Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Skatteministeriets departement
Vindere
Udbud af Rammeaftale om udvikling, vedligeholdelse og drift af hjemmesider i Skatteministeriets koncern
(24.05.2017)
Eksponent
København
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 17-01-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 19-01-2017
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Skatteministeriets hjemmeside www.skm.dk var ikke tilgængelig i 2 dage, og derfor forlænges fristen for afgivelse af ansøgning til at blive prækvalificeret tilsvarende med 2 dage.
Rammeaftale om udvikling, vedligeholdelse og drift af hjemmesider i Skatteministeriets koncern
Skatteministeriets departement
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
34 73 04 66
Nikolai Eigtveds Gade 28
København
1402
Danmark
Kontaktperson: Peter Høeg-Larsen
E-mail: Phl@skm.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skm.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om udvikling, vedligeholdelse og drift af hjemmesider i Skatteministeriets koncern.
Rammeaftalen vil omfatte udvikling af nye hjemmesider til 5-8 nye styrelser. Rammeaftalen har en forventet løbetid på 4 år.
Skatteministeriet udbyder en rammeaftale om udvikling, vedligeholdelse og drift af hjemmesider i Skatteministeriets koncern. Aftalen vil dække de kommende styrelsers hjemmesider, mellem 5-8 stykker. Rammeaftalen vil herudover dække løbende vedligeholdelse og videreudvikling af de udviklede hjemmesider.
Ordregiver vil på baggrund af de indsendte referencer udvælge de 5 bedst egnede leverandører til at deltage i tilbudsfasen.
Drift, vedligehold og evt. videreudvikling af de eksisterende hjemmesider i Skatteministeriet
Det drejer sig om følgende hjemmesider:
1) Der findes ikke yderligere materiale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
1) Ordregiver forbeholder sig retten til at afholde orienterings- og præsentationsmøder i processen.
2) Der findes ikke yderligere materiale.
Mæglingsinstitut benyttes ikke i Danmark
Danmark
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Carl Jacobsens Vej 35
København, Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk