Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Udbuddet omfatter indkøb af netværksudstyr til LAN/WAN og WLAN
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Boris Van Dijk
Telefon: +45 38665808
E-mail: boris.van.dijk@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Udbuddet omfatter indkøb af netværksudstyr til LAN/WAN og WLAN.
Leverandøren skal levere netværkskomponenter herunder LAN-switche, Core-switche, trådløse acces punkter, tilbehør og andet netværksudstyr. Derudover skal der leveres producentsupport, som specificeret i bilagene til denne aftale.
Leverandøren skal levere netværkskomponenter herunder LAN-switche, Core-switche, trådløse acces punkter, tilbehør og andet netværksudstyr. Derudover skal der leveres producentsupport, som specificeret i bilagene til denne aftale.
1. Option på Konsulentydelser
2. Option på diverse netværksudstyr
3. Option på tiltrædelse af aftale, Region Sjælland.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbuddet omfatter indkøb af netværksudstyr til LAN/WAN og WLAN
Del VI: Supplerende oplysninger
EU — Udbuddet for Netværksudstyr annulleres, da Ordregiver i forbindelse med evaluering af tilbud, har skønnet, at den udbudte evalueringsmodel på økonomi, ikke er egnet til at finde det økonomisk mest fordelagtige tilbud, efter kriteriet »bedste forhold mellem pris og kvalitet«
Ordregiver vil snarest muligt genudbyde Netværksudstyr.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Danmark
Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af Ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået kontrakt, eller hvis der tale om rammeaftale, inden 6 måneder fra Ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem Ordregiveren vil indgå kontrakt med. Mere udførlig beskrivelse findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud