23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.11.2024
Udbudstype
Andre

Bestilling af materiale

www.rib-software.dk

Udbyder

Bygningsstyrelsen

Energidatabase


Bygningsstyrelsen

699952-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Databasesystemer – Energidatabase
OJ S 224/2024 18/11/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Bygningsstyrelsen
E-mail alase@bygst.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Energidatabase
Beskrivelse Levering og drift af softwareløsning til lagring af energimærker, rapportering af energidata og administration af energiprojekter for Bygningsstyrelsens ejendomme.
Identifikator for proceduren f6710cc9-3b9b-4d7f-83c3-26a0a3f98561
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Ordregiver har til hensigt at udvælge 5 ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud. Såfremt der modtages flere end 5 konditionsmæssige ansøgninger fra ansøgere, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder egnethedskravene, udvælges de 5 ansøgere, som ud fra hensynet til at skabe en optimal konkurrence vurderes bedst egnede til at løse opgaven. Ordregiver forventer således at udvælge et felt af ansøgere, som demonstrerer erfaring med lignende opgave. Udvælgelsen vil ske på baggrund af de fremsendte referencer, med vægt på referencernes sammenlignelighed med den udbudte opgave. Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering. For en mere fyldestgørende beskrivelse af udvælgelsen henvises der til udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 48610000   Databasesystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbud skal afgives på dansk, men bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk. Eventuelle spørgsmål stilles via byggeweb – www.rib-software.dk.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Deltagelse i en kriminel organisation Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1.
Korruption Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2.
Svig Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6.
Overtrædelse af forpligtelse relateret til betaling af skatter Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 6.
Overtrædelse af forpligtelse relateret til betaling af sociale bidrag Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 6.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 2 og § 137, stk. 1, nr. 5.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 3 og § 137, stk. 1, nr. 5.
Alvorlig professionel forseelse Jf. udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 4.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Konkurs Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Aktiver, der administreres af en kurator Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Erhvervsvirksomheden er indstillet Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Insolvens Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Ophævelse eller en lignende sanktion Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4. __________________________________________________________________________________ DOKUMENTATION: Bygningsstyrelsen vil efter meddelelsen om prækvalifikation anmode de prækvalificerede ansøgere om at fremsende dokumentation for oplysningerne afgivet i ESPD, jf. udbudsloven § 159, stk. 2 og § 151, stk. 2. Dette betyder, at udvalgte tilbudsgivere inden for en passende tidsfrist skal fremlægge dokumentation efter udbudslovens §§ 153 og 154 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD. Bygningsstyrelsen vil af hensyn til tidsplanen gerne – uden at dette skal forstås som et krav – opfordre de enkelte ansøgere til at have dokumentationen klar. Serviceattest må ikke være ældre end 6 måneder regnet fra datoen for tilbudsfristen. Bygningsstyrelsen udelukker en tilbudsgiver, såfremt denne ikke er i stand til at fremsende dokumentation. Vedrørende dokumentation for opfyldelse af udelukkelsesgrunde: Som dokumentation for opfyldelse af de valgte udelukkelsesgrunde i ESPD'et vil følgende blive krævet af ansøger eller tilbudsgiver i forbindelse med prækvalifikation eller tildeling: • serviceattest eller tilsvarende dokumentation. __________________________________________________________________________________ UDBUDSLOVEN § 134a: Udover ovennævnte udelukkelsesgrunde gøres opmærksom på udbudsloven § 134a, der medfører, at ordregiver skal udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Se pkt. 2.1 i udbudsbekendtgørelsen.
Beskrivelse : Se pkt. 2.1 i udbudsbekendtgørelsen.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 48610000   Databasesystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver kan forlænge kontrakten to gange af 1-års varighed. Hvis kunden ønsker at forlænge kontrakten, skal kunden meddele leverandøren herom senest 3 måneder før, at kontrakten ellers ville ophøre.
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 04/02/2025
Varigheds slutdato 04/02/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ja
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : 1. Der er forbud mod tildeling af offentlige aftaler til økonomiske aktører, som er omfattet af Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 artikel 5 k, litra a-c, om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund at Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Virksomheder, der er omfattet af forbuddet: a) russiske statsborgere, fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland; b) juridiske personer, enheder eller organer, som er direkte eller indirekte for mere end 50 % ejet af de under a) nævnte enheder; eller c) fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som nævnt under a) eller b). Forbuddet omfatter ligeledes underleverandører og støtteenheder fra eller med forbindelse til Rusland, hvis underleverandøren eller støtteenhedens bidrag udgør mere end 10 % af kontraktens værdi. Virksomheder, der er omfattet af ovenstående udelukkelsesgrund, kan ikke afgive tilbud. 2. Udbudsmaterialet er tilgængeligt og tilbud skal uploades via https://rib-software.dk/byggeweb under TN-nr. TN697597A. 3. Vedståelsesfristen er 4 kalendermåneder fra tilbudsfristen.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Specifik årlig omsætning
Beskrivelse Ansøger skal have en årsomsætning på minimum 3.500.000 kr. i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår. Såfremt ansøgeren har eksisteret i mindre end 3 år, skal ansøgeren angive for de tilgængelige disponible regnskabsår. Såfremt ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium) eller ansøgeren baserer sig på andre enheders formåen, skal de i fællesskab opfylde dette krav. Ligeledes skal der, hvis ansøger baserer sig på en eller flere andre enheder, afleveres en støtterklæring pr. enhed om, at ansøger råder over de pågældende ressourcer.   Ansøger skal til brug for ovenstående vurdering udfylde de relevante oplysninger i ESPD del IV afsnit B.   Som dokumentation for de i ESPD'et oplyste tal for årsomsætning accepteres årsregnskaber eller uddrag heraf, der er revisorpåtegnet, underskrevet af tegningsberettigede, underskrevet af dirigenten for generalforsamlingen eller har tilsvarende underskrift, eller tilsvarende dokument, som indeholder de krævede oplysninger. Der ønskes ikke økonomiske og finansielle oplysninger om øvrige planlagte underleverandører, hvis økonomiske og finansielle kapacitet ansøgeren ikke baserer sig på med henblik på at opfylde minimumskravet.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Ansøger skal have en soliditetsgrad på minimum 15 % i hvert af de seneste 3 disponible årsregnskab. Vedrørende soliditetsgraden skal Bygningsstyrelsen gøre opmærksom på:   Under dette punkt i ESPD'et skal ansøger oplyse soliditetsgraden for de seneste 3 disponible regnskabsår. Soliditetsgraden skal fremgå af boksen »Nøgletal«. I boksen »Beskrivelse« skal ansøger oplyse både egenkapital samt værdien af de samlede aktiver, således at Bygningsstyrelsen kan se soliditetsgradens beregningsgrundlag. Soliditetsgraden beregnes som ansøgerens samlede egenkapital i forhold til ansøgerens samlede aktiver, udregnet i procent. Soliditetsgraden udregnes således: (Samlede egenkapital/samlede aktiver) x 100 = soliditetsgrad. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, beregnes soliditetsgraden som ansøgerens og disse andre enheders samlede egenkapital i forhold til deres samlede aktiver, udregnet i procent. De støttende enheder skal i dette tilfælde afgive en støtteerklæring. Ved en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium) beregnes soliditetsgraden også som de økonomiske aktørers samlede egenkapital i forhold til deres samlede aktiver, udregnet i procent. Hvis ansøgeren direkte eller indirekte har ejerandele i den støttende enhed eller vice versa, beregnes soliditetsgraden på grundlag af de økonomiske aktørers konsoliderede regnskabstal. Det samme gælder, hvis én sammenslutningsdeltager har direkte eller indirekte ejerandele i en anden sammenslutningsdeltager. De pågældende økonomiske aktører skal i dette tilfælde afgive de oplysninger i ESPD'et, der er nødvendige for at foretage en korrekt beregning. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, hæfter ansøgeren og de pågældende enheder solidarisk for kontraktens gennemførelse, jf. udbudslovens § 144, stk. 6. De støttende enheder skal i deres støtteerklæring bekræfte denne hæftelsesforpligtelse. De støttende enheder skal anvende Bygningsstyrelsens paradigme til støtteerklæring. Såfremt ansøgeren baserer sig på andre enheders tekniske og faglige formåen, skal disse enheder hver især have en soliditetsgrad på mindst 10 % i de seneste 3 disponible regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede leverancer
Beskrivelse Ansøgeren skal oplyse mindst 3 og højst 5 referencer til dokumentation for opfyldelse af minimumskravet. Hvis ansøgeren afleverer mere end 5 referencer, vil Bygningsstyrelsen alene se på de første 5 referencer.   Ansøgeren skal oplyse en liste over de betydeligste leverancer af varer/tjenesteydelser af relevans for den udbudte opgave. Referencer skal være leveret inden for de seneste 3 år.    Kun referencer, der vedrører ydelser, som er udført på ansøgningstidspunktet, vil blive tillagt betydning ved vurdering af, hvilke ansøgere der har afgivet de mest relevante leverancer jf. afsnit 3.4. Hvis der er tale om en igangværende opgave, er det således alene de dele af ydelserne, der allerede er udført på ansøgningstidspunktet, som vil indgå i vurderingen af referencen. Det er ansøgers ansvar i beskrivelsen af referencen at udspecificere, at den relevante del af ydelsen allerede er udført på ansøgningstidspunktet.   Bygningsstyrelsen accepterer 2 A4-sider, hvilket svarer til 2400 anslag pr. side pr. reference. Der bemærkes, at forside og indholdsfortegnelse ikke tæller med. Såfremt en reference fylder mere end 2 A4-sider pr. reference, vil Bygningsstyrelsen foretage en vurdering på baggrund af de første 2 sider pr. reference.   Såfremt ansøgeren afleverer referencer i både ESPD og i en særskilt referenceliste, vil Bygningsstyrelsen foretage en vurdering på baggrund af de referencer, som er afleveret i ESPD'en først.   For hver reference bør ansøger oplyse følgende: • Kort konkret beskrivelse af opgaven • Kontrakttidspunkt og periode for opgavens udførelse. • Værdien af opgaven inkl. optioner og ekskl. moms. • Ordregiver på opgaven, samt kontaktoplysninger hertil.   Til brug for ovenstående vurdering skal ansøger udfylde de relevante oplysninger i ESPD del IV afsnit C eller i en selvstændig referenceliste. Hvis ansøgerne vedlægger referencerne i en selvstændig referenceliste, bedes ansøgeren tydeligt anføre, hvilke referencer, der opfylder hvilke mindstekrav. En reference, der er anvendt til at opfylde minimumskravet til teknisk og faglig kapacitet, kan ligeledes anføres som reference ift. udvælgelsen jf. afsnit 3.4 ___________________________________________________________________________________ Hvis antallet af konditionsmæssige ansøgninger overstiger nedennævnte højeste antal, udvælges de ansøgere, der iht. oplysningerne om teknisk formåen har de mest relevante referencer. Referencerne vurderes i forhold til beskrivelsen af den udbudte opgave, jf. punkt 2.1 og 5.1 i denne bekendtgørelse, idet der ved vurdering af referencernes relevans lægges vægt på, at deres indhold og størrelse er sammenlignelig med den udbudte opgave. I vurderingen vil Bygningsstyrelsen særligt lægge vægt på følgende: a) I hvor høj grad referencerne minder om den udbudte opgave i forhold til art, honorar og omfang, b) I hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med udførelse af opgaver for offentlige organisationer som ordregiver, c) I hvor høj grad referencerne dokumenterer erfaring med håndtering af bygningers energidata. Hvis antallet af konditionsmæssige ansøgninger er mindre end det ønskede mindsteantal, udvælges alle ansøgere, der har fremsendt en konditionsmæssig ansøgning.
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
Højeste antal udvalgte tilbud 5
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved bedømmelse af underkriteriet pris anvendes en lineær skala, hvor tilbuddet med laveste pris tildeles 10 points, mens et tilbud med en pris, der ligger 100 % højere end laveste pris, tildeles 1 point. Hvis spredningen i de faktisk indkomne tilbudspriser er større end 100 %, vil der blive anvendt en sekundær model, hvor den procentvise faktiske spredning mellem laveste og højeste tilbudspris vil blive lagt til grund ved fastsættelsen af hældningsgraden i den lineære skala, således at alle tilbudspriserne rummes i skalaen, og den højeste tilbudspris får 1 point. Underkriteriet pris vægtes 30 % i evalueringen.

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Funktionalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af kvalitet vil vurderes i en pointskala fra 1 til 10, hvor 10 gives for et fremragende tilbud og 1 point gives til et tilbud som kun netop er antageligt. Underkriteriet pris vægtes 60 % i evalueringen.

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Support og samarbejde
Beskrivelse : Bedømmelsen af kvalitet vil vurderes i en pointskala fra 1 til 10, hvor 10 gives for et fremragende tilbud og 1 point gives til et tilbud som kun netop er antageligt. Underkriteriet pris vægtes 10 % i evalueringen.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 05/12/2024   23:59:59 (UTC+1)
Adresse på udbudsdokumenterne : www.rib-software.dk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren :
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud : 09/01/2025
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Indgivelsesadresse : www.rib-software.dk
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 19/12/2024   12:00:00 (UTC+1)
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Udbudsmaterialet indeholder en arbejdsklausul i henhold til cirkulære nr. 9471 af 30. juni 2014 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter. Kontrakten stiller krav om overholdelse af persondatalovgivningen.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud mv. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Publications Office of the European Union
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Bygningsstyrelsen
Registreringsnummer : 58182516
Postadresse : Carsten Niebuhrs Gade 43    
By : København V
Postnummer : 1577
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Alaedin Seyedi
E-mail : alase@bygst.dk
Telefon : 41701000
Internetadresse : www.bygst.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : www.rib-software.dk
Køberprofil : www.rib-software.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72 40 56 00
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41 71 50 00
Internetadresse : https://kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn : Publications Office of the European Union
Registreringsnummer : PUBL
By : Luxembourg
Postnummer : 2417
Landsdel (NUTS) : Luxembourg   ( LU000 )
Land : Luxembourg
Telefon : +352 29291
Internetadresse : https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : eb459b7e-5b26-4c0e-ada0-ed84501c65b8   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 15/11/2024   13:31:30 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 699952-2024
EUT-S-nummer : 224/2024
Offentliggørelsesdato : 18/11/2024

Send til en kollega

0.031