23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
27.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Køge Kommune

Køge Kommunes udbud af pladsanvisningssystem


Køge Kommune

583318-2024 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Køge Kommunes udbud af pladsanvisningssystem
OJ S 189/2024 27/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Køge Kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Køge Kommunes udbud af pladsanvisningssystem
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Køge Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: 1) Implementering af pladsanvisningssystem, 2) Initialuddannelse, 3) Drift og vedligehold, 4) Helpdesk og support.
Identifikator for proceduren 5aabd0f3-20a3-43a4-b3eb-a3bd86e69859
Tidligere bekendtgørelse : 395388-2024
Intern ID 405558
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Den ordregivende myndighed påtænker at afholde én forhandlingsrunde. Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de første bud uden af indgå i forhandlinger.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Køge Kommunes udbud af pladsanvisningssystem
Beskrivelse : Udbuddet vedrører levering af et Pladsanvisningssystem (som en service) til Køge Kommune. Kontraktens indhold omfatter følgende hovedelementer: 1) Implementering af pladsanvisningssystem, 2) Initialuddannelse, 3) Drift og vedligehold, 4) Helpdesk og support.
Intern ID : 405558
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver kan vælge at tilkøbe en eller flere af følgende optioner: (i) Option om Leverandørens ophørsbistand, jf. kontraktens punkt 25. (ii) Option om ressourcestyring, jf. kravspecifikationens punkt 3.3.2 Ordregiver har estimeret, at der er ca. 50 % sandsynlighed for udnyttelse af de enkelte optioner.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 6
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan af Kommunen forlænges med op til 6 x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Grundlaget for evalueringen af ”Pris” udgøres af følgende priskategorier, jf. Bilag 1.3 - Tilbudsliste. 1) Indledende Ydelser (20 %), 2) Løbende Ydelser (70 %), 3) Bestillingsydelser (10 %).
Vægtning (procentdel, præcis) : 20

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Brugervenlighed
Beskrivelse : ”Brugervenlighed”, vurderes på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af løsningsbeskrivelsen. Det følgende vægter positivt (udover det kravspecificerede): (a) Pladsanvisningens mulighed for tilpasning af brugergrænseflade (b) Borgerens mulighed for tilpasning af brugergrænseflade (c) Adviseringsmuligheder (d) Brugermanualer
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Funktionalitet
Beskrivelse : ”Funktionalitet”, vurderes på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af løsningsbeskrivelsen. Det følgende vægter positivt (udover det kravspecificerede): (a) Automatisering (b) Økonomisk fripladstilskud (c) Lovmedholdelighed (d) Kapacitetshåndtering (e) Databehandling (f) Tilskud til privatinstitutioner – herunder forældretilskud og automatisk udbeta-ling
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III , skal være indgivet 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU Tidende om indgåelse af kontrakt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Køge Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 13 415 668,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 405558
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 13 415 668,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt om levering af pladsanvisningssystem
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 13/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 18/09/2024
Organisation, der underskriver kontrakten Køge Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Køge Kommune
Registreringsnummer : 29189374
Postadresse : Torvet 1    
By : Køge
Postnummer : 4600
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Enhed : Anders Nørgaard
Telefon : +45 20150217
Internetadresse : https://www.koege.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : KMD A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 26911745
Postadresse : Lautrupparken 40    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : bnk@kmd.dk
Telefon : 44601000
Internetadresse : https://www.kmd.dk/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 0ea720b4-c0f7-4111-bd24-7cf72f0344b7   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 26/09/2024   08:00:38 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 26/09/2024   08:00:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 583318-2024
EUT-S-nummer : 189/2024
Offentliggørelsesdato : 27/09/2024

Send til en kollega

0.048