Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
UDstyr til HPV-genotypning
(20.12.2016)
Axlab A/S
Bygstubben 12
2950 Vedbæk
(18.01.2017)
Ax-lab A/S
Vedbæk
Udstyr til HPV-genotypning
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Claus Jørgen Eskerod
Telefon: +45 38665809
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
Fax: +45 38665850
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionh.dk
Del II: Genstand
Udstyr til HPV-genotypning.
Anskaffelse af 2 Totalys ViperLT-instrumenter inkl. reagenser.
Amager og Hvidovre Hospital, Patologisk Afdeling.
Anskaffelse af 2 Totalys ViperLT-instrumenter og tilhørende reagenser samt service m.v.
Service.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Ordregiver har krav til dna-baseret HPV-analyse med individuelle genotyper: 16, 18, 45, 31, 51 og 52 samt pools: (33, 58) (59, 56, 66) (35, 39, 68).
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
UDstyr til HPV-genotypning
18237148
Bygstubben 12
Vedbæk
2950
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregivers sagsnr. 16049745.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig medindgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/Offentlig-konkurrence