1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Økonomiske anliggender
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
02.70 AV-løsninger
Beskrivelse
:
Systemet indeholder to indkøbskategorier ”Kategori 1 - Omkostninger” (herefter Kategori 1) og ”Kategori 2 – Bedste forhold mellem pris og kvalitet”. Begge kategorier omfatter anskaffelse af ”AV-løsninger”. Den sortimentsmæssige genstand er således identisk for systemets to kategorier, men adskiller sig ved at opfylde forskelige indkøbsbehov. I indkøbskategorien Kategori 1 kan der indkøbes AV-løsninger, (ydelser og produkter) på baggrund af tildelingskriteriet ”Omkostninger”. Der foretages en tilbudsevaluering af omkostningerne forbundet med det konkrete indkøb – eksempelvis omkostninger til energiforbrug, kurser, levering, mv. Ved AV-løsninger forstås nyt eller brugt AV-udstyr og accessoriske produkter og/eller ydelser, der kan anvendes i et eller flere sammenhængende systemer. Ved AV-udstyr forstås hardware og/eller software, der producerer/fremviser/afspiller lyd, lys, billeder og/eller video. Nedenstående 16 hovedproduktgrupper af AV-udstyr kan anskaffes (køb, leje eller leasing) som selvstændige produkter på systemet, hvorimod alle accessoriske produkter og/eller ydelser, som eksempelvis akustikplader, tekniske møbler, systemprogrammering, software, serviceydelser mv. alene kan anskaffes i systemet, hvis dette indgår i anskaffelsen af en AV-løsning (systemløsning), hvori et eller flere produkter fra nedenstående hovedproduktgrupper indgår: 1. Projektorer 2. Skærme (LED, LCD og digitale pyloner) 3. Interaktive display 4. Lydudstyr (f.eks. højtalere, mikrofoner og teleslynger) 5. Udstyr til streaming og online videomøder (f.eks. codecs og kameraer) 6. Lærreder 7. Kameraer 8. Beslag og standere 9. Styresystemer (f.eks. controllere, betjeningspaneler og styreenheder) 10. Trådløst præsentationsudstyr 11. Installationsmateriel (f.eks. kabler, rack og kanal) 12. Signalbehandlingsenheder (f.eks. switches, scalere, mixere, DSP, transmittere, splitter, mv.) 13. Service-, installation- og bortskaffelsesydelser af AV-løsninger samt kurser og rådgivning vedr. AV-løsninger 14. Digital møderumsskiltning 15. Informationssystemer 16. Lysudstyr (f.eks. videolys, rig og kraner)
Identifikator for proceduren
:
093bf528-e9d7-4aa1-bdba-f47417e235d1
Tidligere bekendtgørelse
:
000073-2021
Intern ID
:
02.70
Udbudsprocedure
:
Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Der er talt om et dynamisk indkøbssystem
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
32300000
Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
19212300
Lærred,
30231300
Dataskærme,
30231310
Fladskærme,
30231320
Pegeskærme,
30237240
Webkamera,
32320000
Fjernsynsudstyr og av-udstyr,
32321000
Fjernsynsprojektionsudstyr,
32321100
Film- og videoudstyr,
32321200
Av-udstyr,
32321300
Av-materialer,
32322000
Multimedia-udstyr,
32323000
Videomonitorer,
32324000
Fjernsynsmodtagere,
32324300
Fjernsynsudstyr,
32330000
Optagere og gengivere til lyd og video,
32340000
Mikrofoner og højttalere,
32350000
Dele til lyd- og videoudstyr,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
38651000
Kameraer,
38652000
Filmprojektorer,
38652100
Projektorer,
39130000
Kontormøbler,
39190000
Tapet og anden vægbeklædning,
44523000
Hængsler, beslag og fittings,
48500000
Programpakke til kommunikations- og multimedieformål,
48515000
Programpakke til videokonferencer,
48521000
Programpakke til redigering af musik eller lyd,
50300000
Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser for pc'er, kontorudstyr, telekommunikations- og av-udstyr,
51300000
Installation af kommunikationsudstyr,
51310000
Installation af radio- og fjernsynsapparatur, lydtekniske anlæg og videoanlæg,
51312000
Installation af fjernsynsapparatur,
51313000
Installation af lydtekniske anlæg,
51314000
Installation af videoanlæg,
51610000
Installation af computere og informationsbehandlingsanlæg,
71313200
Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik,
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
72591000
Udarbejdelse af serviceaftaler
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 180 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
1) Ansøger må ikke være omfattet af nogen af udelukkelsesgrundene angivet i udbudslovens §§ 135 og 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Der henvises til udbudsbetingelserne for yderligere oplysninger om udelukkelsesgrunde og eventuel »self-cleaning« samt udfyldelse af ESPD. 2) Hvis ansøger støtter sig på støttende enheder, skal disse enheder aflevere støtteerklæring eller anden dokumentation, der dokumenterer, at ansøger faktisk råder over disse enheders formåen. Dokumentationen skal afleveres sammen med ansøgningen om optagelse i systemet i overensstemmelse med udbudslovens § 151, stk. 2. 3) SKI afholder informations- og spørgemøde for interesserede ansøgere torsdag den 11. november 2021 kl. 12.30-14.30, jf. nærmere oplysninger herom i udbudsbetingelsernes punkt 9.1.1. 4) SKI forbeholder sig ret til at udbyde kontrakter, rammeaftaler eller dynamiske indkøbssystemer med et sammenfaldende sortiment, som dette dynamiske indkøbssystem (02.06), så længe det ikke forfølger et usagligt formål. 5) SKI’s abonnenter, anført i bilag B.1 og B.2, kan benytte det dynamiske indkøbssystem frivilligt, og har således en ret – men ikke en pligt – til at anvende systemet. Det bemærkes, at offentlige ordregivere, der tegner abonnement hos SKI efter offentliggørelse af denne bekendtgørelse - efter aftale med SKI - vil kunne få adgang til nærværende dynamiske indkøbssystem. SKI vil sikre, at offentliggørelse af nye ordregivere/abonnenter/kunder i systemet sker i overensstemmelse med udbudslovens regler. 6) Hvis ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører (f.eks. et konsortium), skal disse påtage sig at hæfte solidarisk, og deltagerne i sammenslutningen skal udpege en fælles befuldmægtiget. Ad II.2.9): Antal ansøgere er angivet som specifikke tal i begge kategorier. Tallet er ikke udtryk for en begrænsning, men at der skal angives et talformat i bekendtgørelsen. I et dynamisk indkøbssystem er der ikke en begrænsning på antallet af økonomiske aktører, der kan optages i systemet. Værdien angivet i afsnit II.1.5) og II.2.14) er et udtryk den højest mulige omsætning i systemet, baseret på SKI’s markedskendskab, som ikke anses for klart usandsynligt. SKI har i estimatet bl.a. inddraget den forventede økonomiske konsekvens af en øget samfundsdigitalisering, herunder det øget behov for AV-udstyr til hjemmearbejdspladser som følge af COVID-19, samt en forventet øget anvendelse af systemet og derved en øget omsætning som følge af en løbende tilgang af et bredt felt af store og små markedsaktører med nye, innovative produkter og ydelser. SKI har videre estimeret den skønnede værdi af de kontrakter, der bliver tildelt i det dynamiske indkøbssystems varighed på ti år ud fra forventningen om, at der er tale om et marked i vækst. Der er dog samtidig tale om et marked i hastig udvikling, ligesom SKI introducerer en ny indkøbsmetode på området. Skønnet er derfor behæftet med en vis usikkerhed, men repræsenterer samtidig SKI’s bedste saglige skøn - på tidspunktet for offentliggørelsen af denne bekendtgørelse. Det samlede estimat og fordelingen i de to kategorier er udtryk for den forventede højeste anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems varighed. Årligt forventes omsætningen i systemet være ca. 70 mio. DKK. Hvis SKI vælger at ændre det dynamiske indkøbssystems varighed i medfør af udbudslovens § 107, vil SKI i samme forbindelse justere de estimerede værdier. Ad IV.2.2): Systemet åbnes for behandling af ansøgninger igen den 1. januar 2021. Ansøgninger om optagelse i systemet som fremsendes efter den 12. januar 2021, vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende jf. udbudslovens § 105, stk. 4 og 5, hvorefter fristen for behandling kan forlænges til 15 arbejdsdage.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Omkostninger - Danmark
Beskrivelse
:
Tildeling og evaluering på baggrund af omkostninger (TCO)
Intern ID
:
Kategori 1: Omkostninger
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
32300000
Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
19212300
Lærred,
30231300
Dataskærme,
30231310
Fladskærme,
30231320
Pegeskærme,
30237240
Webkamera,
32320000
Fjernsynsudstyr og av-udstyr,
32321000
Fjernsynsprojektionsudstyr,
32321100
Film- og videoudstyr,
32321200
Av-udstyr,
32321300
Av-materialer,
32322000
Multimedia-udstyr,
32323000
Videomonitorer,
32324000
Fjernsynsmodtagere,
32324300
Fjernsynsudstyr,
32330000
Optagere og gengivere til lyd og video,
32340000
Mikrofoner og højttalere,
32350000
Dele til lyd- og videoudstyr,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
38651000
Kameraer,
38652000
Filmprojektorer,
38652100
Projektorer,
39130000
Kontormøbler,
39190000
Tapet og anden vægbeklædning,
44523000
Hængsler, beslag og fittings,
48500000
Programpakke til kommunikations- og multimedieformål,
48515000
Programpakke til videokonferencer,
48521000
Programpakke til redigering af musik eller lyd,
50300000
Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser for pc'er, kontorudstyr, telekommunikations- og av-udstyr,
51300000
Installation af kommunikationsudstyr,
51310000
Installation af radio- og fjernsynsapparatur, lydtekniske anlæg og videoanlæg,
51312000
Installation af fjernsynsapparatur,
51313000
Installation af lydtekniske anlæg,
51314000
Installation af videoanlæg,
51610000
Installation af computere og informationsbehandlingsanlæg,
71313200
Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik,
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
72591000
Udarbejdelse af serviceaftaler
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/03/2022
Varigheds slutdato
:
29/03/2032
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
708 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Den endelige vægt for kriterierne fastlægges af kunden
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Bedste forhold mellem pris og kvalitet - Danmark
Beskrivelse
:
Tildeling og evaluering på baggrund af bedste forhold mellem pris og kvalitet
Intern ID
:
Kategori 2: Bedste forhold mellem pris og kvalitet
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
32300000
Fjernsyns- og radiomodtagere samt lyd- eller videooptagere eller -gengivere
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
19212300
Lærred,
30231300
Dataskærme,
30231310
Fladskærme,
30231320
Pegeskærme,
30237240
Webkamera,
32320000
Fjernsynsudstyr og av-udstyr,
32321000
Fjernsynsprojektionsudstyr,
32321100
Film- og videoudstyr,
32321200
Av-udstyr,
32321300
Av-materialer,
32322000
Multimedia-udstyr,
32323000
Videomonitorer,
32324000
Fjernsynsmodtagere,
32324300
Fjernsynsudstyr,
32330000
Optagere og gengivere til lyd og video,
32340000
Mikrofoner og højttalere,
32350000
Dele til lyd- og videoudstyr,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
38651000
Kameraer,
38652000
Filmprojektorer,
38652100
Projektorer,
39130000
Kontormøbler,
39190000
Tapet og anden vægbeklædning,
44523000
Hængsler, beslag og fittings,
48500000
Programpakke til kommunikations- og multimedieformål,
48515000
Programpakke til videokonferencer,
48521000
Programpakke til redigering af musik eller lyd,
50300000
Reparation, vedligeholdelse og tilhørende tjenesteydelser for pc'er, kontorudstyr, telekommunikations- og av-udstyr,
51300000
Installation af kommunikationsudstyr,
51310000
Installation af radio- og fjernsynsapparatur, lydtekniske anlæg og videoanlæg,
51312000
Installation af fjernsynsapparatur,
51313000
Installation af lydtekniske anlæg,
51314000
Installation af videoanlæg,
51610000
Installation af computere og informationsbehandlingsanlæg,
71313200
Rådgivning i forbindelse med lydisolation og rumakustik,
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
72591000
Udarbejdelse af serviceaftaler
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/03/2022
Varigheds slutdato
:
29/03/2032
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
472 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Bedste forhold mellem Pris og Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis)
:
51
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Bedste forhold mellem Pris og Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis)
:
49
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
1 508 370,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Atea A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
SKI0270.2404.0005 - Forsvarsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
243 870,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
SKI0270.2404.0005 - Forsvarsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten
:
23/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Vinder
:
Officielt navn
:
Goecker A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
SKI0270.2403.0001 - Forsvarsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
369 400,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
SKI0270.2403.0001 - Forsvarsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten
:
14/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
243 870,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
369 400,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Solutions AV
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
SKI0270.2312.0007 - Sorø Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
895 100,00
DKK
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
SKI0270.2312.0007 - Sorø Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten
:
09/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
895 100,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
895 100,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Atea A/S
Registreringsnummer
:
ORG-25511484
Postadresse
:
Lautrupvang 6
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Atea
Telefon
:
30781877
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Goecker A/S
Registreringsnummer
:
ORG-73238315
Postadresse
:
Hejrevej 37
By
:
København NV
Postnummer
:
2400
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Bo Spedtsberg-Andersen
Telefon
:
35821100
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer
:
ORG-17472437
Postadresse
:
Pakkerivej 6
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jacob Nistrup Berg
Telefon
:
24266436
Denne organisations roller
:
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Solutions AV
Registreringsnummer
:
38875094
Postadresse
:
Fabriksvangen 19
By
:
Slangerup
Postnummer
:
3550
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
61796060
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
22d00050-29a2-47f5-884b-3fb7ce43f51c
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
05/09/2024
11:13:53 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
05/09/2024
11:28:48 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
536294-2024
EUT-S-nummer
:
174/2024
Offentliggørelsesdato
:
06/09/2024