23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
16.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

MORSØ KOMMUNE

Journaliseringssystem med dagsorden


MORSØ KOMMUNE

553569-2024 - Forudgående underretning om direkte tildeling
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Journaliseringssystem med dagsorden
OJ S 180/2024 16/09/2024
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn MORSØ KOMMUNE
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Journaliseringssystem med dagsorden
Beskrivelse Morsø Kommune har behov for et journaliseringssystem med dagsorden. Leveringsaftalen tildeles iht. de i SKI rammeaftale 02.19 Saas-Cloud angivne retningslinjer. Serviceområdet er Y65 Myndighedens kommunikation og dokumentation.
Identifikator for proceduren 50f37094-bc5b-4a83-8739-c6f56264061f
Intern ID 336588
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Journaliseringssystem med dagsorden
Beskrivelse : Morsø Kommune har behov for et journaliseringssystem med dagsorden. Leveringsaftalen tildeles iht. de i SKI rammeaftale 02.19 Saas-Cloud angivne retningslinjer. Serviceområdet er Y65 Myndighedens kommunikation og dokumentation. Grundlaget for leverandørvalg er sket på baggrund af Morsø Kommunes udarbejdede behovsopgørelse. og efterfølgende benyttelse af SKI's tildelingsværktøj.
Intern ID : 336588
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72416000   Applikationsudbydere, 72320000   Databasevirksomhed, 72300000   Datatjenester, 72260000   Programmelrelaterede tjenester, 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed, 72211000   Programmeringsservice i forbindelse med systemer og brugerprogrammel, 72510000   Servicevirksomhed i forbindelse med drift af datamater, 72250000   System- og supporttjenester, 72240000   Systemanalyse og programmering, 72541000   Udvidelse af datamater
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 6 028 611,90   DKK
Direkte tildeling :
Begrundelse for direkte tildeling : Kontrakter med en anslået værdi under udbudstærsklerne
Anden begrundelse : Udbudspligten er afløftet ved benyttelse af SKI's tildelingsværktøj på 02.19.
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 6 028 611,90   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten S2024-6703
Titel Journaliseringssystem med dagsorden
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : MORSØ KOMMUNE
Registreringsnummer : 41333014
Postadresse : Jernbanevej 7    
By : Nykøbing M
Postnummer : 7900
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Birgitte Lund
Telefon : +45 99707000
Internetadresse : https://www.morsoe.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : KMD A/S
Registreringsnummer : 26911745
Postadresse : Lautrupparken 40-42    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Land : Danmark
E-mail : ski_kmd@kmd.dk
Telefon : +45 40601000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : ded6d20d-a1b2-4a07-a5cc-3b4e928560e6   - 01
Formulartype : Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Bekendtgørelsesundertype 25
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/09/2024   12:00:00 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 553569-2024
EUT-S-nummer : 180/2024
Offentliggørelsesdato : 16/09/2024

Send til en kollega

0.032