23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
29.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Andel Holding A/S

Udbud af rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd


Andel Holding A/S

519020-2024 - Resultater
Danmark – Telefon- og datatransmissionstjenester – Udbud af rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd
OJ S 168/2024 29/08/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Andel Holding A/S
E-mail mlk@andel.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd
Beskrivelse Andel Holding A/S udbyder herved rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd til koncernens ansatte Rammeaftalen består nedenstående delaftaler: • Delaftale 1: fiberforbindelser • Delaftale 2: Coax-forbindelser • Delaftale 3: FWR internet Hver delaftale vil blive tildelt én (1) leverandør. Hver deltager kan afgive tilbud på og blive tildelt flere eller alle delaftaler.
Identifikator for proceduren 23bb7ca3-7d0a-4e73-9071-95941d9a7b03
Tidligere bekendtgørelse : 138ca1bd-0156-427d-bdf6-afb3f93e4925-01
Intern ID 103375
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 72400000   Internettjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Det forventes at det langt størstedelen af de under rammeaftalens efterspurgte forbindelser skal leveres på Sjælland og øerne.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 23 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver skal indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nævnte forhold, jf. bekendtgørelse om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester (herefter Implementeringsbekendtgørelsen”) § 12. Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 stk. 1 og 3, og 136 stk. 1-3 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 1, medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 2. Benyttelsen af de frivillige udelukkelsesgrunde sker under overholdelse af proportionalitetsprincippet. Bagatel-agtige forhold kan således ikke føre til udelukkelse af Tilbudsgiveren. Flere tilfælde af forhold, der hver for sig er mindre alvorlige, kan dog give anledning til at udelukke Tilbudsgiveren. Inden tildelingsbeslutningen skal den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 150-155, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. I henhold til udbudslovens § 152, stk. 4, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12 kan en Tilbudsgiver, der er optaget på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. udbudslovens § 156, forelægge Ordregiveren et certifikat for optagelse udstedt af den kompetente myndighed. Dette certifikat træder i stedet for dokumentationen, der er nævnt i §§ 153-155, 157 og 158. 1. og 2. pkt. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra ansøgere og Tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 1: Fiberforbindelser
Beskrivelse : Denne delaftale angår medarbejderbredbånd leveret på fiberforbindelser
Intern ID : Delaftale 1 - fiberfinbindelser
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 72400000   Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Det forventes at det største antal forbindelse skal leveres på Sjælland og øerne.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 11 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 14 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Yderligere oplysninger : Tilbudsgiver skal indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nævnte forhold, jf. bekendtgørelse om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester (herefter Implementeringsbekendtgørelsen”) § 12. Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 stk. 1-3 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 1, medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 2. Benyttelsen af de frivillige udelukkelsesgrunde sker under overholdelse af proportionalitetsprincippet. Bagatel-agtige forhold kan således ikke føre til udelukkelse af Tilbudsgiveren. Flere tilfælde af forhold, der hver for sig er mindre alvorlige, kan dog give anledning til at udelukke Tilbudsgiveren. Inden tildelingsbeslutningen skal den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 150-155, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. I henhold til udbudslovens § 152, stk. 4, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12 kan en Tilbudsgiver, der er optaget på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. udbudslovens § 156, forelægge Ordregiveren et certifikat for optagelse udstedt af den kompetente myndighed. Dette certifikat træder i stedet for dokumentationen, der er nævnt i §§ 153-155, 157 og 158. 1. og 2. pkt. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra ansøgere og Tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste.
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Den samlede evalueringstekniske pris opgøres som de af Tilbudsgiveren tilbudte priser, multipliceret med Ordregivers forventede forbrug over Rammeaftalens løbetid. Denne beregnes automatisk efter Tilbudsgiveren har indsat de tilbudte priser. Den tilbudstekniske evalueringspris fremgår af cellen refereret til som Evalueringsteknisk pris i bilag 2 - tilbudsliste.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregive-ren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævn for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Andel Holding A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Andel Holding A/S
Organisation, der underskriver kontrakten Andel Holding A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 2: Coax-forbindelser
Beskrivelse : Denne delaftale angår medarbejderbredbånd leveret på Coax-forbindelser
Intern ID : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 72400000   Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Det forventes at det største antal forbindelse skal leveres på Sjælland og øerne.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Yderligere oplysninger : Tilbudsgiver skal indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nævnte forhold, jf. bekendtgørelse om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester (herefter Implementeringsbekendtgørelsen”) § 12. Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 stk. 1-3 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 1, medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 2. Benyttelsen af de frivillige udelukkelsesgrunde sker under overholdelse af proportionalitetsprincippet. Bagatel-agtige forhold kan således ikke føre til udelukkelse af Tilbudsgiveren. Flere tilfælde af forhold, der hver for sig er mindre alvorlige, kan dog give anledning til at udelukke Tilbudsgiveren. Inden tildelingsbeslutningen skal den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 150-155, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. I henhold til udbudslovens § 152, stk. 4, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12 kan en Tilbudsgiver, der er optaget på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. udbudslovens § 156, forelægge Ordregiveren et certifikat for optagelse udstedt af den kompetente myndighed. Dette certifikat træder i stedet for dokumentationen, der er nævnt i §§ 153-155, 157 og 158. 1. og 2. pkt. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra ansøgere og Tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Den samlede evalueringstekniske pris opgøres som de af Tilbudsgiveren tilbudte priser, multipliceret med Ordregivers forventede forbrug over Rammeaftalens løbetid. Denne beregnes automatisk efter Tilbudsgiveren har indsat de tilbudte priser. Den tilbudstekniske evalueringspris fremgår af cellen refereret til som Evalueringsteknisk pris i bilag 2 - tilbudsliste.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregive-ren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævn for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Andel Holding A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Andel Holding A/S
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 3: FWA internet
Beskrivelse : Denne delaftale angår medarbejderbredbånd leveret på FWA forbindelser
Intern ID : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 72400000   Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Det forventes at det største antal forbindelse skal leveres på Sjælland og øerne.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Yderligere oplysninger : Tilbudsgiver skal indgive et ESPD som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nævnte forhold, jf. bekendtgørelse om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester (herefter Implementeringsbekendtgørelsen”) § 12. Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudslovens §§ 135 og 136 stk. 1-3 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 1, medmindre Tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 11, stk. 1, nr. 2. Benyttelsen af de frivillige udelukkelsesgrunde sker under overholdelse af proportionalitetsprincippet. Bagatel-agtige forhold kan således ikke føre til udelukkelse af Tilbudsgiveren. Flere tilfælde af forhold, der hver for sig er mindre alvorlige, kan dog give anledning til at udelukke Tilbudsgiveren. Inden tildelingsbeslutningen skal den Tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD i henhold til udbudslovens §§ 150-155, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12. I henhold til udbudslovens § 152, stk. 4, jf. implementeringsbekendtgørelsens § 12 kan en Tilbudsgiver, der er optaget på en officiel liste over godkendte økonomiske aktører, jf. udbudslovens § 156, forelægge Ordregiveren et certifikat for optagelse udstedt af den kompetente myndighed. Dette certifikat træder i stedet for dokumentationen, der er nævnt i §§ 153-155, 157 og 158. 1. og 2. pkt. Ordregiver kan kun acceptere certifikat for optagelse på en officiel liste fra ansøgere og Tilbudsgivere, der er etableret i det land, som fører den officielle liste.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Den samlede evalueringstekniske pris opgøres som de af Tilbudsgiveren tilbudte priser, multi-pliceret med Ordregivers forventede forbrug over Rammeaftalens løbetid. Denne beregnes au-tomatisk efter Tilbudsgiveren har indsat de tilbudte priser. Den tilbudstekniske evalueringspris fremgår af cellen refereret til som Evalueringsteknisk pris i bilag 2 - tilbudsliste.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiveren har underrettet de berørte Tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at Ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregive-ren har underrettet de berørte ansøgere og Tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævn for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Andel Holding A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Andel Holding A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævn for udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Udbud af rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd
Beskrivelse : Andel Holding A/S udbyder herved rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd til koncernens ansatte. Rammeaftalen består nedenstående delaftaler: • Delaftale 1: fiberforbindelser • Delaftale 2: Coax- og DSL-forbindelser • Delaftale 3: 5G bredbånd Hver delkontrakt vil blive tildelt en (1) leverandør
Intern ID : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 72400000   Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), glæder følgende friste for indgivelse af klager: Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har afgivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. 3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand-still perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1. VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center Offentlig Konkurrence Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35 By: Valby Postnummer2500 Land: Danmark (DK) Telefon: +45 41715000 Mailadresse: kfst@kfst.dk Internetadresse URL http://www.kfst.dk
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævn for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Andel Holding A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Klagenævn for udbud
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 15 614 554,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 23 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 3 083 092,00   EUR
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Ledende organisation hos tilbudsgiveren Fibia PS
Officielt navn TDC Erhverv A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 311651-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 10 376 844,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland Danmark
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1
Titel Rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd – delaftale 1 fiberforbindelser
Dato for indgåelse af kontrakten 22/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Andel Holding A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 5 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Ledende organisation hos tilbudsgiveren Fibia PS
Officielt navn TDC Erhverv A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 311651-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 3 277 352,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland Danmark
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2 - coax forbindelser
Titel Rammeaftale om leverings af medarbejderbredbånd - delaftale 2
Dato for indgåelse af kontrakten 28/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 4 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Ledende organisation hos tilbudsgiveren Fibia PS
Officielt navn TDC Erhverv A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 - FWA internet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 1 960 358,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland Danmark
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 - FWA internet
Titel Rammeaftale om levering af medarbejderbredbånd - delaftale 3
Dato for indgåelse af kontrakten 27/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 23 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 15 614 554,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Ledende organisation hos tilbudsgiveren Fibia PS
Officielt navn TDC Erhverv A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 311651-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 1,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2
Dato for indgåelse af kontrakten 27/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Andel Holding A/S
Registreringsnummer : 25784413
Afdeling : Koncernindkøb
Postadresse : Hovedgaden 36    
By : Svinninge
Postnummer : 4520
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : ANDEL
E-mail : mlk@andel.dk
Telefon : +4560100989
Internetadresse : https://andel.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævn for udbud
Registreringsnummer : 37795526
Afdeling : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +4572405600
Internetadresse : https://www.klfu.dk/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Fibia PS
Registreringsnummer : 36058552
Postadresse : Energivej 33    
By : Haslev
Postnummer : 4690
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
E-mail : fibia@fibia.dk
Telefon : 70242207
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Gruppeleder
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : TDC Erhverv A/S
Registreringsnummer : 40075291
Postadresse : Teglholmsgade 1    
By : København SV
Postnummer : 2450
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : tdc@tdc.dk
Telefon : 70709090
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 237df118-3b8c-4d83-a8fd-9dccf5c4ff09   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 28/08/2024   09:01:47 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 28/08/2024   09:30:34 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 519020-2024
EUT-S-nummer : 168/2024
Offentliggørelsesdato : 29/08/2024

Send til en kollega

0.031