1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed, der styres af en central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Forsvarsområdet
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af rammeaftale på Røgdykkerudstyr
Beskrivelse
:
Aftalen skal dække Forsvarets samt Beredskabsstyrelsens behov for en løbende udskiftning af den nuværende beholdning af røgdykkerapparater over en 4- årig periode. Aftalen skal endvidere understøtte eftersyn og reservedelsskift på det indkøbte i en op til 20-årig periode.
Identifikator for proceduren
:
e6ab6f0b-e963-4704-9d76-9b22c8b76fee
Intern ID
:
2023/022686
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Bemærk, at hver ansøger kun kan indgive én ansøgning om deltagelse. Tilbudsgiver skal som en del af sit tilbud indgive det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). Det bemærkes, at tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør), uanset den juridiske karakter af relationen mellem tilbudsgiveren og de(n) enhed/enheder, som tilbudsgiveren baserer sig på. I så fald skal tilbudsgiver sikre sig, at et ESPD fra de(n) enhed(er), som tilbudsgiver baserer sig på, fremsendes sammen med tilbudsgivers eget ESPD. Denne/disse enhed(er)s ESPD skal indeholde tilsvarende oplysninger. En tilbudsgiver må kun afgive ét tilbud Tilbudsgiver, og eventuelt deltagerne i en sammenslutning af enheder og/eller støttende enheder, skal anvende ESPD, jf. udbudslovens § 148, som foreløbig dokumentation for, at deltagerne ikke er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 anførte udelukkelsesgrunde, og at tilbudsgiver opfylder de fastsatte krav til egnethed. Det er ikke nødvendigt for tilbudsgiver at underskrive sit ESPD-dokument. Såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning (konsortier), skal de deltagere, der ikke indgiver tilbuddet, underskrive deres ESPD-dokument. Eventuelle støttende enheder skal også underskrive ESPD. Såfremt en tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal denne på opfordring afgive støtteerklæringer eller anden dokumentation, der godtgør, at denne kan disponere over den nødvendige økonomiske og finansielle kapacitet og/eller tekniske og faglige kapacitet, og at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for tilbudsgiver. I mangel af en sådan dokumentation kan FMI ikke tage sådan(ne) enheds/enheders økonomiske og finansielle kapacitet og/eller tekniske og faglige kapacitet i betragtning. FMI har udarbejdet en skabelon (tilgængelig i det elektroniske udbudssystem), der kan anvendes som erklæring for denne juridiske forpligtelse.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
35000000
Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
35111000
Brandbekæmpelsesudstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
De kommunale beredskaber har trækningsret på aftalen hvorfor levering kan ske i hele landet.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
50 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
100 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver skal i overensstemmelse med udbudslovens § 134a udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis denne er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Dog kan ordregiver af hensyn til væsentlige samfundsinteresser undlade at udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrunden. Det skal understreges, at de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 derimod ikke finder anvendelse i udbuddet, uagtet at teksten (som er systemgenereret) eventuelt måtte antyde dette. Der kræves ingen særlig retlig form. Såfremt aftalen tildeles en sammenslutning af leverandører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en leverandør som repræsentant for sammenslutningen. Aftalen er ikke opdelt i delaftaler, da en opdeling af aftalen vil medføre uforholdsmæssigt store konsekvenser for den operative funktionalitet, såfremt udstyret ikke er ens for alle brugere. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele aftaler til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). FMI forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at tilbudsgiverne ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for tilbudsgivernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Ved afgivelse af et tilbud skal tilbudsgiver indgive en egenerklæring om efterlevelse af arbejdsklausul, CSR-forpligtelser og internationale sanktioner. FMI forbeholder sig i den forbindelse retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at lade tilbudsgiver berigtige en manglende eller mangelfuldt udfyldt egenerklæring. FMI forbeholder sig ret til, men er ikke forpligtet dertil, at anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets krav. Det bemærkes, at uanset formuleringen af udbudsmaterialets krav om at fremsende oplysninger, erklæringer og dokumentation, f.eks. vedrørende beskrivelse af de tilbudte ydelser, er FMI ikke afskåret fra at indhente supplerende oplysninger m.v. efter udbudslovens § 159, stk. 5, i henhold til § 159, stk. 6. FMI har udarbejdet en skabelon (tilgængelig i det elektroniske udbudssystem), der skal anvendes som erklæring. Når sammenslutninger af enheder (f.eks. konsortier), herunder midlertidige joint ventures, deltager samlet i udbuddet, skal egenerklæringen gives for hver enkelt af de deltagende enheder. Før tildeling af aftalen kræver FMI, at den tilbudsgiver, til hvem FMI har til hensigt at tildele aftalen, har afgivet dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD, jf. udbudslovens §§ 151-155. FMI stiller krav om, at tilbudsgiver og hver af de juridiske enheder, som tilbudsgiver baserer sin økonomiske og finansielle kapacitet på, hæfter solidarisk for aftalens gennemførelse. Rammeaftalens anslåede værdi er 50.000.000 DKR, mens rammeaftalens maksimale værdi er 100.000.000 DKR. Forskellen i de angivne beløb er begrundet i usikkerheden om rammeaftalens endelige værdi, jf. nedenfor. Den anslåede værdi er således udtryk for FMI’s mest kvalificerede skøn over rammeaftalens værdi på nuværende tidspunkt, mens den maksimale værdi udtrykker det maksimale træk på rammeaftalen i dens løbetid.Usikkerheden om rammeaftalens endelige værdi skyldes navnlig usikkerhed om, i hvilket præcist omfang de af rammeaftalen omfattede anskaffelser vil blive anvendt i Forsvaret og i hvilket omfang de kommunale beredskaber vil trække på aftalen. Såfremt det besluttes, at det pågældende materiel skal anvendes bredere og dermed af flere personelgrupper, end hvad der i øjeblikket er truffet beslutning om, vil dette medføre et væsentlig større forbrug på aftalen, end hvad der konkret forventes i øjeblikket. Opmærksomhed henledes på at der i forbindelse med tilbudsevaluering vil blive foretaget en test af det tilbudte materiel. Udelukkende tilbudsgivers materiel der opnår en score på 6 ud af 10 i testen vil gå videre i evalueringen. Opnås der ikke en score på minimum 6 i testen vil tilbudsgiver blive udelukket fra konkurrencen og kan ikke blive tildelt aftalen.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer).
-
Udbudsloven implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU) i dansk ret.
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Korruption
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 1, nr. 2)
Deltagelse i en kriminel organisation
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 1, nr. 1)
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 1, nr. 5).
Svig
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 1, nr. 3
Børnearbejde og andre former for menneskehandel
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 1, nr. 6).
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 3.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 1
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 2.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 4.
Betaling af socialsikringsbidrag
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 3.
Betaling af skatter og afgifter
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 3.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet
:
Jf. udbudslovens § 135. stk. 1, nr. 4
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud af rammeaftale på Røgdykkerudstyr
Beskrivelse
:
Aftalen skal dække Forsvarets samt Beredskabsstyrelsens behov for en løbende udskiftning af den nuværende beholdning af røgdykkerapparater over en 4- årig periode. Aftalen skal endvidere understøtte eftersyn og reservedelsskift på det indkøbte i en op til 20-årig periode.
Intern ID
:
2023/022686
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
35000000
Sikkerheds-, brandbekæmpelses, politi- og forsvarsudstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
35111000
Brandbekæmpelsesudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
De kommunale beredskaber har trækningsret på aftalen hvorfor levering kan ske i hele landet.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
4
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Aftalen er opdelt i 2 varigheder. Hovedeydelsen/produktet har en varighed på 4 år, mens reservedels og vedligeholdelsesdelen har en varighed på 4 år med mulighed for forlængelse 4 x 4 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
50 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
100 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver skal i overensstemmelse med udbudslovens § 134a udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis denne er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Dog kan ordregiver af hensyn til væsentlige samfundsinteresser undlade at udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrunden. Det skal understreges, at de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 derimod ikke finder anvendelse i udbuddet, uagtet at teksten (som er systemgenereret) eventuelt måtte antyde dette. Der kræves ingen særlig retlig form. Såfremt aftalen tildeles en sammenslutning af leverandører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en leverandør som repræsentant for sammenslutningen. Aftalen er ikke opdelt i delaftaler, da en opdeling af aftalen vil medføre uforholdsmæssigt store konsekvenser for den operative funktionalitet, såfremt udstyret ikke er ens for alle brugere. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele aftaler til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). FMI forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at tilbudsgiverne ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for tilbudsgivernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Ved afgivelse af et tilbud skal tilbudsgiver indgive en egenerklæring om efterlevelse af arbejdsklausul, CSR-forpligtelser og internationale sanktioner. FMI forbeholder sig i den forbindelse retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at lade tilbudsgiver berigtige en manglende eller mangelfuldt udfyldt egenerklæring. FMI forbeholder sig ret til, men er ikke forpligtet dertil, at anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets krav. Det bemærkes, at uanset formuleringen af udbudsmaterialets krav om at fremsende oplysninger, erklæringer og dokumentation, f.eks. vedrørende beskrivelse af de tilbudte ydelser, er FMI ikke afskåret fra at indhente supplerende oplysninger m.v. efter udbudslovens § 159, stk. 5, i henhold til § 159, stk. 6. FMI har udarbejdet en skabelon (tilgængelig i det elektroniske udbudssystem), der skal anvendes som erklæring. Når sammenslutninger af enheder (f.eks. konsortier), herunder midlertidige joint ventures, deltager samlet i udbuddet, skal egenerklæringen gives for hver enkelt af de deltagende enheder. Før tildeling af aftalen kræver FMI, at den tilbudsgiver, til hvem FMI har til hensigt at tildele aftalen, har afgivet dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD, jf. udbudslovens §§ 151-155. FMI stiller krav om, at tilbudsgiver og hver af de juridiske enheder, som tilbudsgiver baserer sin økonomiske og finansielle kapacitet på, hæfter solidarisk for aftalens gennemførelse. Rammeaftalens anslåede værdi er 50.000.000 DKR, mens rammeaftalens maksimale værdi er 100.000.000 DKR. Forskellen i de angivne beløb er begrundet i usikkerheden om rammeaftalens endelige værdi, jf. nedenfor. Den anslåede værdi er således udtryk for FMI’s mest kvalificerede skøn over rammeaftalens værdi på nuværende tidspunkt, mens den maksimale værdi udtrykker det maksimale træk på rammeaftalen i dens løbetid.Usikkerheden om rammeaftalens endelige værdi skyldes navnlig usikkerhed om, i hvilket præcist omfang de af rammeaftalen omfattede anskaffelser vil blive anvendt i Forsvaret og i hvilket omfang de kommunale beredskaber vil trække på aftalen. Såfremt det besluttes, at det pågældende materiel skal anvendes bredere og dermed af flere personelgrupper, end hvad der i øjeblikket er truffet beslutning om, vil dette medføre et væsentlig større forbrug på aftalen, end hvad der konkret forventes i øjeblikket. Opmærksomhed henledes på at der i forbindelse med tilbudsevaluering vil blive foretaget en test af det tilbudte materiel. Udelukkende tilbudsgivers materiel der opnår en score på 6 ud af 10 i testen vil gå videre i evalueringen. Opnås der ikke en score på minimum 6 i testen vil tilbudsgiver blive udelukket fra konkurrencen og kan ikke blive tildelt aftalen.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
:
Type
:
Økonomisk og finansiel formåen
Navn
:
Finansielle nøgletal
Beskrivelse
:
Egenkapitalen ved udgangen af de seneste 3 disponible regnskabsår. Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår. Hvis tilbudsgiver består af en sammenslutning af enheder (f.eks. et konsortium), herunder midlertidige joint ventures, beregnes egenkapitalen som summen af alle deltageres samlede egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår. Hvis tilbudsgiver baserer sig på en eller flere enheders økonomiske og finansielle kapacitet (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør), beregnes egenkapitalen som summen af tilbudsgivers og enhedens/enhedernes egenkapital i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår. Tilbudsgiver skal på FMI’s anmodning afgive følgende dokumentation: Årsrapporter eller uddrag deraf eller anden dokumentation, der viser tilbudsgivers egenkapital ved udgangen af de seneste 3 disponible regnskabsår, såfremt offentliggørelse af årsrapporter er lovpligtigt i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Når sammenslutninger af enheder (f.eks. konsortier), herunder midlertidige joint ventures, deltager samlet i udbuddet, skal dokumentation afgives for hver enkelt af de deltagende enheder. Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør), skal dokumentation ligeledes afgives for de enkelte enheder.
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
Kriterium
:
Type
:
Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
Kriterium
:
Type
:
Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Funktionalitet/Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis)
:
15
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Operativ funktionalitet
Vægtning (procentdel, præcis)
:
45
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på
:
dansk
Frist for anmodning om yderligere oplysninger
:
04/11/2024
12:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
14/11/2024
12:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet
:
6
Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
:
Sted
:
Tilbuddene vil blive åbnet i det elektroniske udbudssystem Ethics. Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse
:
Aftalen indeholder forpligtelser vedrørende arbejdsklausul, CSR-forpligtelser og internationale sanktioner samt bestemmelser om risikovurdering og opfølgning herpå; der henvises til aftalegrundlaget for yderligere oplysninger. Ved udbud af aftalen er risikoprofilen fastsat til følgende opfølgningstiltag (risikoniveau): B
Der kræves en fortrolighedsaftale
:
nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
Oplysninger om finansiering og betaling
:
Betaling skal ske senest 30 dage efter, at leverandøren har fremsendt fyldestgørende faktura til FMI. De nærmere betalingsvilkår vil fremgå af udbudsmaterialet.
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til § 7, stk. 2, i klagenævnsloven (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer) skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
1
Yderligere omfattede købere
:
Aftalen er indgået af FMI. Alle enheder under Forsvarsministeriet, herunder alle divisioner af Forsvaret i Danmark, som er under Forsvarschefens kommando, er imidlertid berettigede til at benytte aftalen til indkøb på aftalens vilkår og betingelser. Endvidere er en række Kommunale Redningsberedskaber berettigede til at benytte aftalen, jf. også aftalegrundlaget. De pågældende beredskaber er: Helsingør Kommunes Beredskab, Hovedstadens Beredskab, Lolland-Falster Brandvæsen, Nordjyllands Beredskab, Nordsjællands Brandskole, Trekantområdets Brandvæsen, Østjyllands Brandvæsen, Lejre brandvæsen, Bornholms Brandvæsen, Frederiksborg Brand og Redning, Brand og Redning Midtvest, Tårnby Brandvæsen, Midtjysk Brand og Redning I/S, Beredskab Fyn
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Organisation, der behandler tilbud
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Danish Ministry of Defence Acquisition and Logistics Organisation
Registreringsnummer
:
ORG-16-28-71-80
Postadresse
:
Lautrupbjerg 1-5
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Rikke Hoberg Sørensen
Telefon
:
51737685
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
1f9ad599-09be-4d9d-9deb-56fbae8bf136
-
01
Formulartype
:
Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype
:
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
14/10/2024
11:50:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
14/10/2024
11:50:02 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
621404-2024
EUT-S-nummer
:
201/2024
Offentliggørelsesdato
:
15/10/2024