23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

ICØ

Fælleskommunalt udbud af kontrakter om pladsanvisningssystem


ICØ

764359-2024 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Fælleskommunalt udbud af kontrakter om pladsanvisningssystem
OJ S 243/2024 13/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn ICØ
E-mail metoh@ltk.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Lyngby Taarbæk Kommune
E-mail metoh@ltk.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Albertslund Kommune
E-mail ndn@albertslund.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Brøndby Kommune
E-mail ronho@brondby.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Gladsaxe
E-mail karpil@gladsaxe.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Tårnby Kommune
E-mail smo@taarnby.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Fælleskommunalt udbud af kontrakter om pladsanvisningssystem
Beskrivelse Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune udbyder i fællesskab kontrakter om levering af pladsanvisningssystem til kommunerne, herefter benævnt ”Udbud af pladsanvisningssystem”. Kommunerne benævnes samlet ”Ordregiver”. Kommunerne indgår hver især en individuel kontrakt med den vindende tilbudsgiver på baggrund af udbudsmaterialets kontrakt. Leveringen af pladsanvisningssystem indebærer foruden brugsret til systemets funktioner også nødvendig implementering hos kommunerne samt drift og vedligeholdelse af systemet. Endvidere indeholder kontrakterne vilkår om exit. Kommunernes nuværende pladsanvisningssystemer håndterer opskrivning, indmeldelser og pladsforhold i den enkelte kommunes pasningsordninger og pladsforhold for nuværende såvel som kommende indmeldelser af børn. Såvel de centrale pladsanvisninger i forvaltningen, men også de enkelte institutionsledere, har adgang til systemerne.
Identifikator for proceduren c6719cbb-cb27-4c92-b90f-8c6831afc178
Tidligere bekendtgørelse : c17b03f3-de00-4767-9757-4c4674aaa72f-01
Intern ID 2024/5
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet består af to faser: 1) prækvalifikationsfasen, hvor interesserede og egnede økonomiske aktører ansøger om at blive udvalgt til at deltage i konkurrencen om Kontrakten, og 2) tilbuds- og forhandlingsfasen, hvor forhandling gennemføres i en eller flere runder på baggrund af tilbud udarbejdet og afgivet af de udvalgte ansøgere. I prækvalifikationsfasen skal der ansøges om prækvalifikation for alle kontrakterne samlet, og der skal afgives tilbud på levering til alle kommunerne. Tilbuds- og forhandlingsfasen starter ved Ordregivers opfordring til de udvalgte ansøgere om at afgive indledende tilbud. Efter udløbet af fristen for afgivelse af indledende tilbud foretager Ordregiver gennemgang af de modtagne tilbud. Ordregiver kan på baggrund heraf beslutte, at der ikke gennemføres forhandling, evaluere tilbuddene og foretage tildeling. Såfremt der ikke tildeles på baggrund af indledende tilbud, gennemføres en individuel forhandling med hver tilbudsgiver på grundlag af pågældendes indledende tilbud. Forud for mødet udsender Ordregiver en dagsorden for forhandlingsmødet, og Ordregiver dokumenterer forløbet af forhandlingerne ved et referat fra mødet. Hver tilbudsgiver modtager referatet fra eget forhandlingsmøde med Ordregiver, hvori endvidere vil være indarbejdet eventuelle generelle oplysninger til alle tilbudsgivere foranlediget af den samlede forhandlingsrunde. I det omfang runden med forhandlinger giver anledning hertil, foretager Ordregiver en tilretning af udbudsmaterialet og uploader det reviderede materiale i Ethics. Ordregiver opfordrer endvidere tilbudsgiverne til, inden for en nærmere frist, at afgive revideret tilbud eller endeligt tilbud. Når tilbud kan danne grundlag for tildeling, herunder er endelige, foretager Ordregiver evaluering og indhenter dokumentation fra den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud. Herefter foretages tildeling af kontrakten. I dette udbud forventer Ordregiver umiddelbart, at der vil blive gennemført én runde af forhandlingsmøder med tilbudsgiverne, medmindre der måtte være grundlag for tildeling allerede på baggrund af de indledende tilbud, eller der vurderes behov for yderligere runder. Der ydes ikke vederlag for deltagelse i udbuddet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72261000   Programmelsupport, 72263000   Implementering af programmel, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester, 72268000   Levering af programmel
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 45 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Ordregiver vil udvælge (prækvalificere) de 3 ansøgere, der vurderes bedst egnede til at varetage kontrakten, til at afgive tilbud på denne, medmindre der ikke er 3 egnede ansøgere. Ordregiver skal ifølge udbudslovens § 151, stk. 1, kræve dokumentation for de oplysninger, der er angivet i ESPD fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakt. Består tilbudsgiver af en sammenslutning af økonomiske aktører, jf. prækvalifikationsbetingelserne, skal dokumentation fremlægges for alle aktørerne i sammenslutningen. Er tilbudsgivers ansøgning baseret på en eller flere andre enheders økonomiske og finansielle og/eller tekniske og faglige formåen (”støtteenheder”), jf. prækvalifikationsbetingelserne, skal dokumentationen tillige helt eller delvist vedlægges for støttevirksomheden eller støttevirksomhederne. Dokumentationen skal vise, at tilbudsgiver ikke er omfattet af grundlag for udelukkelse, og at tilbudsgiver på ansøgningstidspunktet opfyldte minimumskravene til egnethed. Tilbudsgiver vil få en passende frist fra Ordregivers skriftlige anmodning til at fremlægge dokumentationen. Tilbudsgiver er velkommen til at fremlægge dokumentationen allerede i forbindelse med afgivelse af tilbud, idet der dog gøres opmærksom på, at dokumentation, jf. afsnit 13.1, ikke må være udstedt tidligere end 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af grundlag for udelukkelse skal fremlægges i form af en attest eller tilsvarende dokument udstedt i henhold til nationale regler i tilbudsgivers hjemland, jf. udbudslovens § 153, stk. 1. Udsteder det pågældende land ikke disse dokumenter, eller dækker disse ikke alle relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land, hvor ansøgeren er etableret, jf. udbudslovens § 153, stk. 2. Ordregiver kan ikke acceptere erklæringer, der er udstedt af tilbudsgiver selv. Det skal dokumenteres, at såvel tilbudsgiver som medlemmer af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd, ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. prækvalifikationsbetingelserne. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervs-styrelsen. Serviceattesten kan indhentes hos Erhvervsstyrelsen, via www.virk.dk Ordregiver gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. For udenlandske tilbudsgivere henvises til den dokumentation, der fremgår af e-Certis, der kan findes via følgende link: https://ec.europa.eu/tools/ecertis dokumentation for opfyldelse af minimumskrav til egnethed og for oplysninger, der har indgået ved udvælgelsen, vil tilbudsgiver blive bedt om at fremlægge følgende til bekræftelse af oplysningerne afgivet i ESPD: • Uddrag af tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser tilbudsgivers omsætning og egenkapital de seneste 3 regnskabsår, samt dokumenterer, at der ikke er taget forbehold for fremtidig drift (”going concern”). • Liste med kontrakter, der viser relevant erfaring, indeholdende: • Navn og kontaktoplysninger på kunde samt kontaktperson hos kunden • Opgavens størrelse (kontraktsum ekskl. moms) • Beskrivelse af opgaven • Tidspunktet for opgaven (kontraktindgåelsestidspunkt, igangsætning, afslutning/status på leverancen). Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte oplistede kunder for at få bekræftet de oplyste referencer. Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver ikke er forpligtet til at fremlægge dokumentation, som Ordregiver selv kan skaffe via adgang til en national database. I det omfang det måtte gøre sig gældende, vil tilbudsgiver derfor i stedet for at fremlægge den pågældende dokumentation kunne oplyse Ordregiver om, hvor oplysningerne vil kunne findes. Ordregiver har ikke opdelt i delkontrakter (fx i delsystemer), fordi det er Ordregivers vurdering, at kontrakt om et samlet system vil give den enkelte kommune den mest hensigtsmæssige og mest fordelagtige løsning. Således giver kontrakt om et samlet system mulighed for at foretage samlet sagsbehandling og dermed sikre borgerne mere målrettede ydelser samt effektivisering og optimering af arbejdsgangene i den enkelte kommune.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Fælleskommunalt udbud af kontrakter om pladsanvisningssystem
Beskrivelse : Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe Kommune, Lyngby-Taarbæk Kommune og Tårnby Kommune udbyder i fællesskab kontrakter om levering af pladsanvisningssystem til kommunerne, herefter benævnt ”Udbud af pladsanvisningssystem”. Kommunerne benævnes samlet ”Ordregiver”. Kommunerne indgår hver især en individuel kontrakt med den vindende tilbudsgiver på baggrund af udbudsmaterialets kontrakt. Leveringen af pladsanvisningssystem indebærer foruden brugsret til systemets funktioner også nødvendig implementering hos kommunerne samt drift og vedligeholdelse af systemet. Endvidere indeholder kontrakterne vilkår om exit. Kommunernes nuværende pladsanvisningssystemer håndterer opskrivning, indmeldelser og pladsforhold i den enkelte kommunes pasningsordninger og pladsforhold for nuværende såvel som kommende indmeldelser af børn. Såvel de centrale pladsanvisninger i forvaltningen, men også de enkelte institutionsledere, har adgang til systemerne.
Intern ID : 2024/5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72261000   Programmelsupport, 72263000   Implementering af programmel, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester, 72268000   Levering af programmel
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kontrakten indeholder obligatoriske optioner for følgende funktioner: - Funktion til håndtering af aflevering af data til Danmarks statistik - Beregningsfunktion - Funktion til rapporter og analyser - Funktion til oprettelse af medarbejder fra ERP-system (WS-10 integration) - Arkiveringsfunktion Tilbudsgiver skal afgive tilbud på levering af obligatoriske optioner. Kontrakten indeholder frivillige optioner på følgende funktioner: - Automatisk pladsbooking-funktion - Ledelsesinformationsfunktion - Dagplejefunktion Tilbudsgiver er ikke forpligtet til at afgive bud på frivillige optioner.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varigheds slutdato 31/12/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 45 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Ordregiver vil udvælge (prækvalificere) de 3 ansøgere, der vurderes bedst egnede til at varetage kontrakten, til at afgive tilbud på denne, medmindre der ikke er 3 egnede ansøgere. Ordregiver skal ifølge udbudslovens § 151, stk. 1, kræve dokumentation for de oplysninger, der er angivet i ESPD fra den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakt. Består tilbudsgiver af en sammenslutning af økonomiske aktører, jf. prækvalifikationsbetingelserne, skal dokumentation fremlægges for alle aktørerne i sammenslutningen. Er tilbudsgivers ansøgning baseret på en eller flere andre enheders økonomiske og finansielle og/eller tekniske og faglige formåen (”støtteenheder”), jf. prækvalifikationsbetingelserne, skal dokumentationen tillige helt eller delvist vedlægges for støttevirksomheden eller støttevirksomhederne. Dokumentationen skal vise, at tilbudsgiver ikke er omfattet af grundlag for udelukkelse, og at tilbudsgiver på ansøgningstidspunktet opfyldte minimumskravene til egnethed. Tilbudsgiver vil få en passende frist fra Ordregivers skriftlige anmodning til at fremlægge dokumentationen. Tilbudsgiver er velkommen til at fremlægge dokumentationen allerede i forbindelse med afgivelse af tilbud, idet der dog gøres opmærksom på, at dokumentation, jf. afsnit 13.1, ikke må være udstedt tidligere end 6 måneder før tilbudsfristen. Dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af grundlag for udelukkelse skal fremlægges i form af en attest eller tilsvarende dokument udstedt i henhold til nationale regler i tilbudsgivers hjemland, jf. udbudslovens § 153, stk. 1. Udsteder det pågældende land ikke disse dokumenter, eller dækker disse ikke alle relevante udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land, hvor ansøgeren er etableret, jf. udbudslovens § 153, stk. 2. Ordregiver kan ikke acceptere erklæringer, der er udstedt af tilbudsgiver selv. Det skal dokumenteres, at såvel tilbudsgiver som medlemmer af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd, ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. prækvalifikationsbetingelserne. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervs-styrelsen. Serviceattesten kan indhentes hos Erhvervsstyrelsen, via www.virk.dk Ordregiver gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. For udenlandske tilbudsgivere henvises til den dokumentation, der fremgår af e-Certis, der kan findes via følgende link: https://ec.europa.eu/tools/ecertis dokumentation for opfyldelse af minimumskrav til egnethed og for oplysninger, der har indgået ved udvælgelsen, vil tilbudsgiver blive bedt om at fremlægge følgende til bekræftelse af oplysningerne afgivet i ESPD: • Uddrag af tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser tilbudsgivers omsætning og egenkapital de seneste 3 regnskabsår, samt dokumenterer, at der ikke er taget forbehold for fremtidig drift (”going concern”). • Liste med kontrakter, der viser relevant erfaring, indeholdende: • Navn og kontaktoplysninger på kunde samt kontaktperson hos kunden • Opgavens størrelse (kontraktsum ekskl. moms) • Beskrivelse af opgaven • Tidspunktet for opgaven (kontraktindgåelsestidspunkt, igangsætning, afslutning/status på leverancen). Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte oplistede kunder for at få bekræftet de oplyste referencer. Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver ikke er forpligtet til at fremlægge dokumentation, som Ordregiver selv kan skaffe via adgang til en national database. I det omfang det måtte gøre sig gældende, vil tilbudsgiver derfor i stedet for at fremlægge den pågældende dokumentation kunne oplyse Ordregiver om, hvor oplysningerne vil kunne findes. Ordregiver har ikke opdelt i delkontrakter (fx i delsystemer), fordi det er Ordregivers vurdering, at kontrakt om et samlet system vil give den enkelte kommune den mest hensigtsmæssige og mest fordelagtige løsning. Således giver kontrakt om et samlet system mulighed for at foretage samlet sagsbehandling og dermed sikre borgerne mere målrettede ydelser samt effektivisering og optimering af arbejdsgangene i den enkelte kommune.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal udfylde tilbudslisten med tilbudte priser på såvel engangsvederlag og årlige vederlag relateret til systemet og systemets funktioner, herunder optionerne. I tilbudslisten skal ligeledes afgives priser på implementering, exithåndtering og adgang til data efter kontraktens ophør samt på timepriser for konsulentbistand og priser for uddannelse. Ordregiver anvender ved evalueringen af de indkomne tilbud en pointmodel med en pointskala på 0 – 10 point. Det vægter positivt, at der tilbydes lave priser. For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver tilbudsgivers evalueringstekniske pris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse, herunder pris på ydelser ganget med det forventede forbrug af de enkelte ydelser. Tilbudsgivernes evalueringstekniske priser omregnes herefter til point efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringstekniske pris får 10 point, mens en evalueringsteknisk pris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. Der gøres opmærksom på, at alene tilbud, der opnår en samlet pointscore på minimum 6 for underkriteriet kvalitet, vil kunne danne grundlag for tildeling af kontrakten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Funktioner
Beskrivelse : "Funktioner" består af Ordregivers ønsker om en række funktioner i systemet, der er oplistet i bilaget funktionsbeskrivelse. Tilbudsgiver skal beskrive de tilbudte funktioner. Ordregiver anvender ved evalueringen af de indkomne tilbud en pointmodel med en pointskala på 0 – 10 point. Det vægter positivt, at de tilbudte funktioner understøtter effektive processer og sikrer hensigtsmæssige og i videst muligt omfang automatiserede arbejdsgange hos Ordregiver, herunder at systemet er brugervenligt, dvs. intuitivt, overskueligt og understøttende for brugernes opgaveløsning. Der gøres opmærksom på, at alene tilbud, der opnår en samlet pointscore på minimum 6 for underkriteriet kvalitet, vil kunne danne grundlag for tildeling af kontrakten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Arkitektur, drift og vedligeholdelse, herunder service og support
Beskrivelse : Kriteriet vedrører driften. Tilbudsgiver skal beskrive sin arkitektur, drift og vedligeholdelse, herunder samarbejdsorganisationen, anvendelse af driftshåndbøger, driftsplaner og driftsdokumentation, fokus på udvikling, opdateringer og løbende tilpasninger, beredskab (herunder for angreb via ransomware og andre vira, retablering og datalæk), sikkerhedsrutiner (herunder sikring af data under nedbrud) samt kvalitetssikring/-styring. Endvidere skal tilbudsgiver beskrive den tilbudte service og support, herunder back-up, SLA, tilbudt oppetid ud over det i kravspecifikationen angivne, reaktionstider mv. Ordregiver anvender ved evalueringen af de indkomne tilbud en pointmodel med en pointskala på 0 – 10 point. Det vægter positivt, at tilbudsgiver har en klar plan for driften og vedligeholdelsen af systemet med fokus på at sikre en velfungerende, sikker og stabil drift. Det vægter endvidere positivt, at tilbudsgiver prioriterer udvikling, opdateringer og løbende tilpasninger af systemet, således at systemet altid er tidssvarende, samt at tilbudsgiver har betryggende beredskabsplan(er), sikkerhedsrutiner og kvalitetsstyring/-sikring. Endelig vægter det positivt, at tilbudsgiver tilbyder høj driftseffektivitet (oppetid) og gode reaktionstider, samt at der orienteres i god tid om opdateringer mv. Der gøres opmærksom på, at alene tilbud, der opnår en samlet pointscore på minimum 6 for underkriteriet kvalitet, vil kunne danne grundlag for tildeling af kontrakten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 25

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Test og implementering, herunder uddannelse, og exit-håndtering
Beskrivelse : Kriteriet vedrører implementering, uddannelse af Ordregiver og exithåndtering ved kontraktens ophør. Tilbudsgiver skal udarbejde en implementeringsplan, herunder tidsplan og beskrivelse af egne ressourcer samt Ordregivers inddragelse, eventuel tilgængeliggørelse af Ordregivers eksisterende data og plan for og indhold af konverteringen af data fra Ordregivers nuværende løsninger, eventuel datarensning og tests, samt afprøvning (drifts- og funktionsprøve) og ændringshåndtering under implementering. Ligeledes skal der afleveres plan for uddannelse. Hvis der tilbydes forskellige planer for de forskellige kommuner, kan der vedlægges flere planer. Endelig skal tilbudsgiver aflevere en overordnet exit-plan. Ordregiver anvender ved evalueringen af de indkomne tilbud en pointmodel med en pointskala på 0 – 10 point. Det vægter positivt, at implementeringsplanen er realistisk og sammenhængende med henblik på sikring af rettidig og mangelfri ibrugtagning, herunder at Ordregiver kan gennemføre nødvendige test i behørig tid. Det vægter ligeledes positivt, at tilbudsgiver har afsat de nødvendige ressourcer til at gennemføre den tilbudte implementering, samt at der er en klar og tydelig plan for sikring af tilstrækkelig uddannelse af brugerne hos Ordregiver. Hvis der tilbydes forskellige planer for de enkelte kommuner, vil det vægte positivt, hvis disse afspejler eventuelle kommunale forskelle. Endelig vægter det positivt, at tilbudsgiver har en klar og tydelig plan for exit-håndtering. Der gøres opmærksom på, at alene tilbud, der opnår en samlet pointscore på minimum 6 for underkriteriet kvalitet, vil kunne danne grundlag for tildeling af kontrakten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Lyngby Taarbæk Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Lyngby Taarbæk Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe, Lyngby Taarbæk Kommune, Tårnby Kommune
Organisation, der udfører betalingen Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe, Lyngby Taarbæk Kommune, Tårnby Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Lyngby Taarbæk Kommune, Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe, Tårnby Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 47 395 936,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Officielt navn KMD A/S
Officielt navn KMD A/S
Officielt navn KMD A/S
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 2024/5
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 47 395 936,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2024/5-1
Titel Kontrakt om levering via hosted løsning af pladsanvisningssystem til Lyngby-Taarbæk Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 28/08/2024
Identifikator for kontrakten 2024/5-2
Titel Kontrakt om levering via hosted løsning af pladsanvisningssystem til Albertslund Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 20/09/2024
Identifikator for kontrakten 2024/5-3
Titel Kontrakt om levering via hosted løsning af pladsanvisningssystem til Brøndby Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 03/12/2024
Identifikator for kontrakten 2024/5-4
Titel Kontrakt om levering via hosted løsning af pladsanvisningssystem til Gladsaxe Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 28/08/2024
Identifikator for kontrakten 2024/5-5
Titel Kontrakt om levering via hosted løsning af pladsanvisningssystem til Tårnby Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 19/09/2024
Organisation, der underskriver kontrakten Lyngby Taarbæk Kommune, Albertslund Kommune, Brøndby Kommune, Gladsaxe, Tårnby Kommune
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Assemble A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : ICØ
Registreringsnummer : ORG-null
Postadresse : Bernstorffsvej 161    
By : Charlottenlund
Postnummer : 2920
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Mette Ohm
E-mail : metoh@ltk.dk
Telefon : 45973186
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Lyngby Taarbæk Kommune
Registreringsnummer : 11 71 53 11
Postadresse : Toftebæksvej 12    
By : Kgs. Lyngby
Postnummer : 2800
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Mette Ohm
E-mail : metoh@ltk.dk
Telefon : 31692272
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : KMD A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 26911745
Postadresse : Lautrupparken 40    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Julie Tanggaard
E-mail : JTG@kmd.dk
Telefon : 31143008
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Vinderen er noteret på et reguleret marked
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Assemble A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Lille virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 28895313
Postadresse : Valeursvej 12    
By : Hellerup
Postnummer : 2900
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Elsebeth Svendsen
E-mail : esv@assemble.dk
Telefon : 24483554
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Albertslund Kommune
Registreringsnummer : 66137112
By : Albertslund
Postnummer : 2620
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 43686868
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Brøndby Kommune
Registreringsnummer : 65113015
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : ronho@brondby.dk
Telefon : 43282828
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Gladsaxe
Registreringsnummer : 62761113
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 39575000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : Tårnby Kommune
Registreringsnummer : 20310413
By : Kastrup
Postnummer : 2770
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : smo@taarnby.dk
Telefon : 32471111
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0011
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 8de055a1-53ca-4d0a-9cd4-0c86a6da6b01   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/12/2024   13:50:55 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 11/12/2024   13:56:26 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 764359-2024
EUT-S-nummer : 243/2024
Offentliggørelsesdato : 13/12/2024

Send til en kollega

0.031