23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
26.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Lemvig Vand A/S

LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR


Lemvig Vand A/S

511473-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Instrumenter til måling af strømhastighed, standhøjde og tryk i væsker og gasser – LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
OJ S 165/2024 26/08/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Lemvig Vand A/S
E-mail mevi@lvs-as.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
Beskrivelse Lemvig Vand A/S skal have udskiftet de eksisterende vandmålere hos kunderne og har derfor iværksat et udbud til identifikation af den aktør, som skal forestå denne opgave. Medmindre andet fremgår, anvendes i kravspeci-fikationen herefter de definitioner, som fremgår af kontraktudkastet. Den udbudte kontrakt (herefter "Kontrakten") omfatter i hovedtræk følgende ydelser: • Levering af nye, batteriforsynede digitale vandmålere (ca. 9.500 vandmålere) i Implementerings-perioden. • Levering og installation af Datahjemtagningsinfrastruktur, samt system til dekryptering og integration af data til Elbek & Vejrup EVITA (herefter ”Hjemtagningssystemet”). • Service- og hostingaftale omfattende Datahjemtagningsinfrastruktur og Hjemtagningssystem. • Uddannelse af Ordregivers personale i brug af Hjemtagningssystemet. • Projektering, udrulning, testforløb og kontrol. • Komplet dokumentation af den samlede opgave. Ordregiver skal understrege, at det faktiske antal forbrugsmålere, som skal leveres i Implementeringsperioden, kan afvige fra de ovenfor oplyste tal. Ordregiver har i tilbudslisten oplyst det antal, som tilbuddet skal baseres på for at sikre sammenlignelighed i konkurrencesituationen. Den vidende tilbudsgiver er berettiget til vederlag for det faktiske antal forbrugsmålere, der leveres. Kontrakten indeholder følgende option: • Option: Etablering af infrastruktur så der sker kommunikation mellem platformen for digitale vandmålere og Lemvig Vands eksisterende SCADA-system (IGSS). Den udbudte opgave er mere detaljeret beskrevet i udbudsmaterialet. Ansøgning og tilbud skal være på dansk. Der ydes ikke vederlag for aflevering af hverken ansøgning eller tilbud.
Identifikator for proceduren 4069b54f-3a04-4cdb-a1dc-d0e445437cb5
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 38420000   Instrumenter til måling af strømhastighed, standhøjde og tryk i væsker og gasser
2.1.2.
Udførelsessted
By Lemvig
Postnummer 7620
Landespecifik underafdeling (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet kan findes på Byggeweb TN240416A Er ansøger et konsortium/lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige formåen (f.eks. underleverandører), skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen/ underleverandøren. Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende ansøgers seneste tre godkendte årsregnskaber eller revisorpåtegnet erklæring om de efterspurgte økonomiske nøgletal, såfremt Ordregiver ikke kan tilgå disse oplysninger på et offentligt tilgængeligt sted (CVR.dk eller ansøgers egen hjemmeside). For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren. Hvis en ansøger beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, jf. foranstående, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for ansøgers forpligter under den udbudte kontrakt. Ved afgivelse af indledende tilbud accepterer tilbudsgiver at vedstå sit tilbud i 3 måneder fra tilbudsfristen for det indledende tilbud. I forbindelse med afgivelse af endeligt tilbud erstattes vedståelsesfristen for det indledende tilbud og tilbudsgi-ver accepterer at vedstå sit endelige tilbud i 3 måneder fra den endelige tilbudsfrist. Vedståelsesfristen gælder uanset ordregivers fremsendelse af hensigtserklæring om indgåelse af aftalen og ophører således ikke, før ordregiver og vindende tilbudsgiver har indgået aftalen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6.
Grunde til udelukkelse
Deltagelse i en kriminel organisation jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr.1.
Korruption jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2.
Svig jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 4.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 3.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Betaling af skatter og afgifter jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Aktiver, der administreres af en kurator jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Erhvervsvirksomheden er indstillet jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Insolvens jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Konkurs jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning jf. Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 2.
Betaling af socialsikringsbidrag jf. Udbudslovens § 137, stk. 3.
Ophævelse eller en lignende sanktion jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr.4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
Beskrivelse : Lemvig Vand A/S skal have udskiftet de eksisterende vandmålere hos Ordregivers kunder og har derfor iværksat et udbud til identifikation af den aktør, som skal forestå denne opgave.
Intern identifikator : LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 38421100   Vandmålere
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kontrakten indeholder følgende option: Etablering af infrastruktur så der sker kommunikation mellem platformen for digitale vand-målere og Lemvig Vands eksisterende SCADA-system (IGSS).
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed Ukendt
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Ordregiver påregner at prækvalificere tre ansøgere, som vil blive opfordret til at afgive indledende tilbud. Er der flere konditionsmæssige, egnede ansøgere, vil ordregiver foretage en udvælgelse af de bedst egnede. Udvælgelse vil blive foretaget på baggrund af de vedlagte referencer. I vurderingen af referencerne vil ordregiver lægge vægt på, i hvor høj grad referencerne viser: • Erfaring med levering af vandmålere og kommunikationsudstyr • Erfaring med opsætning af vandmålere og kommunikationsudstyr hos kunder/slutbrugere • Erfaring med implementering af hjemtagningsinfrastruktur Listen er ikke prioriteret og elementerne gælder dermed ligeligt i vurderingen. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Rus-lands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandø-rer, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleveran-dørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold, jf. bilag B1. Det er i den forbindelse Ordregivers opfattelse, at ansøger/tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejer-forhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise ansøg-ere/tilbudsgivere, som ikke på opfordring fra Ordregiver ønsker at underskrive en tro- og loveerklæring. Ordregiver skal ligeldes gøre opmærksom på at at den vindende tilbudsgiver skal udfylde Tro og love-erklæring om ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og tiltrædelse af handelsaftaler, jf. udbudslovens § 134 a.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : omsætning, egenkapital og soliditetsgrad
Beskrivelse : Ansøger skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen: Ansøger bedes angive følgende regnskabsoplysninger: • Årlig omsætning: Mindstekrav: Ansøgers årlige omsætning skal i de tre seneste afsluttede regnskabsår være mindst 15 mio. kr. • Egenkapital Mindstekrav: Ansøgers egenkapital skal i det seneste afsluttede regnskabsår have en positiv egenkapi-tal. • Soliditetsgrad Mindstekrav: Ansøgers soliditetsgrad skal være minimum 20 % i det seneste afsluttede regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : referencer
Beskrivelse : Ansøger skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen: Ansøger bedes angive op til fem af sine mest betydelige referencer på levering af målere og hjemtagningsinfra-struktur inden for de seneste tre år. Vedlægges flere referencer vil alene de 5 først angivne i ESPD eller et separat bilag blive taget i betragtning. Er der angivet referencer i både ESPD og et separat bilag vil det være de i ESPD angivne referencer, der tages i betragtning. Referencerne må kun beskrive leverancer, hvor ydelsen er udført inden for de seneste tre år regnet fra ansøg-ningsfristens udløb. Igangværende opgaver kan benyttes som reference, hvis ansøger udelukkende medtager beskrivelse af de leveringer, som er foretaget; herunder også kun medregner værdien af allerede udførte ydel-ser. Mindstekrav: Ansøger skal angive mindst 3 referencer. For hver reference ønskes følgende oplysninger: • angivelse af omtrentligt kontraktbeløb • beskrivelse af leverancen (målertype og klimatiske forhold) • placering over- og underjordisk/terræn, tidspunkt for levering • navn på modtager, samt kontaktperson og kontaktoplysninger Referencer kan vedlægges i et selvstændigt bilag, såfremt der i ESPD henvises til bilaget.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris vægtes 50 %
Beskrivelse : Til brug for beregning af underkriteriet Pris skal tilbudsgiver udfylde Bilag C2 Tilbudsliste. Der evalueres på beløbet ”Tilbudssum i alt”, der fremgår af fanen ”Resumé”. Ved bedømmelse af underkriteriet pris anvendes en lineær skala, hvor tilbuddet med laveste pris tildeles 10 point, mens et tilbud med en pris, der ligger 25 % højere end laveste pris, tildeles 1 point. Prisen angives med 2 decimaler. Hvis spredningen i de faktisk indkomne tilbudspriser er større end 25 %, vil der blive anvendt en sekundær mo-del, hvor den procentvise faktiske spredning mellem laveste og højeste tilbudspris vil blive lagt til grund ved fastsættelsen af hældningsgraden i den lineære skala, således at alle tilbudspriserne rummes i skalaen, og den højeste tilbudspris får 1 point.

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Implementering/tidsplan vægtes 20 %
Beskrivelse : Implementering- tidsplan Tilbudsgiverne opfordres til at fremsende en tidsplan for implementeringsperioden, hvor allokering af ressour-cer og tiltag til at imødegå hindringer for fremdriften bør beskrives. Ordregiver har følgende ønsker til implementeringsperioden, som bør indarbejdes i Tilbudsgivers tidsplan. Aktivitet Startdato Afsluttet senest Kommunikationsplan for kommu-nikation med Ordregivers kunder og adgang til eksisterende instal-lationer 02.01.25 30.04.25 Datahjemtagningsinfrastruktur etableret i alle områder omfattet af Kontrakten 02.01.25 30.06.25 Målerudskiftning gennemført (dvs. Driftsprøve godkendt) i distriktet Engbjerg Vandværk I og Engbjerg Vandværk II 01.04.25 31.03.26 Målerudskiftning gennemført (dvs. Driftsprøve godkendt) i distrikterne Bonnet, Fabjerg, Gudum, Højtoft, Nr. Nissum, Råbjerghøj, Vandborg Kirkeby og Klosterheden Vand-værk. 01.04.26 31.03.27 Bygherre vil i sin vurdering af dette underkriterium lægge vægt på i hvor høj grad: • Tilbudsgivers plan for gennemførelse af implementeringsperioden vurderes robust og effektiv, herunder in-deholder de nødvendige tiltag til at imødegå hindringer for fremdriften • Ordregivers ønsker til udrulning opfyldes. De kvalitative underkriterier bedømmes hver for sig ud fra karakterskalaen 1 - 10, hvor 10 points gives til et fremragende tilbud, og 1 point gives til et tilbud, som kun netop er antageligt. Der er således tale om en abso-lut model, hvor bedømmelsen baseres på opfyldelsen af de enkelte kvalitative underkriterier. Der gives en sam-let karakter (helt point) for hvert underkriterium. Pointskala 10 Gives for fremragende tilbud som bedst muligt opfylder underkriteriet med stort set ingen mangler 9 Gives for tilbud med en fortrinlig opfyldelse af underkriteriet med kun få mangler 8 Gives for tilbud med en rigtig god opfyldelse af underkriteriet 7 Gives for tilbud med en god opfyldelse af underkriteriet 6 Gives for tilbud med en over middel tilfredsstillende opfyldelse af un-derkriteriet 5 Gives for tilbud med en middel tilfredsstillende opfyldelse af underkri-teriet 4 Gives for tilbud med en under middel tilfredsstillende opfyldelse af underkriteriet 3 Gives for tilbud med en mindre tilfredsstillende opfyldelse af underkri-teriet 2 Gives for tilbud, hvor der kun foreligger utilfredsstillende opfyldelse af underkriteriet 1 Gives for et tilbud, som kun netop er antageligt, men hvor der ikke er oplysninger, der belyser opfyldelsen af underkriteriet

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Referencer og organisering vægtes med 15 %
Beskrivelse : Organisation Tilbudsgivere opfordres til at fremsende en beskrivelse af den tilbudte organisation. Beskrivelsen bør indeholde en organisationsplan, hvor der redegøres for den organisation og bemanding, tilbudsgiver vil stille til rådighed for opgavens gennemførelse. Ligeledes bør kompetenceforhold, kommunikationslinjer og ansvarsforhold be-skrives. Tilbudsgiver opfordres til at vedlægge CV for den projektleder, der tilbydes til opgaven. CV’erne skal indeholde oplysninger om: • Medarbejderens erfaring • Uddannelsesmæssige baggrund • Nuværende og tidligere ansættelser • Kompetencer og ansvarsområder • Erfaring fra lignende projekter. Bygherre vil i sin vurdering af dette underkriterium lægge vægt på i hvor høj grad: • Den tilbudte organisation indeholder klare og logiske kompetence- og ansvarsforhold såvel internt som overfor ordregiver, således effektiv kommunikation samt opgaveløsning fremmes og ordregiver ind-drages på de rette tidspunkter • Den tilbudte organisation samt bemanding er robust og sikrer kontinuitet igennem hele kontraktperio-den • Den tilbudte projektleder har relevante erfaringer og kompetencer i forhold til den udbudte opgave. Beskrivelsen af den tilbudte organisation må maksimalt fylde 2 A4-sider (skriftstørrelse 10) eksklusive forside og illustrationer/diagrammer. CV’et må maksimalt fylde 2 A4-sider (skriftstørrelse 10). Sider ud over det angivne maksimale antal vil ikke blive læst og indgår ikke i vurderingen. De kvalitative underkriterier bedømmes hver for sig ud fra karakterskalaen 1 - 10, hvor 10 points gives til et fremragende tilbud, og 1 point gives til et tilbud, som kun netop er antageligt. Der er således tale om en abso-lut model, hvor bedømmelsen baseres på opfyldelsen af de enkelte kvalitative underkriterier. Der gives en sam-let karakter (helt point) for hvert underkriterium. Pointskala 10 Gives for fremragende tilbud som bedst muligt opfylder underkriteriet med stort set ingen mangler 9 Gives for tilbud med en fortrinlig opfyldelse af underkriteriet med kun få mangler 8 Gives for tilbud med en rigtig god opfyldelse af underkriteriet 7 Gives for tilbud med en god opfyldelse af underkriteriet 6 Gives for tilbud med en over middel tilfredsstillende opfyldelse af un-derkriteriet 5 Gives for tilbud med en middel tilfredsstillende opfyldelse af underkri-teriet 4 Gives for tilbud med en under middel tilfredsstillende opfyldelse af underkriteriet 3 Gives for tilbud med en mindre tilfredsstillende opfyldelse af underkri-teriet 2 Gives for tilbud, hvor der kun foreligger utilfredsstillende opfyldelse af underkriteriet 1 Gives for et tilbud, som kun netop er antageligt, men hvor der ikke er oplysninger, der belyser opfyldelsen af underkriteriet

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed vægtes med 15 %
Beskrivelse : Bæredygtighed Tilbudsgiverne opfordres til at fremsende en beskrivelse af, hvilke grønne tiltag tilbudsgiver vil indarbejde i sin leverance. Bygherre vil i sin vurdering af dette underkriterium lægge vægt på i hvor høj grad: • Tilbudsgiver kan dokumentere grønne tiltag i forbindelse med opfyldelse af kontrakten, der medfører en reduceret CO2-udledning. De kvalitative underkriterier bedømmes hver for sig ud fra karakterskalaen 1 - 10, hvor 10 points gives til et fremragende tilbud, og 1 point gives til et tilbud, som kun netop er antageligt. Der er således tale om en abso-lut model, hvor bedømmelsen baseres på opfyldelsen af de enkelte kvalitative underkriterier. Der gives en sam-let karakter (helt point) for hvert underkriterium. Pointskala 10 Gives for fremragende tilbud som bedst muligt opfylder underkriteriet med stort set ingen mangler 9 Gives for tilbud med en fortrinlig opfyldelse af underkriteriet med kun få mangler 8 Gives for tilbud med en rigtig god opfyldelse af underkriteriet 7 Gives for tilbud med en god opfyldelse af underkriteriet 6 Gives for tilbud med en over middel tilfredsstillende opfyldelse af un-derkriteriet 5 Gives for tilbud med en middel tilfredsstillende opfyldelse af underkri-teriet 4 Gives for tilbud med en under middel tilfredsstillende opfyldelse af underkriteriet 3 Gives for tilbud med en mindre tilfredsstillende opfyldelse af underkri-teriet 2 Gives for tilbud, hvor der kun foreligger utilfredsstillende opfyldelse af underkriteriet 1 Gives for et tilbud, som kun netop er antageligt, men hvor der ikke er oplysninger, der belyser opfyldelsen af underkriteriet
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Beskrivelse af den finansielle garanti : Totalleverandøren skal senest 10 Arbejdsdage efter Ikrafttrædelsesdatoen stille sikkerhed for op¬fyld¬else af sine forpligtelser over for Ordregiver. Sikkerheden stilles i form af bank- eller spare¬kas¬segaranti, kautionsforsikring eller på anden, betryggende måde. Ordregiver skal godkende Total¬leverandørens valg af sikkerhedsstiller. Sikkerheden skal udgøre 15 % af [den samlede kontraktsum] kr. ekskl. moms.
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 24/09/2024   12:00:00 (UTC+2)
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Kontrakten indeholder en arbejdsklausul Kontrakten indeholder bestemmmelser om misligholdelse og bod Kontrakten indeholder bestemmelser vedrørende fortrolighed og databeskyttelse
Elektronisk fakturering Påkrævet
Finansiel ordning Vilkår for Fakturering og betaling findes i Bilag E kontraktudkast, afsnit 14.
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet  for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet  offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk  indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter  at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de  berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet  fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at  en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives  til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor  klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af  klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Lemvig Vand A/S
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Lemvig Vand A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Lemvig Vand A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Lemvig Vand A/S
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Lemvig Vand A/S
Organisation, der behandler tilbud Lemvig Vand A/S
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Lemvig Vand A/S
Registreringsnummer : 32832296
Postadresse : Havnen 8    
By : Lemvig
Postnummer : 7620
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
E-mail : mevi@lvs-as.dk
Telefon : +45 96908000
Andre kontaktpunkter :
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : https://kfst.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://kfst.dk
Andre kontaktpunkter :
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 28679700
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/kontakt/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : b6f3c905-d17a-45b6-bb5a-4c4ae865e474   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 23/08/2024   11:16:16 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 511473-2024
EUT-S-nummer : 165/2024
Offentliggørelsesdato : 26/08/2024

Send til en kollega

0.025