1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Hillerød Kommune - Indkøb
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Kopi af Udbud af rekrutteringsløsning
Beskrivelse
:
Hillerød Kommune ønsker at anskaffe en effektiv og brugervenlig samlet rekrutteringsløsning, der kan understøtte kommunens rekrutteringsproces og sikre kvalificerede kandidater til ledige stillinger.Dette indbefatter én samlet løsning, der i høj grad ligner vores nuværende set-up, der overordnet omfatter:RekrutteringssystemMediebureauhåndtering
Identifikator for proceduren
:
36ea74fc-e3cb-491b-87fc-2574550bcc79
Tidligere bekendtgørelse
:
7a8a1410-8483-4ce8-b56d-c977d6989049-01
Intern ID
:
233907916
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens afsnit II, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72230000
Udvikling af kundespecificeret programmel,
72250000
System- og supporttjenester,
79635000
Evalueringstjenester i forbindelse med personalerekruttering
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Kopi af Udbud af rekrutteringsløsning
Beskrivelse
:
Hillerød Kommune ønsker at anskaffe en effektiv og brugervenlig samlet rekrutteringsløsning, der kan understøtte kommunens rekrutteringsproces og sikre kvalificerede kandidater til ledige stillinger.Dette indbefatter én samlet løsning, der i høj grad ligner vores nuværende set-up, der overordnet omfatter:RekrutteringssystemMediebureauhåndtering
Intern ID
:
233907916
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72230000
Udvikling af kundespecificeret programmel,
72250000
System- og supporttjenester,
79635000
Evalueringstjenester i forbindelse med personalerekruttering
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 000 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Underkriteriet ”Pris” vil blive bedømt på grundlag af en beregnet, samlet evalueringsteknisk pris. Den samlede evalueringstekniske pris beregnes på baggrund af "Evalueringsteknisk pris” angivet i Bilag 3 - Tilbudsliste. Det bemærkes, at de anførte estimerede mængder alene er til brug for tilbudsevalueringen således, at der foretages en ensartet og gennemsigtig vurdering af kriteriet ”Pris”. Det laveste tilbud tildeles scoren ”8”, og de øvrige tilbud tildeles point efter en lineær model med en hældning på 70%, således at et tilbud der er 70% højere end det laveste netop opnår scoren ”0”. såfremt spredningen overstiger 70%, anvendes en sekundær model, hvor laveste tilbud stadig får 8 point, og hældningen sættes således, at det højeste bud netop opnår scoren 0.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Evalueringen af underkriteriet ”Kvalitet” for hvert af delkriterierne sker på baggrund af en absolut, kvalitativ vurdering af det enkelte tilbud. Ved vurderingen indgår de nedenfor angivne delkriterier med de anførte vægtninger. Der tildeles point for hvert delkriterie i overensstemmelse med vurderingsgrundlaget for det pågældende delkriterie. Det tildelte point for delkriteriet indgår sammen med vægtningen af delkriterier i beregningen af det samlede antal point for underkriteriet ”Kvalitet”. Der tildeles hele point, og der gives således ikke point med decimaltal.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Hillerød Kommune - Indkøb
Organisation, der udfører betalingen
:
Hillerød Kommune - Indkøb
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
3 500 000,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
5 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
5 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
3 500 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Signatur A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
423820-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
423820-2024
Titel
:
Udbud af rekrutteringsløsning
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra små virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Hillerød Kommune - Indkøb
Registreringsnummer
:
29189366
Afdeling
:
Indkøb
Postadresse
:
Trollesmindealle 27
By
:
Hillerød
Postnummer
:
3400
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Indkøbsafdelingen
Telefon
:
+45 72320000
Fax
:
+45 72323213
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Signatur A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
29186898
Postadresse
:
Nygade 7, 2 th
By
:
København K
Postnummer
:
1164
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Signatur A/S
Telefon
:
33187200
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
aedffddb-1428-421c-958f-6b69be7ad6ff
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
08/11/2024
09:56:09 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
08/11/2024
11:39:46 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
685748-2024
EUT-S-nummer
:
219/2024
Offentliggørelsesdato
:
11/11/2024