Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
II.3)
I stedet for:
Dato: 15-12-2016
Læses:
Dato: 15-04-2017
Yderligere oplysninger
Udbuddet udskydes på ubestemt tid.
Kontrakt vedr. levering af infrastruktur til telesundhed
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Nanna Skovgaard Sørensen, Center for Telemedicin, Oluf Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N
E-mail: Nanna.Soerensen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk/sundhed/faginfo/center-for-telemedicin/telemedicinske-projekter/infrastruktur-til-telesundhed/
Del II: Genstand
Kontrakt vedr. levering af infrastruktur til telesundhed.
Regionen har behov for at anskaffe en infrastruktur til telesundhed. Infrastrukturen til telesundhed består af en række blivende komponenter, der anskaffes i denne forbindelse, samt en række komponenter der primært skal anvendes til afprøvning af infrastrukturen. Til platformen skal endvidere indkøbes en række microservices.
For de enkelte komponenter og samlede løsning ønskes en høj grad af standardisering og compliance med standarder (danske referencearkitekturer, danske profileringer, IKT-standarderne EU2015/1302, føderale løsninger »NemID«, etc.).
Infrastrukturen skal være en fælles platform for regionens telemedicinske løsninger, og skal gøre det muligt for regionen at udrulle løsningerne til regionens borgere.
De blivende komponenter, jf. oven for pkt. 1.4, inkluderer bl.a. en serviceplatform, der skal understøtte udvikling af microservices via en agil udviklings- og governancemodel (DevOps).
Afprøvningskomponenterne, jf. oven for pkt. 1.4, inkluderer bl.a. komponenter til afgivning af en rekvisition på telesundhed, til styring af afgivet rekvisition, samtykke om videregivelse af borgerdata mm.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet, der gennemføres som et udbud med forhandling, forventes offentliggjort medio april 2017 med forventet kontraktstart medio oktober 2017.
Forud for udbuddet vil ordregiver gennemføre forskellige test af sine nuværende miljøer, der bl.a. vil få indflydelse på udbudsmaterialet, herunder kravspecifikationen, ligesom at der forventes gennemført tekniske dialoger med potentielle tilbudsgivere, der har til formål af afdække tekniske og kontraktmæssige muligheder. Potentielle tilbudsgivere opfordres således til holde sig orienteret på den i pkt. I.1) nævnte hjemmeside, hvor der vil blive offentliggjort relevant materiale til brug for afgivelsen af tilbud.
Klagenævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klagenævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0