23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Mariagerfjord kommune

EU-Udbud på levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi


Mariagerfjord kommune

760908-2024 - Resultater
Danmark – Programmering af software og konsulentvirksomhed – EU-Udbud på levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi
OJ S 242/2024 12/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Mariagerfjord kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-Udbud på levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi til understøttelse af Mariagerfjord Kommunes behov for bistand.
Identifikator for proceduren 4fc794e1-2bd2-4223-9de7-5e980d395901
Tidligere bekendtgørelse : 407093-2024
Intern ID 293462
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 6 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : EU-Udbud på levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi
Beskrivelse : Udbuddet vedrører levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi til understøttelse af Mariagerfjord Kommunes behov for bistand.
Intern ID : 293462
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver har option på at forlænge kontrakten på uændrede vilkår 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal kontraktlængde på 48 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Ordregiver vil ved evalueringen af underkriteriet ”Pris” lægge den samlede vægtede timepris til grund (SUM), jf. Bilag 2- Tilbudslisten, og udbudsbetingelsernes afsnit 9.2 til Evaluering af Pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tildelingskriteriet er det økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderet på baggrund af det bedste forhold mellem pris og kvalitet, jf. de herunder angivne underkriterier inklusive vægt: Underkriterium: Pris 30% Kvalifikationer 50% Uddannelse og vidensoverdragelse 20%
Beskrivelse : Ved vurdering af underkriteriet ”Kvalifikationer” vil Ordregiver foretage en samlet vurdering af de fremsendte CV’er.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Ved vurdering af ”Uddannelse og vidensoverdragelse” vil Ordregiver lægge vægt på, i hvilket omfang og med hvilket indhold tilbudsgiver opfylder de nedenstående krav.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Mariagerfjord kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 3 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Fellowmind Denmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 77138
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 77138
Titel EU-Udbud på levering af it-konsulentbistand indenfor Microsoft teknologi / Fellowmind Denmark A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 17/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 02/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Mariagerfjord kommune
Registreringsnummer : 29189455
Postadresse : Nordre Kajgade 1    
By : Hobro
Postnummer : 9500
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Jacob Plougmand Kynde
Telefon : +45 97113000
Internetadresse : https://www.mariagerfjord.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : Fellowmind Denmark A/S
Registreringsnummer : 25790936
Postadresse : Rosenørns Alle 1    
By : Frederiksberg C
Postnummer : 1970
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : 28888312
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 494c05a9-693f-421c-b7d4-c41174d280ca   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/12/2024   08:37:46 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 760908-2024
EUT-S-nummer : 242/2024
Offentliggørelsesdato : 12/12/2024

Send til en kollega

0.049