2024
EUT-S-nummer : 243/2024
Offentliggørelsesdato : 13/12/2024

Send til en kollega

0.047