23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Jammerbugt Kommune

Kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune


Jammerbugt Kommune

659820-2024 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune
OJ S 212/2024 30/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Jammerbugt Kommune
E-mail kontakt@tohv.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune
Beskrivelse Jammerbugt Kommune skal anskaffe et nyt EOJ system til brug for kommunens sundheds- og socialområde. Jammerbugt Kommune forventer at indgå kontrakt om et EOJ system til Jammerbugt Kommune på SKI 02.19 – delaftale 02, ydelsesområde Y26 - Social service og omsorg. Jammerbugt Kommune har efter en bred intern proces afdækket behovet hos kommunen og på baggrund af disse undersøgelser har Jammerbugt Kommune udfyldt SKI's tildelingsværktøj i overensstemmelse hermed. Jammerbugt Kommunes saglige behovsopgørelse har således dannet grundlag for tildelingen via tildelingsværktøjet. Tildelingen er sket i henhold til rammeaftalens regulering og retningslinjer for tildeling.
Identifikator for proceduren 574e21e3-437f-4a09-9e69-5c69b22eba7c
Tidligere bekendtgørelse : 613480-2024
Intern ID 02.19 (2023) Tildeling Jammerbugt Kommune
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
By Jammerbugt Kommune
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune
Beskrivelse : Jammerbugt Kommune skal anskaffe et nyt EOJ system til brug for kommunens sundheds- og socialområde.
Intern ID : Indgåelse af kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kunden kan forlænge Leveringskontrakten op til 2 gange med 12 måneder pr. gang. Forlængelse meddeles Leverandøren med et skriftligt varsel på mindst 2 måneder før Leveringskontraktens ophør.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Jammerbugt Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Jammerbugt Kommune skal anskaffe et nyt EOJ system til brug for kommunens sundheds- og socialområde. Jammerbugt Kommune har indgået kontrakt om et EOJ system til Jammerbugt Kommune på SKI 02.19 – delaftale 02, ydelsesområde Y26 - Social service og omsorg. Jammerbugt Kommune har efter en bred intern proces afdækket behovet hos kommunen og på baggrund af disse undersøgelser har Jammerbugt Kommune udfyldt SKI's tildelingsværktøj i overensstemmelse hermed. Jammerbugt Kommunes saglige behovsopgørelse har således dannet grundlag for tildelingen via tildelingsværktøjet. Tildelingen er sket i henhold til rammeaftalens regulering og retningslinjer for tildeling. Tildeling sker på baggrund af den laveste pris.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud(i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Jammerbugt Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Jammerbugt Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Jammerbugt Kommune
Organisation, der udfører betalingen Jammerbugt Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Jammerbugt Kommune
TED eSender Publications Office of the European Union
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 25 799 639,00   DKK
Direkte tildeling :
Begrundelse for direkte tildeling : Kontrakten kan kun tildeles af en bestemt økonomisk aktør på grund af manglende konkurrence af tekniske årsager
Anden begrundelse : Udbuddet er ikke omfattet af direktivet. Der er tale om en direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 Software as a Service. Tildeling er sket henhold til rammeaftalens regulering af direkte tildelinger. Tildelingen er sket gennem det tilknyttede tildelingsværktøj fra SKI. Ordregiver forventer at indgå kontrakt med KMD A/S. KMD var den leverandør af fagsystem, som havde tilbudt det økonomisk mest fordelagtige tilbud, da ordregiver havde tilvalgt sine krav i SKI tildelingsværktøj, baseret på det opgjorte saglige behov. SKI aftalen vurderes at være egnet til gennemførelse af det pågældende indkøb, da den understøtter en effektiv konkurrenceudsættelse og udbudspligten findes således afløftet i henhold til udbudsloven.
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 25 799 639,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune
Titel Kontrakt om EOJ system til Jammerbugt Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 25/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 28/10/2024
Organisation, der underskriver kontrakten Jammerbugt Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Jammerbugt Kommune
Registreringsnummer : 29189439
Postadresse : Toftevej 43    
By : Aabybro
Postnummer : 9440
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Elisabeth Hansen
E-mail : kontakt@tohv.dk
Telefon : 53360036
Internetadresse : https://www.jammerbugt.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +4572405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +4541715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : KMD A/S
Registreringsnummer : 26911745
Postadresse : Lautrupparken 40    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : ski_kmd@kmd.dk
Telefon : 44601209
Internetadresse : https://www.kmd.dk/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0000
Officielt navn : Publications Office of the European Union
Registreringsnummer : PUBL
By : Luxembourg
Postnummer : 2417
Landsdel (NUTS) : Luxembourg   ( LU000 )
Land : Luxembourg
Telefon : +352 29291
Internetadresse : https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 9d4bf71b-5be8-462a-8f2a-10681127983a   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 29/10/2024   11:37:06 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 659820-2024
EUT-S-nummer : 212/2024
Offentliggørelsesdato : 30/10/2024

Send til en kollega

0.047