1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Rammeaftale for elarbejder på renseanlæg og pumpestationer
Beskrivelse
:
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på indkøb af elarbejder i forbindelse med drifts- og vedligeholdelsesopgaver, herunder eftersyn, reparationer og døgnservice på 9 renseanlæg under Gribvand, med dertilhørende reservedele og komponenter
Identifikator for proceduren
:
5788b9a4-6d45-42b3-b605-8f8be0375263
Tidligere bekendtgørelse
:
557949-2024
Intern ID
:
337566
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50510000
Reparation og vedligeholdelse af pumper, ventiler, haner og metalbeholdere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
51100000
Installation af elektrisk og mekanisk udstyr
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
3 750 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Rammeaftale for elarbejder på renseanlæg og pumpestationer Tilbudsliste (TBL)
Beskrivelse
:
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på indkøb af elarbejder i forbindelse med drifts- og vedligeholdelsesopgaver, herunder eftersyn, reparationer og døgnservice på 9 renseanlæg under Gribvand, med dertilhørende reservedele og komponenter
Intern ID
:
337566
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50510000
Reparation og vedligeholdelse af pumper, ventiler, haner og metalbeholdere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
51100000
Installation af elektrisk og mekanisk udstyr
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Ordregiver kan forlænge i 3 x 12 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/12/2024
Varighed
:
1
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
3 750 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger
:
Andet
Grønne udbudskriterier
:
Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Laveste pris
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Comdia ApS
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
Registreringsnummer
:
32749054
Postadresse
:
Holtvej 18 C
By
:
Græsted
Postnummer
:
3230
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jakob Nielsen Ferneke
Telefon
:
+45 76962100
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
SERVIA A.M.B.A.
Registreringsnummer
:
40532285
Postadresse
:
Kokbjerg 30
By
:
Kolding
Postnummer
:
6000
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jakob Nielsen Ferneke
Telefon
:
+45 76962100
Denne organisations roller
:
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
93f75dd9-51d6-4e14-b8bd-d727ec2cf60e
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
11/12/2024
12:02:31 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
760943-2024
EUT-S-nummer
:
242/2024
Offentliggørelsesdato
:
12/12/2024