23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

VORES ELNET A/S

EU-udbud rammeaftale - Levering af 60 kV udendørs effektafbrydere


VORES ELNET A/S

752023-2024 - Resultater
Danmark – Strømafbrydere – EU-udbud rammeaftale - Levering af 60 kV udendørs effektafbrydere
OJ S 240/2024 10/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn VORES ELNET A/S
E-mail caol@voreselnet.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn Konstant Net A/S
E-mail stly@konstant.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn ENERGI FYN ERHVERV A/S
E-mail caol@voreselnet.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud rammeaftale - Levering af 60 kV udendørs effektafbrydere
Beskrivelse Vores Elnet A/S og Konstant Net A/S udbyder ved nærværende udbud en rammeaftale med én leverandør, på indkøb og levering af 60 kV udendørs effektafbrydere. Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 60 måneder med et gensidigt opsigelsesvarsel på 12 måneder. Udbudsformen er udbud med forhandling på baggrund af interessetilkendegivelse via kvalifikationsordningen Achilles UNCE. Herigennem er de deltagende tilbudsgivere som er inviteret til at afgive tilbud udvalgt. Der afleveres ikke ESPD i forbindelse med afgivelse af tilbud, da dette er gjort ved optagelsen på Achilles UNCE.
Identifikator for proceduren 8f99fa87-e646-4dc7-a863-4eb53f268022
Tidligere bekendtgørelse : 429594-2023
Intern ID 323872
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Rammeaftalen udbydes på grundlag af Kvalifikationsordningen Achilles UNCE, under kategori 3.4.2 Afbrydere, (60 kV udendørs effektafbrydere). Kvalifikationsordningen er etableret ved udbudsbekendtgørelse nr. 429594-2023. Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling i henhold til forsyningsvirksomhedsdirektivets art. 47.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 31211310   Strømafbrydere
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 31212300   Magnetiske effektafbrydere, 31212000   Automatiske afbrydere
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Sanderumvej 16    
By Odense SV
Postnummer 5250
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Dusager 22    
By Aarhus N
Postnummer 8200
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Det samlede anslåede antal styk, som Ordregiver forventer at købe under Rammeaftalen i aftaleperioden og det maksimale antal styk, som Ordregiver kan købe under Rammeaftalen i aftaleperioden, er som nedenfor angivet for hver Ordregiver. Konstant Net A/S: Forventede antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 50 stk. Konstant Net A/S: Maksimalt antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 75 stk. Vores Elnet A/S, herunder Energi Fyn Erhverv A/S: Forventede antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 80 stk. Vores Elnet A/S, herunder Energi Fyn Erhverv A/S: Maksimalt antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 120 stk., Såfremt det maksimale antal nås inden rammeaftalens udløb, vil rammeaftalen have udtømt sin virkning. Ordregiver forpligter sig ikke med rammeaftalen til at garantere en bestemt volumen eller en bestemt mængde, udover det aktuelle behov. Rammeaftalen begrænser desuden ikke Ordregivers ret til at købe tilsvarende produkter hos andre virksomheder f.eks. i forbindelse med testudviklingsprojekter, bygge & anlægsopgaver mv. Eksempel: I det omfang, at anskaffelsen af en afbryder er en del af en konkret bygge- og anlægsopgave, forbeholder Ordregiver sig retten til at udbyde afbryderen som en del af den samlede bygge- og anlægsopgave og dermed ikke via denne Rammeaftale. Under afsnittet ”Kontrakten tildeles inden for en rammeaftale” har Ordregiver svaret ”Ja”. Der er alene svaret ”Ja” af systemtekniske årsager. Nærværende udbud er et udbud af en rammeaftale og ikke tildeling af en kontrakt inden for en rammeaftale. Den tilbudsgiver som Ordregiver påtænker at indgå rammeaftalen med, har inden rammeaftalen er tildelt dokumenteret oplysningerne afgivet i forbindelse med ansøgningen. Dokumentation for nærværende udbud omfatter: • For danske aktører vedr. ESPD: Serviceattest, som ikke er ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud. • For udenlandske aktører vedr. ESPD: Dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den pågældende aktørs hjemland. Dokumentationen må ikke være ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : EU-udbud rammeaftale - Levering af 60 kV udendørs effektafbrydere
Beskrivelse : Vores Elnet A/S og Konstant Net A/S udbyder ved nærværende udbud en rammeaftale med én leverandør, på indkøb og levering af 60 kV udendørs effektafbrydere. Den udbudte rammeaftale har en løbetid på 60 måneder med et gensidigt opsigelsesvarsel på 12 måneder. Udbudsformen er udbud med forhandling på baggrund af interessetilkendegivelse via kvalifikationsordningen Achilles UNCE. Herigennem er de deltagende tilbudsgivere, som er inviteret til at afgive tilbud udvalgt. Der afleveres ikke ESPD i forbindelse med afgivelse af tilbud, da dette er gjort ved optagelsen på Achilles UNCE.
Intern ID : 323872
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 31211310   Strømafbrydere
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 31212300   Magnetiske effektafbrydere, 31212000   Automatiske afbrydere
Mængde 130   stykker
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Sanderumvej 16    
By : Odense SV
Postnummer : 5250
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Dusager 22    
By : Aarhus N
Postnummer : 8200
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varigheds slutdato 31/12/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 39 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 70 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 429594-2023
Yderligere oplysninger : Det samlede anslåede antal styk, som Ordregiver forventer at købe under Rammeaftalen i aftaleperioden og det maksimale antal styk, som Ordregiver kan købe under Rammeaftalen i aftaleperioden, er som nedenfor angivet for hver Ordregiver. Konstant Net A/S. forventede antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 50 stk. Konstant Net A/S. maksimalt antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 75 stk. Vores Elnet A/S, herunder Energi Fyn Erhverv A/S, forventede antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 80 stk. Vores Elnet A/S, herunder Energi Fyn Erhverv A/S, maksimalt antal indkøbte 60 kV udendørs effektafbrydere i aftalens løbetid: 120 stk., Ordregiver har fastsat den maksimale mængde ud fra en samlet vurdering af de usikkerhedsfaktorer, der på tidspunktet for udbuddet af rammeaftalen var til stede vedrørende det estimerede forbrug i Rammeaftalens løbetid, herunder den løbende udskiftning af afbrydere i driften og den løbende etablering af nye anlæg og overgangen til SF6 fri afbrydere. Såfremt det maksimale antal nås inden rammeaftalens udløb, vil rammeaftalen have udtømt sin virkning. Ordregiver forpligter sig ikke med rammeaftalen til at garantere en bestemt volumen eller en bestemt mængde, udover det aktuelle behov. Rammeaftalen begrænser desuden ikke Ordregivers ret til at købe tilsvarende produkter hos andre virksomheder f.eks. i forbindelse med testudviklingsprojekter, bygge & anlægsopgaver mv. Eksempel: I det omfang, at anskaffelsen af en afbryder er en del af en konkret bygge- og anlægsopgave, forbeholder Ordregiver sig retten til at udbyde afbryderen som en del af den samlede bygge- og anlægsopgave og dermed ikke via denne Rammeaftale. Under afsnittet ”Kontrakten tildeles inden for en rammeaftale” har Ordregiver svaret ”Ja”. Der er alene svaret ”Ja” af systemtekniske årsager. Nærværende udbud er et udbud af en rammeaftale og ikke tildeling af en kontrakt inden for en rammeaftale. Den tilbudsgiver som Ordregiver påtænker at indgå rammeaftalen med, skal inden rammeaftalen kan tildeles dokumentere oplysningerne afgivet i forbindelse med ansøgningen. Dokumentationen skal afgives inden for en af Ordregiver fastsat passende frist, som vil blive kommunikeret i forbindelse hermed. Dokumentation for nærværende udbud omfatter: • For danske aktører vedr. ESPD: Serviceattest, som ikke er ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud. • For udenlandske aktører vedr. ESPD: Dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den pågældende aktørs hjemland. Dokumentationen må ikke være ældre end 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen for indledende tilbud.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Evalueringen af pris gennemføres på baggrund af den samlede totalomkostning jf. Bilag 2 – Tilbudsliste. Hvert tilbud tildeles ud fra denne pris point på en skala fra 0-10 efter en lineær model. Tilbuddet med den laveste totalomkostning tildeles 10 point. Hvor den lineære models nulpunkt placeres, afhænger af spredning i tilbuddene: • Hvis den højeste totalomkostning ligger 30 % eller mindre over den laveste totalomkostning, gives 0 point til en (fiktiv) pris, der er 30 % dyrere end den laveste. • Hvis den højeste totalomkostning ligger mere end 30%, men mindre end 50 %, over den laveste totalomkostning, gives der 0 point til tilbuddet med den højeste totalomkostning. • Hvis den højeste totalomkostning ligger 50 % eller mere over den laveste totalomkostning, gives der 0 point til en (fiktiv) totalomkostning, der er 50 % højere end den laveste. Alle tilbud der er mere end 50 % dyrere end det laveste, tildeles også 0 point. Tilbuddene tildeles point i forhold til deres placering på den lineære skala (inkl. 2 decimaler). Alene ved pointlighed på tværs af alle underkriterier, vil Ordregiver inkludere 3. decimal, 4. decimal osv.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Teknisk Løsning
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal ved tilbuddet vedlægge en detaljeret redegørelse for den tekniske løsning som tilbydes, herunder konkret teknisk beskrivelse af det tilbudte udstyr. Bilag 4 – Leverandørens kvalitative besvarelse og leveringstid kan anvendes til besvarelsen. Ordregiver vil i forbindelse med nærværende underkriterium foretage en vurdering af de tilbudte afbryderes kvalitet og robusthed henset til den funktion de skal opfylde. Vurderingen vil bero på tilbudsgivers beskrivelse af de tilbudte afbrydere, hvori følgende bør indgå: • En teknisk beskrivelse af hvordan det sikres, at de tilbudte afbrydere er opbyggede og velegnede til formålet og de forudsætninger, der gælder herfor, jf. Bilag 1 – Kravspecifikation i øvrigt. Beskrivelsen bør ligeledes indeholde en teknisk beskrivelse af de fysiske dimensioner, herunder hvordan afbryderen er opbygget, så der er let adgang til service og vedligehold • Hvordan det benyttede materiel og konstruktionen heraf medvirker til robuste, korrosionsbestandige og driftssikre afbrydere med minimalt vedligeholdelsesbehov, høj ydeevne og lang levetid, herunder i hvilket omfang og med hvilken kvalitet de tilbudte afbrydere er understøttet af relevant dokumentation for ovenstående (F.eks. producentens officielle datablade og vedligeholdelses manualer) Det vil i den sammenhæng indgå positivt i evalueringen, at tilbudsgivers redegørelse er detaljeret og konkret på de adspurgte emner, herunder at det underbygges, at de tilbudte afbrydere er velegnede til de forudsætninger der gælder herfor, at de er konstrueret af materialer i høj kvalitet og at de dokumenterbart har høj ydeevne, er driftssikre og har et hensigtsmæssigt design. Mangler i forhold til ovenstående medfører ikke, at tilbuddet anses som ikke-konditionsmæssigt, men kan få væsentlig betydning for evalueringen af underkriteriet. Der foretages en samlet evaluering af dette underkriterium med en evaluering i hele tal.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Maksimum Leveringstid
Beskrivelse : Tilbudsgiver skal angive den garanterede maksimumleveringstid fra ordregivers fremsendelse af ordre på 60 kV udendørs effektafbrydere til endelig levering. Leveringstiden bedes indført i Bilag 4 – Leverandørens kvalitative besvarelse og leveringstid. Evalueringen af underkriteriet ”Maksimumleveringstid” vil bero på den garanterede maksimumleveringstid tilbudt af tilbudsgiveren. Hvis tilbudsgiver tilbyder en maksimumleveringstid på 120 dage eller mindre fra Ordregivers fremsendelse af ordre, opnås scoren 10, mens en maksimumleveringstid på 540 dage medfører scoren 0. Herimellem fastsættes scoren ved lineær interpolation. En leveringstid over 540 dage, vil ikke blive accepteret, og vil blive anset som ikke-konditionsmæssig
Vægtning (procentdel, præcis) : 10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere : Energi Fyn Erhverv A/S
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren VORES ELNET A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline VORES ELNET A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten VORES ELNET A/S, Konstant Net A/S
Organisation, der udfører betalingen VORES ELNET A/S, Konstant Net A/S
Organisation, der underskriver kontrakten VORES ELNET A/S, Konstant Net A/S
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 46 900 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 70 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 46 900 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 70 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 46 900 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Hitachi Energy Denmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 82706
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 46 900 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland Sverige
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 82706
Titel EU-udbud rammeaftale - Levering af 60 kV udendørs effektafbrydere / Hitachi Energy Denmark A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 15/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 04/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten VORES ELNET A/S, Konstant Net A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : VORES ELNET A/S
Registreringsnummer : 25587987
Postadresse : Sanderumvej 16    
By : Odense SV
Postnummer : 5250
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : Caroline Olesen
Telefon : 93507229
Internetadresse : https://www.voreselnet.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konstant Net A/S
Registreringsnummer : 21262498
Postadresse : Dusager 22    
By : Aarhus N
Postnummer : 8200
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Stephanie Lysgaard
E-mail : stly@konstant.dk
Telefon : 7222 6263
Internetadresse : https://konstant.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : ENERGI FYN ERHVERV A/S
Registreringsnummer : 25500210
Postadresse : Sanderumvej 16    
By : Odense SV
Postnummer : 5250
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Enhed : Caroline Olesen
Telefon : 93507229
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Hitachi Energy Denmark A/S
Registreringsnummer : 39856638
Postadresse : Borupvang 3, st.    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 51815893
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 9a8b5cb3-65ea-49e0-bd28-09f45d651dd8   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 09/12/2024   14:42:47 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 752023-2024
EUT-S-nummer : 240/2024
Offentliggørelsesdato : 10/12/2024

Send til en kollega

0.031