Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177017&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Vindere
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse
(30.03.2017)
NNIT A/S
Østmarken 3A
2860 Søborg
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Niels-Christian Taanum
Telefon: +45 24457885
E-mail: cht@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse.
Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.
Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.
Kontrakten kan forlænges 3 gange á 12 måneder.
Option 1: Sitelicens
Option 2: Scanningslicens
Option 3: Workflowlicens 1-20 brugere
Option 4: Workflowlicens 21-50 brugere
Option 5: Licens til 100 samtidige brugere
Option 6: Licens til 300 samtidige brugere
Option 7: OCR-genkendelse
Option 8: Stregkodegenkendelse
Option 9: Import af pdf-filer
Option 10: Automatisk sletning af dokumenter
Option 11: Søgning efter ord eller vendinger
Option 12: Udlevering af dokumenter
Option 13: Sammenhæng mellem filer
Option 14: Uddannelse af Kundens medarbejdere
Option 15: Kundens deltagelse på brugerkonference
Option 16: Angivelse af CPR-nr.
Option 17: Integration til mobile enheder
Option 18: Elektronisk signatur
Option 19: Region Hovedstaden — opgradering og integration uden support og vedligeholdelse
Option 20: Region Hovedstaden — opgradering og integration med support og vedligeholdelse
Option 21: Region Hovedstaden: Import af Outlook-filer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger give oplysning om følgende:
— Ansøgers samlede årsomsætning, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.
— Ansøgers egenkapital (Ultimo året), jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal ansøger oplyse herom, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.
Generelt:
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD-dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD-dokumentet pkt. II.A og C.
Såfremt ansøger ikke kan give alle oplysninger vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet, fordi ansøger er etableret inden for det seneste år, skal ansøger oplyse dette, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.
* En omsætning for seneste regnskabsår på mindst 5 000 000 DKK
* En positiv egenkapital.
Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 5 år. Referencerne bør indeholde:
— Beskrivelse af leverancen
— Beløb
— Tidspunkt for udførelsen
— Modtager af leverancen.
Generelt:
Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD-dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD-dokumentet pkt. II.A og C.
Det er et mindstekrav, at ansøgeren har leveret mindst 1 reference over tilsvarende leverancer af produkter, som udbuddet vedrører. Det er endvidere et mindstekrav, at referencerne er maksimalt 5 år gamle.
Vederlæggelse sker som nærmere bestemt i kontrakten. Det kan oplyses, at Leverandøren skal opkræve vederlag ved elektronisk fakturering, der overholder reglerne i bekendtgørelse af lov nr. 798 af 28.6.2007 om offentlige betalinger mv. med senere ændringer, samt bekendtgørelse af lov nr. 354 af den 26.3.2010 om information i og transport af OIOUBL elektronisk regning til brug for elektronisk afregning med offentlige myndigheder. Lovbekendtgørelserne kan hentes på www.retsinfo.dk
En sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal påtage sig at hæfte solidarisk, og der skal udpeges en fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til kunden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ad IV.2.4) Enkelte tekniske dokumenter kan vedlægges tilbuddet på engelsk.
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.
Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk