23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
02.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Dansk Retursystem A/S

Genudbud vedr. indkøb af kundeservicesystem


Dansk Retursystem A/S

525549-2024 - Resultater
Danmark – Programmering af software og konsulentvirksomhed – Genudbud vedr. indkøb af kundeservicesystem
OJ S 170/2024 02/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Dansk Retursystem A/S
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Miljøbeskyttelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Genudbud vedr. indkøb af kundeservicesystem
Beskrivelse Dansk Retursystem har udbudt anskaffelsen af et kundeservicesystem. Dansk Retursystem har behov for en innovativ kundeservice- og CRM-løsning for at forbedre sine kundeinteraktioner. Målet er at etablere et system, der ikke kun optimerer supportprocesser, men også beriger og styrker relationerne med kunder og interessenter. Anskaffelsen er et skridt mod at implementere et brugervenligt system, der understøtter Dansk Retursystems kundeorienterede tilgang.
Identifikator for proceduren 3d9f758c-73c6-442b-b97e-ff2bde6aae13
Tidligere bekendtgørelse : cc9811df-9f78-4b81-8c99-e525866cb1d0-01
Tidligere bekendtgørelse : 756861-2023
Tidligere bekendtgørelse : 34429-2024
Intern ID Indkøb af kundeservicesystem
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Forhandlingerne havde som det væsentligste formål at sikre, at Ordregiver modtog tilbud, der kan imødekomme Ordregivers behov, og sikre at Ordregiver modtog konditionsmæssige tilbud. Forhandlingerne blev gennemført ved, at Ordregiver afholdt individuelle forhandlingsmøder med alle tilbudsgivere, der rettidigt havde afleveret et indledende tilbud. Forhandlingerne blev gennemført i overensstemmelse med ligebehandlings- og gennemsigtighedsprincippet. Forhandlinger tog udgangspunkt i tilbudsgiverens tilbud, som Ordregiver gav feedback på, så tilbudsgiveren fik mulighed for at optimere tilbuddet og sikre konditionsmæssighed. Ordregivers feedback var dog ikke nødvendigvis udtømmende og udtryk for, hvordan Ordregiver ville evaluere tilbuddet. Ordregiver afholdt individuelle forhandlingsmøder med hver tilbudsgiver. Ordregiver afsatte lige meget tid til alle tilbudsgivere. Forhandlingsmøderne blev afholdt fysisk hos Ordregiver.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72212445   Udvikling af programmel til håndtering af kundeoplysninger og -relationer (CRM), 72253100   Help-desk-tjenester, 72253200   Systemsupport, 72254100   Systemafprøvning, 72261000   Programmelsupport, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72267100   Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Erik Husfeldts Vej 1    
By Taastrup
Postnummer 2630
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Genudbud vedr. indkøb af kundeservicesystem
Beskrivelse : Dansk Retursystem har udbudt anskaffelsen af et kundeservicesystem. Dansk Retursystem har behov for en innovativ kundeservice- og CRM-løsning for at forbedre sine kundeinteraktioner. Målet er at etablere et system, der ikke kun optimerer supportprocesser, men også beriger og styrker relationerne med kunder og interessenter. Anskaffelsen er et skridt mod at implementere et brugervenligt system, der understøtter Dansk Retursystems kundeorienterede tilgang.
Intern ID : Indkøb af kundeservicesystem
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 72200000   Programmering af software og konsulentvirksomhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 72212445   Udvikling af programmel til håndtering af kundeoplysninger og -relationer (CRM), 72253100   Help-desk-tjenester, 72253200   Systemsupport, 72254100   Systemafprøvning, 72261000   Programmelsupport, 72263000   Implementering af programmel, 72265000   Konfigurering af programmel, 72267100   Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Erik Husfeldts Vej 1    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed Ubegrænset
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved evaluering af pris indgik følgende elementer: Leverancevederlag Timebaserede vederlag Løbende vederlag - drift, vedligehold og support. Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Evaluering af kvalitet var opdelt på følgende kvalitative delkriterier: Funktionalitet – funktionelle krav (35%) Implementering (20%) Support og vedligehold (30%) Teknologi (15%). Der henvises til udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis) : 70
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Reglerne om klagefrister findes i lov nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud. Klager over ikke at være udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter Dansk Retursystem afsendelse af underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1. Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at Dansk Retursystem har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Dansk Retursystem har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse blev offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Dansk Retursystem om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill- perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i den nævnte periode, skal klageren angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Dansk Retursystem A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Dansk Retursystem A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 4 514 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Immeo P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 15-08-2024
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 05/07/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 15/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Dansk Retursystem A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 4 514 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 6 812 980,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Dansk Retursystem A/S
Registreringsnummer : 25 49 61 40
Postadresse : Erik Husfeldts Vej 1    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Jakob Nielsen
Telefon : +45 30671344
Internetadresse : https://danskretursystem.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Immeo P/S
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 36047879
By : København V
Postnummer : 1614
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : ibe@immeo.dk
Telefon : +4522220252
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : ad516e5a-4ce3-4089-8e27-9a936b19dd84   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 30/08/2024   08:55:27 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 30/08/2024   09:00:35 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 525549-2024
EUT-S-nummer : 170/2024
Offentliggørelsesdato : 02/09/2024

Send til en kollega

0.031