23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
05.11.2024
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Landbrugsstyrelsen

Internet Licens System


Landbrugsstyrelsen

670205-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Internet Licens System
OJ S 215/2024 05/11/2024
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der er anvendt som indkaldelser af tilbud – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Landbrugsstyrelsen
E-mail kikped@lbst.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Internet Licens System
Beskrivelse Kontrakten er planlagt til at omfatte følgende hovedydelser: Hovedydelse A) Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen. Hovedydelse B) Drift, Support, Vedligehold og Videreudvikling Hovedydelse C) Samarbejde med såvel Kunden som Kundens øvrige leverandører. Ad hovedydelse A. Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen., Leverandøren skal gennemføre en afklaringsfase, en udviklingsfase, der etablerer ILS i overensstemmelse med den fremlagte kravspecifikation. Derudover skal Leverandøren etablere overtagelsen af ansvaret for de Løbende Ydelser. Ad hovedydelse B. Drift, Support og Vedligehold, samt efterfølgende videreudvikling. Drift, Support og Vedligehold skal følge Kundens krav og leve op til prædefinerede Servicemål Ad hovedydelse C Samarbejde Leverandøren skal samarbejde med Kunden som er en offentlig myndighed, og samarbejde med Kundens øvrige leverandører af både infrastruktur og øvrige systemer., i forbindelse med drift og vedligehold af den samlede it-infrastruktur for it-systemet ILS, herunder bl.a. ved incidenthåndtering, håndtering af ændringer, service requests og servicevinduer. Den primære øvrige leverandør er Statens It. Kunden forventer at offentliggøre et begrænset udbud d. 14. december 2024. Kontraktlængden forventes at være 4 år med optioner på yderligere 3*1 år. Den samlede kontraktsum forventes at være ca. 7 mio. kr.
Identifikator for proceduren 569d3ba0-8bf0-4591-9070-497cfe85ee4b
Intern ID 24-040-000002
Udbudsprocedure Anden procedure, der afvikles i to faser
Hovedpunkterne i proceduren Dette er en forhåndsmeddelelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 48000000   Programpakker og informationssystemer, 48100000   Branchespecifik programpakke, 48600000   Database- og operativsystemprogrampakke, 72100000   Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel, 72110000   Konsulentvirksomhed vedrørende valg af maskinel, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72220000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik, 72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel, 72232000   Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel, 72250000   System- og supporttjenester, 72253000   Help-desk og støttetjenester, 72254000   Programmeltestning, 72260000   Programmelrelaterede tjenester, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester, 72268000   Levering af programmel, 72300000   Datatjenester, 72420000   Internetudviklingstjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb, 72800000   Revision og testning af computer, 72900000   Computer backup og katalogkonvertering
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst inden for EØS
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Internet Licens System
Beskrivelse : Kontrakten er planlagt til at omfatte følgende hovedydelser: Hovedydelse A) Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen. Hovedydelse B) Drift, Support, Vedligehold og Videreudvikling Hovedydelse C) Samarbejde med såvel Kunden som Kundens øvrige leverandører. Ad hovedydelse A. Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen., Leverandøren skal gennemføre en afklaringsfase, en udviklingsfase, der etablerer ILS i overensstemmelse med den fremlagte kravspecifikation. Derudover skal Leverandøren etablere overtagelsen af ansvaret for de Løbende Ydelser. Ad hovedydelse B. Drift, Support og Vedligehold, samt efterfølgende videreudvikling. Drift, Support og Vedligehold skal følge Kundens krav og leve op til prædefinerede Servicemål Ad hovedydelse C Samarbejde Leverandøren skal samarbejde med Kunden som er en offentlig myndighed, og samarbejde med Kundens øvrige leverandører af både infrastruktur og øvrige systemer., i forbindelse med drift og vedligehold af den samlede it-infrastruktur for it-systemet ILS, herunder bl.a. ved incidenthåndtering, håndtering af ændringer, service requests og servicevinduer. Den primære øvrige leverandør er Statens It. Kunden forventer at offentliggøre et begrænset udbud d. 14. december 2024. Kontraktlængden forventes at være 4 år med optioner på yderligere 3*1 år. Den samlede kontraktsum forventes at være ca. 7 mio. kr.
Intern ID : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
=
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 48000000   Programpakker og informationssystemer, 48100000   Branchespecifik programpakke, 48600000   Database- og operativsystemprogrampakke, 72100000   Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel, 72110000   Konsulentvirksomhed vedrørende valg af maskinel, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72220000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik, 72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel, 72232000   Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel, 72250000   System- og supporttjenester, 72253000   Help-desk og støttetjenester, 72254000   Programmeltestning, 72260000   Programmelrelaterede tjenester, 72267000   Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester, 72268000   Levering af programmel, 72300000   Datatjenester, 72420000   Internetudviklingstjenester, 72500000   Servicevirksomhed i forbindelse med datamater, 72600000   Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb, 72800000   Revision og testning af computer, 72900000   Computer backup og katalogkonvertering
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Udbuddet er planlagt til at indeholde optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst inden for EØS
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 3*1 år
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Endnu ikke kendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Endnu ikke kendt
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser 06/12/2024   12:00:00 (UTC)
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Landbrugsstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Landbrugsstyrelsen
Registreringsnummer : 20814616
Postadresse : Nyropsgade 30    
By : København V
Postnummer : 1780
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Kim Krøyer Pedersen
E-mail : kikped@lbst.dk
Telefon : +45 33958000
Internetadresse : http://lbst.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : Klagenævnet for Udbud
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 88b83d5f-1b0c-40a4-ba48-92d96b21a7f3   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der er anvendt som indkaldelser af tilbud – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 10
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 04/11/2024   12:20:34 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 04/11/2024   12:21:07 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 670205-2024
EUT-S-nummer : 215/2024
Offentliggørelsesdato : 05/11/2024

Send til en kollega

0.11