Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aalborg Universitet
Vindere
Udbud af kontrakt om rejse- og udlægssystem — RUS2
(14.03.2017)
Ibistic Technologies Denmark A/S
Søborg
Udbud af kontrakt om rejse- og udlægssystem — RUS2
Aalborg Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29102384
Fredrik Bajers Vej 5
Aalborg
9100
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aau.dk
Ny Østergade 3
København K
1101
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Ny Østergade 3
København K
1101
Danmark
Kontaktperson: Advokat Henrik Holtse
E-mail: hh@aumento.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aumento.dk
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt om rejse- og udlægssystem — RUS2.
Kontrakten vedrører et rejse- og udlægssystem benævnt RUS2.
Der ønskes indkøbt en Software as a Service, der omfatter følgende hovedelementer:
1) Tilrådighedsstillelse af en moderne og brugervenlig standardløsning
2) Integration med relevante systemer hos Aalborg Universitet, herunder rejsebureau og betalingssystem
3) Videreudvikling og vedligeholdelse i form af løbende tilpasning, udvikling og opgradering af leverandørens standardløsning i relation til nye versioner m.v.
4) Relevant uddannelse og vejledning i brug af systemet.
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling efter reglerne i udbudsloven (Lov nr. 1564 af 15.12.2015).
Processen er derfor 2-delt, således at der efter anmodning foretages en prækvalifikation med henblik på udvælgelse af 3-5 ansøgere, som inviteres til at afgive tilbud.
Ordregiver kan forlænge kontraktperioden med 2 x 12 måneder.
Ordregiver vil prækvalificere 3-5 ansøgere til at afgive tilbud.
I tilfælde af at der er flere end 5 ansøgere, som er egnet til deltagelse, vil Ordregiver foretage en samlet vurdering med henblik på at sikre den mest optimale konkurrencesituation, herunder på basis af hvem der vurderes at have de bedste referencer.
Beskrivelse fremgår af udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk