23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 242-441352
Offentliggjort
15.12.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse

(30.03.2017)
NNIT A/S
Østmarken 3A
2860 Søborg

OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse


Region Sjælland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Niels-Christian Taanum
Telefon: +45 24457885
E-mail: cht@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177017&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177017&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

OnBase: opgradering, integration og support og vedligeholdelse.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
48000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72000000
72200000
72250000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Sjælland udbyder en opgradering af regionens eksisterende OnBase-løsning samt integration til Sundhedsplatformen og efterfølgende support og vedligeholdelse. Udbuddet indeholder desuden optioner på en række funktionalitetsforbedringer og licenser. Udbuddet indeholder også option på at Region Hovedstaden kan indgå en tilsvarende kontrakt om opgradering, integration til Sundhedsplatformen samt support og vedligeholdelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 72
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges 3 gange á 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option 1: Sitelicens

Option 2: Scanningslicens

Option 3: Workflowlicens 1-20 brugere

Option 4: Workflowlicens 21-50 brugere

Option 5: Licens til 100 samtidige brugere

Option 6: Licens til 300 samtidige brugere

Option 7: OCR-genkendelse

Option 8: Stregkodegenkendelse

Option 9: Import af pdf-filer

Option 10: Automatisk sletning af dokumenter

Option 11: Søgning efter ord eller vendinger

Option 12: Udlevering af dokumenter

Option 13: Sammenhæng mellem filer

Option 14: Uddannelse af Kundens medarbejdere

Option 15: Kundens deltagelse på brugerkonference

Option 16: Angivelse af CPR-nr.

Option 17: Integration til mobile enheder

Option 18: Elektronisk signatur

Option 19: Region Hovedstaden — opgradering og integration uden support og vedligeholdelse

Option 20: Region Hovedstaden — opgradering og integration med support og vedligeholdelse

Option 21: Region Hovedstaden: Import af Outlook-filer.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

For det seneste afsluttede regnskabsår skal ansøger give oplysning om følgende:

— Ansøgers samlede årsomsætning, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.

— Ansøgers egenkapital (Ultimo året), jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.

Såfremt der er sket væsentlige ændringer i ansøgers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal ansøger oplyse herom, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.

Generelt:

Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders økonomiske eller finansielle kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD-dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD-dokumentet pkt. II.A og C.

Såfremt ansøger ikke kan give alle oplysninger vedrørende økonomisk og finansiel kapacitet, fordi ansøger er etableret inden for det seneste år, skal ansøger oplyse dette, jf. ESPD-dokumentet pkt. IV.B.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

* En omsætning for seneste regnskabsår på mindst 5 000 000 DKK

* En positiv egenkapital.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Referenceliste for de af udbuddet omfattede og tilsvarende leverancer leveret inden for de seneste 5 år. Referencerne bør indeholde:

— Beskrivelse af leverancen

— Beløb

— Tidspunkt for udførelsen

— Modtager af leverancen.

Generelt:

Er ansøger et konsortium eller lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige kapacitet, skal der indgives særskilt ESPD-dokument for hver af de økonomiske aktører, jf. ESPD-dokumentet pkt. II.A og C.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Det er et mindstekrav, at ansøgeren har leveret mindst 1 reference over tilsvarende leverancer af produkter, som udbuddet vedrører. Det er endvidere et mindstekrav, at referencerne er maksimalt 5 år gamle.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Vederlæggelse sker som nærmere bestemt i kontrakten. Det kan oplyses, at Leverandøren skal opkræve vederlag ved elektronisk fakturering, der overholder reglerne i bekendtgørelse af lov nr. 798 af 28.6.2007 om offentlige betalinger mv. med senere ændringer, samt bekendtgørelse af lov nr. 354 af den 26.3.2010 om information i og transport af OIOUBL elektronisk regning til brug for elektronisk afregning med offentlige myndigheder. Lovbekendtgørelserne kan hentes på www.retsinfo.dk

En sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal påtage sig at hæfte solidarisk, og der skal udpeges en fælles befuldmægtiget, der er ansvarlig for kontakten til kunden.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 171-307323
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/01/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 24/01/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ad IV.2.4) Enkelte tekniske dokumenter kan vedlægges tilbuddet på engelsk.

Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.

Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/12/2016

Send til en kollega

0.047