23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

Rammeaftale for IT-projekt- og teamledere


Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation

689007-2024 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Rammeaftale for IT-projekt- og teamledere
OJ S 220/2024 12/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
E-mail 00510162@mil.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Forsvarsområdet
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Rammeaftale for IT-projekt- og teamledere
Beskrivelse Forsvaret ønsker at indgå en rammeaftale på indkøb af tekniske IT-projekt- og teamledere. Forsvaret ønsker en aftale, der kan anvendes til flere forskellige projekter og driftsopgaver rundt omkring i Forsvaret. Opgaverne vil således dække program- og projektstyring inden for it-området, hvoraf nogle projekter vil kræve en omfangsrig it-specialistviden.
Identifikator for proceduren 8a4d67cb-a1e0-4466-82d3-f9d76226a7c4
Tidligere bekendtgørelse : 326579-2024
Intern ID 2023/001301
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Aftalen omfatter It-projektledere til hele Forsvaret.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 70 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 140 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger FMI har ikke forpligtet sig til at foretage anskaffelser svarende til den angivne målværdi eller maksimerede målværdi.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer).   - Udbudsloven implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU) dansk ret.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Rammeaftale for IT-projekt- og teamledere
Beskrivelse : Forsvaret ønsker at indgå en rammeaftale på indkøb af tekniske IT-projekt- og teamledere. Forsvaret ønsker en aftale, der kan anvendes til flere forskellige projekter og driftsopgaver rundt omkring i Forsvaret. Opgaverne vil således dække program- og projektstyring inden for it-området, hvoraf nogle projekter vil kræve en omfangsrig it-specialistviden.
Intern ID : 2023/001301
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Aftalen omfatter It-projektledere til hele Forsvaret.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 70 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 140 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : FMI har ikke forpligtet sig til at foretage anskaffelser svarende til den angivne målværdi eller maksimerede målværdi.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Pris anvendes til at beregne evalueringsteknisk pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tilgængelighed
Beskrivelse : Tilgængelighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Erfaring med Prince2
Beskrivelse : Erfaring med Prince2
Vægtning (procentdel, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Erfaring med offentlige it-projekter
Beskrivelse : Erfaring med offentlige It-projekter
Vægtning (procentdel, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Sikkerhedsgodkendelse
Beskrivelse : Sikkerhedsgodkendelse
Vægtning (procentdel, præcis) : 10
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7, stk. 2, i klagenævnsloven (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer) skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere : Aftalen er indgået af FMI. Alle enheder under Forsvarsministeriet, herunder alle divisioner af Forsvaret i Danmark, som er under Forsvarschefens kommando, er imidlertid berettigede til at benytte aftalen til indkøb på aftalens vilkår og betingelser.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 70 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 140 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 70 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 140 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 70 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Right People Group ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vinder
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 70 000 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 4600007630
Titel Rammeaftale for IT-projekt- og teamledere
Dato for indgåelse af kontrakten 08/11/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 32 560 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 46 340 000,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Registreringsnummer : ORG-16-28-71-80
Postadresse : Lautrupbjerg 1-5    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Amalie Nygaard Becker
E-mail : 00510162@mil.dk
Telefon : 40403899
Internetadresse : https://www.fmi.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Right People Group ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 30590627
Postadresse : Strandgade 12B    
By : Copenhagen K
Postnummer : 4101
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Anders Løvgreen
Telefon : 31106735
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 3e830806-b430-4e8e-ba0e-b90129fb9a4c   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/11/2024   12:21:05 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 11/11/2024   12:37:50 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 689007-2024
EUT-S-nummer : 220/2024
Offentliggørelsesdato : 12/11/2024

Send til en kollega

0.078