1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Fredensborg kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af elektronisk låsesystem
Beskrivelse
:
Fredensborg Kommunes areal er ca. 112 km2, og består af fire bysamfund i henholdsvis Fredensborg, Humlebæk, Nivå og Kokkedal, samt et mindre bysamfund i Karlebo. I dag er der opsat ca. 490 låsesystemer på borgeres hoveddøre samt ca. 65 nøglebokse. Antallet vil kunne variere i kontraktperioden, idet antallet af borgere i eget hjem, der har behov for en elektronisk lås, vil kunne variere over tid. Kontrakten omfatter levering af elektroniske låseenheder med tilhørende brugsret til leverandørens administrationssystem. Fredensborg Kommune har et depotsamarbejde med Helsingør. I det ligger, at hjælpemidler, herunder låsesystemer til borgere, som modtager hjælp i eget hjem, forvaltes af Hjælpemiddelcentralen (HMC). I kontraktens løbetid (efter implementeringen), vil det være det tekniske personale fra Hjælpemiddelcentralen, der skal stå for administrationen samt opsætning af låseenhederne hos borgerne.
Identifikator for proceduren
:
cdf44f2f-6e48-49f5-82f1-fd9c2e8fc905
Intern ID
:
324910
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
44521110
Dørlåse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
44520000
Låse, nøgler og hængsler,
44521100
Låse
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 850 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere til prækvalifikation: Ansøger skal vedlægge 3 relevante referencer i form af kontrakter eller rammeaftaler indgået med offentlige myndigheder om levering af låsesystemer, der er i drift eller afsluttet indenfor de seneste tre år. Ansøger skal være opmærksom på, at der alene kan lægges vægt på den del af referencen, der er leveret i de 3 år, der ligger forud for anmodningen om prækvalifikation – altså indenfor perioden 11. oktober 2021 – 11. oktober 2024. Såfremt en reference delvist er udført tidligere (dvs. ydelsen er delvist udført udenfor perioden 11. oktober 2021 – 11. oktober 2024) bedes det oplyst, hvilke ydelser, der er leveret indenfor referenceperioden. De 3 vedlagte referencer udfyldes af ansøger med oplysning om: o Start- og slutdato for leverancen o Modtager af leverancen (kunden) o Antal opsatte låseenheder o Kontraktværdi i danske kr. ekskl. moms o Beskrivelse af leverancen samt ansøgers rolle/andel heri. Herunder ønskes uddybende beskrevet, hvilke ydelser ansøger konkret har leveret på den pågældende reference. Hvis noget af leverancen er blevet udført af en underleverandør til ansøger, skal det tydeligt fremgå, hvor stor en del af leverancen, der er leveret via underleverandøren. Ansøger opfordres til at holde referencerne så præcise og korte som muligt, og ansøger opfordres til, at referencerne har en maksimal længde på 1-2 A4-sider pr. reference. Kommunen vil indledningsvist gennemgå ansøgningerne for at vurdere, om de opfylder kravene til egnethed. Det vil alene være ansøgere, der ikke er omfattede af udelukkelsesgrundene, og som opfylder mindstekravene til økonomisk og finansiel formåen samt faglig og teknisk formåen, hvis ansøgninger vil blive evalueret. Udvælgelsen, såfremt der er flere end 3 egnede ansøgere, vil finde sted på grundlag af en helhedsvurdering af, hvilke ansøgere, der har angivet de mest relevante referencer. Ved vurdering af referencernes relevans lægges der vægt på, i hvor høj grad de angivne referencer i størrelse og karakter ligner den ydelse, der udbydes. Referencerne vil blive vurderet mere relevant, i jo højere grad: • Referencen kan demonstrere erfaring med levering og servicering af et elektronisk låsesystem til en offentlig myndighed, og hvor IT-systemet (Administrationssystemet) er hosted af ansøger, eller en hertil knyttet hosting partner. • Referencen kan demonstrere erfaring med opsætning af elektroniske låse til borgere i eget hjem. • Referencerne indeholder de oplysninger, der efterspørgers af Kommunen. Indhentning af dokumentation: Kommunen indhenter dokumentation fra de ansøger som Kommunen påtænker at prækvalificere. Dvs. at indhentning af dokumentation sker inden meddelelse om prækvalifikation. Der anmodes om følgende dokumentation for oplysningerne i ESPD’et: • En serviceattest (eller tilsvarende relevant dokumentation for udenlandske tilbudsgivere). Serviceattesten rekvireres hos Erhvervsstyrelsen, og må ikke være mere end 6 måneder gammel ved tidspunktet for tilbudsfristen for det endelige tilbud. Ansøger (og evt. underleverandører, støttende enheder eller deltagere i sammenslutninger) skal dokumentere via Serviceattesten, at denne/disse ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. • Regnskaber for de seneste 3 afsluttede regnskabsår (med mindre disse er offentligt tilgængelige), eller en af revisor underskrevet erklæring om tilbudsgivers årsomsætning og soliditetsgrad for de seneste 3 afsluttede regnskabsår samt revisorforbehold. Dette skal dokumentere opfyldelsen af kravene til den økonomiske og finansiel formåen. • Referencelisten fra ESPD’et eller pdf-filen betragtes som endelig dokumentation for den tekniske og faglige formåen, jf. udbudslovens § 155, nr. 2. Om tilbudsgiverdemonstrationen: Efter afleveringen af det indledende tilbud, inviteres Tilbudsgiver til et individuelt præsentationsmøde á én times varighed, hvor Tilbudsgiver skal demonstrere det tilbudte system for projektgruppen for dette udbud. Demonstrationen skal understøtte Tilbudsgivers besvarelse i Bilag 3 - Leverandørens løsningsbeskrivelse i underkriteriet "Brugervenlighed", og vil således indgå i evalueringsgrundlaget for dette underkriterie. Om forhandlingsmødet: Udgangspunktet er, at der afholdes ét forhandlingsmøde med hver af de Tilbudsgivere, der har afleveret et indledende tilbud. Kommunen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud uden at indgå i en forhandling, og Kommunen forbeholder sig ligeledes retten at at udvide omfanget af forhandlingsrunder, hvis dette skønnes hensigtsmæssigt. Formålet med forhandlingen er: • At give tilbudsgiverne en mulighed for at præsentere deres tilbud • At give tilbudsgiverne en præcis forståelse af Kommunens behov • At give tilbudsgiverne mulighed for at optimere og tilpasse deres tilbud i forhold hertil. Indledningsvist vil tilbudsgiver få mulighed for at præsentere sit tilbud for projektgruppen. Herefter vil Kommunen stille spørgsmål til det indledende tilbuds indhold også set i lyset af den demonstration af løsningen, som tilbudsgiver har haft mulighed for at præsentere overfor Kommunen. Formålet er at afklare eventuelle uklarheder, misforståelser eller uhensigtsmæssigheder i tilbuddet. Kommunen vil påpege det afleverede tilbuds relative fordele og ulemper i forhold til Kommunens behov. Tilbagemeldingen kan ikke forventes at være udtømmende. Kommunen vil desuden påpege, såfremt det indledende tilbud indeholder forhold, der indebærer at tilbuddet må anses som ukonditionsmæssigt, såfremt disse forhold ikke ændres i det endelige tilbud. Derefter kan tilbudsgiver give en tilbagemelding på udbudsmaterialet i forhold til, om der er krav i materialet, der er unødvendigt strenge, eller krav, der er unødvendige og fordyrende for opgaven. I det omfang forhandlingerne kommer til at dreje sig om udbudsmaterialet og fortolkningen heraf, vil tilbudsgiverne få den samme tilbagemelding, men i det omfang forhandlingerne kommer til at dreje sig om tilbudsgivers konkrete løsningsforslag, vil hver tilbudsgiver få en individuel tilbagemelding. Der vil ikke blive videregivet fortrolige oplysninger fra forhandlingsmødet med tilbudsgiver til de øvrige tilbudsgivere, ligesom tilbudsgiver ikke vil modtage fortrolige oplysninger fra de øvrige tilbudsgiveres forhandlingsmøder. Kommunen er opmærksom på den særlige forpligtelse til at sikre, at der ikke udøves forskelsbehandling mellem tilbudsgiverne ved at give oplysninger, der kan stille nogle tilbudsgivere bedre end andre. Kommunen tilstræber derfor, at enhver oplysning - som Kommunen har meddelt en eller flere tilbudsgivere under forhandlingerne, og som må formodes at være af relevans for samtlige tilbudsgivere i relation til udformningen af de endelige tilbud – vil blive meddelt samtlige tilbudsgivere senest sammen med opfordringen til at afgive endeligt tilbud. Eventuelle supplerende oplysninger eller ændringer i udbudsmaterialet baseret på forhandlingsmøderne vil ligeledes blive fremsendt til tilbudsgiverne. Endelig dagsorden for forhandlingsmøderne vil blive udsendt til tilbudsgiverne i god tid før forhandlingsmøderne. Kommunen vil ligeledes udarbejde et referat fra forhandlingsmøderne, som efterfølgende vil blive sendt til tilbudsgiverne. Forhandlingerne kan ikke føre til ændringer af mindstekrav, grundlæggende elementer samt kriterier for tildeling.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en interessekonflikt, jf. udbudslovens § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en konkurrencefordrejning som omhandlet i udbudslovens § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og, hvis det er relevant, i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i udbudslovens §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Rent nationale udelukkelsesgrunde
:
Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153
Betaling af socialsikringsbidrag
:
Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Betaling af skatter og afgifter
:
Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Deltagelse i en kriminel organisation
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Svig
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Korruption
:
En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud af elektronisk låsesystem
Beskrivelse
:
Fredensborg Kommunes areal er ca. 112 km2, og består af fire bysamfund i henholdsvis Fredensborg, Humlebæk, Nivå og Kokkedal, samt et mindre bysamfund i Karlebo. I dag er der opsat ca. 490 låsesystemer på borgeres hoveddøre samt ca. 65 nøglebokse. Antallet vil kunne variere i kontraktperioden, idet antallet af borgere i eget hjem, der har behov for en elektronisk lås, vil kunne variere over tid. Kontrakten omfatter levering af elektroniske låseenheder med tilhørende brugsret til leverandørens administrationssystem. Fredensborg Kommune har et depotsamarbejde med Helsingør. I det ligger, at hjælpemidler, her-under låsesystemer til borgere, som modtager hjælp i eget hjem, forvaltes af Hjælpemiddelcentralen (HMC). I kontraktens løbetid (efter implementeringen), vil det være det tekniske personale fra Hjælpemiddelcentralen, der skal stå for administrationen samt opsætning af låseenhederne hos borgerne.
Intern ID
:
324910
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
44521110
Dørlåse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support,
44520000
Låse, nøgler og hængsler,
44521100
Låse
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten træder i kraft den 1. maj 2025 og udløber 1. maj 2031, med mindre den forlænges. Kommunen har option på forlængelse i op til yderligere 2 x 24 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/05/2025
Varighed
:
10
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 850 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
:
Type
:
Økonomisk og finansiel formåen
Navn
:
Gennemsnitlig årsomsætning
Beskrivelse
:
Ansøgningen skal indeholde følgende oplysninger vedrørende ansøgers økonomiske og finansielle kapacitet: Ansøgers samlede årsomsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår Mindstekrav: Gennemsnitlig omsætning på minimum 5 mio. kr. for de 3 seneste afsluttede regnskabsår
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
Kriterium
:
Type
:
Økonomisk og finansiel formåen
Navn
:
Finansielle nøgletal
Beskrivelse
:
Ansøgningen skal indeholde følgende oplysninger vedrørende ansøgers økonomiske og finansielle kapacitet: Ansøgers soliditetsgrad for de seneste 3 afsluttede regnskabsår Mindstekrav: Gennemsnitlig soliditetsgrad på minimum 20% for de 3 seneste afsluttede regnskabsår
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
Kriterium
:
Type
:
Økonomisk og finansiel formåen
Navn
:
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Beskrivelse
:
Revisorforbehold i regnskab - Under feltet ”Øvrige økonomiske og finansielle krav” i ESPD’et bedes ansøger oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift. Feltet udfyldes med et ”ja”, hvis regnskabet indeholder en revisionspåtegning, eller ”nej”, hvis regnskabet ikke indeholder en revisionspåtegning. Mindstekrav: Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
Kriterium
:
Type
:
Teknisk og faglig formåen
Navn
:
For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse
:
For at være egnet, skal ansøger opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen: •Ansøger skal have minimum 1 reference, hvor der er leveret minimum 400 låseenheder til en offentlig myndighed, og hvor IT systemet er hosted af ansøger, eller en hertil knyttet hosting partner.
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
Kriterium
:
Type
:
Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse
:
Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
:
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
:
3
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren
:
3
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
Køberen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud uden yderligere forhandlinger
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Prisen vægtes med 40%
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Implementeringsplan
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Driftssikkerhed
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Brugervenlighed
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på
:
dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse
:
11/10/2024
12:00:00 (UTC+2)
Betingelser for kontraktens udførelse
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
Oplysninger om finansiering og betaling
:
_DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Fredensborg kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Fredensborg kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
:
Comdia ApS
Organisation, der behandler tilbud
:
Fredensborg kommune
TED eSender
:
Comdia ApS
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Fredensborg kommune
Registreringsnummer
:
29188335
Postadresse
:
Egevangen 3 B
By
:
Kokkedal
Postnummer
:
2980
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Susan Ernst
Telefon
:
+45 72565000
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
3c40d3b5-327b-4748-9514-bcf1bb7818de
-
01
Formulartype
:
Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype
:
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
05/09/2024
10:18:58 (UTC+2)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
534806-2024
EUT-S-nummer
:
174/2024
Offentliggørelsesdato
:
06/09/2024