23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

SERVIA A.M.B.A.

Udbud af ERP-system


SERVIA A.M.B.A.

696400-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Økonomi-informationssystemer – Udbud af ERP-system
OJ S 223/2024 15/11/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen - Meddelelse om ændring
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn SERVIA A.M.B.A.
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn ELEKTRUS A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FORSYNING HELSINGØR VARME A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FORSYNING HELSINGØR VAND A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FORSYNING HELSINGØR SPILDEVAND A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FORSYNING HELSINGØR AFFALD A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn FORSYNING HELSINGØR SERVICE A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Forsyning Helsingør Krongrøn A/S
E-mail cnor@servia.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af ERP-system
Beskrivelse Ordregiver udbyder en kontrakt om indkøb, implementering og vedligehold af nyt ERP-system. Ordregiver ønsker både funktionelt og teknologisk en bredt favnende og moderne løsning til ERP baseret på et standardsystem. Løsningen skal dække funktionelt bredt indenfor regnskab og økonomi. Ordregiver ønsker, at den nye løsning baserer sig så vidt muligt på standard funktionaliteter, således at eventuelle special-tilretninger holdes på et minimum, hvis det er muligt. Der skal integreres med øvrige relevante systemer, som anvendes i hos ordregiver. Løsningen skal leveres som SaaS (Cloud). Opgaven omfatter endvidere uddannelse af brugere, test, overdragelse (idriftsættelse) og dokumentation af den samlede løsning til ordregiver godkendelse. Efter at systemet er udviklet (konfigureret), skal det testes, og der skal gennemføres overdragelses- og driftsprøve. Ordregiver anvender i dag Microsoft Dynamics 365 AX 2012, og ønsker at erstatte denne med en moderne løsning, som dels passer ind i ordregivers nuværende IT-miljø, men som også kan fjerne flere skuffesystemer, som over årene har kompliceret processerne i organisationen.
Identifikator for proceduren 679cfe13-ca3a-4b29-8f3c-c5e54315bd25
Intern ID 373988
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 48812000   Økonomi-informationssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 48810000   Informationssystemer, 48000000   Programpakker og informationssystemer
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en interessekonflikt, jf. udbudslovens § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en konkurrencefordrejning som omhandlet i udbudslovens § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og, hvis det er relevant, i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i udbudslovens §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Rent nationale udelukkelsesgrunde Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Deltagelse i en kriminel organisation En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Svig En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Korruption En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af ERP-system
Beskrivelse : Ordregiver udbyder en kontrakt om indkøb, implementering og vedligehold af nyt ERP-system. Ordregiver ønsker både funktionelt og teknologisk en bredt favnende og moderne løsning til ERP baseret på et standardsystem. Løsningen skal dække funktionelt bredt indenfor regnskab og økonomi. Ordregiver ønsker, at den nye løsning baserer sig så vidt muligt på standard funktionaliteter, således at eventuelle special-tilretninger holdes på et minimum, hvis det er muligt. Der skal integreres med øvrige relevante systemer, som anvendes i hos ordregiver. Løsningen skal leveres som SaaS (Cloud). Opgaven omfatter endvidere uddannelse af brugere, test, overdragelse (idriftsættelse) og dokumentation af den samlede løsning til ordregiver godkendelse. Efter at systemet er udviklet (konfigureret), skal det testes, og der skal gennemføres overdragelses- og driftsprøve. Ordregiver anvender i dag Microsoft Dynamics 365 NAV 2012, og ønsker at erstatte denne med en moderne løsning, som dels passer ind i ordregivers nuværende IT-miljø, men som også kan fjerne flere skuffesystemer, som over årene har kompliceret processerne i organisationen.
Intern ID : 373988
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 48812000   Økonomi-informationssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 48810000   Informationssystemer, 48000000   Programpakker og informationssystemer
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kontrakten kan forlænges i 2 x 24 måneder
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/05/2025
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse Ansøger skal have haft en positiv egenkapital i de seneste to (2) disponible regnskabsår. Ansøger skal angive egenkapitalen for de seneste to (2) disponible regnskabsår i ESPD'et.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Ansøger skal oplyse tre (3) referencer på konkrete leverancer, som er sammenlignelig med nærværende kontrakt. Referencerne behøver dog ikke være branchespecifikke, men referencer skal være specifikke for den type system, som Ordregiver indhenter tilbud på. Med sammenlignelig menes, at den forretningsmæssige funktionalitet er sammenlignelig med mindst én use case, som er omfattet af nærværende kontrakt. Referencerne skal være udført inde for de seneste fem (5) år inden ansøgningsfristen. Hver reference skal have haft en værdi (TCO) på minimum DKK 3 mio. eksklusive moms. Ansøger bedes i sin beskrivelse af hver reference i punkt C i ESPD’et angive følgende oplysninger: 1) For hver reference beskrives det konkrete projekt og de(n) af ansøger udførte ydelse(r). 2) For hver reference angives det samlede fakturerede beløb, som referencen dækker. 3) For hver reference angives en start- og slutdato. Hvis projektet ikke er afsluttet, angives ansøgningsfristen for nærværende udbud som slutdato for referencen. Ydermere skal det angives i beskrivelsen, at projektet er påbegyndt. Kun ydelser udført, og som kan godtgøres, kan anvendes i forbindelse med nærværende prækvalifikation. 4) For hver reference angives kundens navn, kontaktperson, tlf. nr. samt e-mailadresse.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Kriteriet vil blive anvendt til at udvælge de ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 3
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Laveste TCO-pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Systemkvalitet og use cases
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Tidsplan, fremgangsmåde og organisering
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kompetencer
Vægtning (procentdel, præcis) : 10
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 29/11/2024   23:59:00 (UTC+1)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren :
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud : 08/01/2025
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 13/12/2024   23:59:00 (UTC+1)
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om finansiering og betaling _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der behandler tilbud SERVIA A.M.B.A.
TED eSender Comdia ApS
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : SERVIA A.M.B.A.
Registreringsnummer : 40532285
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.servia.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : ELEKTRUS A/S
Registreringsnummer : 32654215
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://elektrus.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : FORSYNING HELSINGØR VARME A/S
Registreringsnummer : 32654193
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.fh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : FORSYNING HELSINGØR VAND A/S
Registreringsnummer : 32654126
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.fh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : FORSYNING HELSINGØR SPILDEVAND A/S
Registreringsnummer : 32654266
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.fh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : FORSYNING HELSINGØR AFFALD A/S
Registreringsnummer : 32654177
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.fh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : FORSYNING HELSINGØR SERVICE A/S
Registreringsnummer : 25165160
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.fh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Forsyning Helsingør Krongrøn A/S
Registreringsnummer : 41947489
Postadresse : Energivej 25    
By : Helsingør
Postnummer : 3000
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Charlotte Nordberg
E-mail : cnor@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.fh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 245d4c0c-8b25-4ff0-99f4-e91d955d8616-01
Hovedårsagen til ændringen Ajourførte oplysninger
Beskrivelse Ordregiver præciserer beskrivelsen af udbuddet. Ordregivers nuværende system er Microsoft Dynamics AX 2012.
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : LOT-0000
Udbudsdokumenterne blev ændret den 14/11/2024
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 438ec593-6e7c-4076-81bb-85bf0202f155   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/11/2024   11:08:00 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 696400-2024
EUT-S-nummer : 223/2024
Offentliggørelsesdato : 15/11/2024

Send til en kollega

0.047