23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

GRIBSKOV SPILDEVAND A/S

Rammeaftale for elarbejder på renseanlæg og pumpestationer


GRIBSKOV SPILDEVAND A/S

760943-2024 - Resultater
Danmark – Reparation og vedligeholdelse af pumper, ventiler, haner og metalbeholdere – Rammeaftale for elarbejder på renseanlæg og pumpestationer
OJ S 242/2024 12/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
E-mail jafe@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Rammeaftale for elarbejder på renseanlæg og pumpestationer
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på indkøb af elarbejder i forbindelse med drifts- og vedligeholdelsesopgaver, herunder eftersyn, reparationer og døgnservice på 9 renseanlæg under Gribvand, med dertilhørende reservedele og komponenter
Identifikator for proceduren 5788b9a4-6d45-42b3-b605-8f8be0375263
Tidligere bekendtgørelse : 557949-2024
Intern ID 337566
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50510000   Reparation og vedligeholdelse af pumper, ventiler, haner og metalbeholdere
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 51100000   Installation af elektrisk og mekanisk udstyr
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 750 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Rammeaftale for elarbejder på renseanlæg og pumpestationer Tilbudsliste (TBL)
Beskrivelse : Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på indkøb af elarbejder i forbindelse med drifts- og vedligeholdelsesopgaver, herunder eftersyn, reparationer og døgnservice på 9 renseanlæg under Gribvand, med dertilhørende reservedele og komponenter
Intern ID : 337566
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50510000   Reparation og vedligeholdelse af pumper, ventiler, haner og metalbeholdere
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 51100000   Installation af elektrisk og mekanisk udstyr
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver kan forlænge i 3 x 12 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2024
Varighed 1   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 750 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger Andet
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Laveste pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : GRIBSKOV SPILDEVAND A/S
Registreringsnummer : 32749054
Postadresse : Holtvej 18 C    
By : Græsted
Postnummer : 3230
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Jakob Nielsen Ferneke
E-mail : jafe@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : SERVIA A.M.B.A.
Registreringsnummer : 40532285
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Jakob Nielsen Ferneke
E-mail : jafe@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.servia.dk
Denne organisations roller
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 93f75dd9-51d6-4e14-b8bd-d727ec2cf60e   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/12/2024   12:02:31 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 760943-2024
EUT-S-nummer : 242/2024
Offentliggørelsesdato : 12/12/2024

Send til en kollega

0.042