Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Automatiseret laboratorieløsning (Midtlab)
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 78414606
E-mail: helle.slotsdal@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Automatiseret laboratorieløsning (Midtlab).
Automatiseret laboratorieløsning (Midtlab) med tilhørende udstyrsafhængige forbrugsvarer.
Hospitalsenheden Midt.
Automatiseret laboratorieløsning (Midtlab) med tilhørende udstyrsafhængige forbrugsvarer.
Udstyrsoptioner jf. kontraktbilag 3 3.1. Tilbudskonfiguration
Uddannelsesoptioner
Serviceoptioner
Reservedelsoptioner
Leveranceoptioner jf. kontraktbilag 3 3.1. Tilbudskonfiguration
Option på demontering, bortskaffelse og tilbagekøb af eksisterende udstyr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Automatiseret laboratorieløsning (Midtlab)
Del VI: Supplerende oplysninger
Ved en fejl er der brugt en bekendtgørelse til begrænset udbud, men da der er tale om udbud med forhandling annulleres udbuddet. Kontrakten vil blive genudbudt snarest med uændret udbudsmateriale (bortset fra tidsplanen) på www.udbud.rm.dk
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk