23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af CIS18-analyser


Region Midtjylland

682270-2024 - Resultater
Danmark – Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed – Udbud af CIS18-analyser
OJ S 218/2024 08/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail johgre@rm.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af CIS18-analyser
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af CIS18 analyser. Udbuddets hovedydelse består af gennemførelse af årlige CIS18-analyser, inklusive rapportering, for hver af de deltagende regioner, med henblik på en vurdering af regionernes AS-IS CIS18 modenhedsniveau.
Identifikator for proceduren 4631c44c-dc98-4fcd-b399-487ae3f3fc3d
Tidligere bekendtgørelse : a774bccd-2c67-4ce2-accb-a06ca20f7b51-01
Intern ID 1-23-4-72-19-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72221000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 79210000   Regnskabs- og revisionsvirksomhed, 85312320   Konsulenttjenesteydelser
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 700 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 10 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af CIS18-analyser
Beskrivelse : Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af CIS18 analyser. Udbuddets hovedydelse består af gennemførelse af årlige CIS18-analyser, inklusive rapportering, for hver af de deltagende regioner, med henblik på en vurdering af regionernes AS-IS CIS18 modenhedsniveau.
Intern ID : 1-23-4-72-19-24
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72221000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 79210000   Regnskabs- og revisionsvirksomhed, 85312320   Konsulenttjenesteydelser
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 31/08/2024
Varigheds slutdato 30/08/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kunden har ret til at forlænge kontraktperioden 2 gange, hver gang med op til 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 700 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 10 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Identificering af det økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Pris”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 10 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 10 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 7 700 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 10 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 7 700 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Pricewaterhousecoopers
Officielt navn Pricewaterhousecoopers
Officielt navn Pricewaterhousecoopers
Officielt navn Pricewaterhousecoopers
Officielt navn Pricewaterhousecoopers
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud pwc
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt Region Midtjylland
Dato for indgåelse af kontrakten 23/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Identifikator for kontrakten Kontrakt Region Syddanmark
Dato for indgåelse af kontrakten 12/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Identifikator for kontrakten Kontrakt Region Sjælland
Dato for indgåelse af kontrakten 05/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Identifikator for kontrakten Kontrakt Region Hovedstaden
Dato for indgåelse af kontrakten 22/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Identifikator for kontrakten Kontrakt Region Nordjylland
Dato for indgåelse af kontrakten 19/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Region Midtjylland, Region Nordjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland, Region Hovedstaden
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Midtjylland
Registreringsnummer : 29190925
Afdeling : Indkøb & Medicoteknik
Postadresse : Olof Palmes Allé 15    
By : Aarhus N
Postnummer : 8200
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Johanna Gretarsdottir
E-mail : johgre@rm.dk
Telefon : +45 24230242
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Tolboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Region Nordjylland
Registreringsnummer : 29190941
Postadresse : Niels Bohrs Vej 30    
By : Aalborg Ø
Postnummer : 9220
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Region Syddanmark
Registreringsnummer : 29190909
By : Vejle
Postnummer : 7100
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Region Sjælland
Registreringsnummer : 29190658
By : Sorø
Postnummer : 4180
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Region Hovedstaden
Registreringsnummer : 29190623
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Pricewaterhousecoopers
Registreringsnummer : 33771231
By : Hellerup
Postnummer : 2900
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : pwc@mail.com
Telefon : 39453945
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : dae53c4b-d8c5-4b51-959e-e0a6a56a5aa4   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 07/11/2024   09:22:27 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 07/11/2024   10:00:36 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 682270-2024
EUT-S-nummer : 218/2024
Offentliggørelsesdato : 08/11/2024

Send til en kollega

0.047