23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
26.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

DSB

Udbud på Service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr


DSB

511209-2024 - Resultater
Danmark – Reparation og vedligeholdelse af sikkerhedsmateriel – Udbud på Service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr
OJ S 165/2024 26/08/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn DSB
E-mail annn@dsb.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Jernbanetjenester
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på Service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr
Beskrivelse Dette udbud har til formål at anskaffe service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr.
Identifikator for proceduren 6fb9fbf2-7f77-4514-a7dc-f799cfff750d
Tidligere bekendtgørelse : 177b78e2-c3d4-4bc5-b0d8-3a87d938cfa3-01
Intern identifikator 00009636.0_MY_03.05.2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Konkurrenceudsættelse sker som offentligt udbud med én vindende sluttelig Tilbudsgiver (jf. Forsyningsvirksomhedsdirektivet)
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 50610000   Reparation og vedligeholdelse af sikkerhedsmateriel
Yderligere klassificering   ( cpv ): 35111200   Brandslukningsmaterialer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Telegade 2    
By Taastrup
Postnummer 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 13 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 20 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud på Service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr
Beskrivelse : Dette udbud har til formål at anskaffe service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr.
Intern identifikator : 00009636.0_MY_03.05.2024
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 50610000   Reparation og vedligeholdelse af sikkerhedsmateriel
Yderligere klassificering   ( cpv ): 35111200   Brandslukningsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Telegade 2    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 13 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 20 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : De tilbudte priser vægter 70% i den samlede tilbudsevaluering
Beskrivelse : Delpris på abonnementsydelser jf. udbudsbetingelserne (vægter 70% af tildelingskriteriet Pris) Delpris på Tilkøbsydelser jf. udbudsbetingelserne (vægter 20% af tildelingskriteriet Pris) Delpris på Produktkøb jf. udbudsbetingelserne (vægter 10% af tildelingskriteriet Pris)
Vægtning (pointantal, præcis) : 70

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Den tilbudte kvalitet vægtes med 30% i den samlede tilbudsevaluering
Beskrivelse : Due Diligence og registrering (vægter 90 % af tildelingskriteriet kvalitet) Bæredygtighed og Arbejdsmiljø (vægter 10% af tildelingskriteriet kvalitet)
Vægtning (pointantal, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : INDSÆT: I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under ”Organisation” Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren DSB
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline DSB
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 20 000 000,00   DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi 13 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 20 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 13 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Falck Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Udbud på Service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr - Falck Danmark A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbud på Service, vedligehold og indkøb af Brand- og førstehjælpsudstyr - Falck Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : DSB
Registreringsnummer : 25 05 00 53
Postadresse : Telegade 2    
By : Taastrup
Postnummer : 2630
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Anja Nielsen
E-mail : annn@dsb.dk
Telefon : +45 24686382
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : https://kfst.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Falck Danmark A/S
Registreringsnummer : 16271241
Postadresse : Falck Huset, Polititorvet    
By : København V
Postnummer : 1780
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : elbu@falck.dk
Telefon : +45 89483404
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 9b55534a-fe37-4b27-9070-374b5a95013a   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 22/08/2024   13:00:33 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 22/08/2024   13:00:33 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 511209-2024
EUT-S-nummer : 165/2024
Offentliggørelsesdato : 26/08/2024

Send til en kollega

0.047