1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
FIT A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
KLAR Forsyning A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
FORS A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Envafors A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Udbuddet.dk
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud ad CMM-system
Beskrivelse
:
Ordregiver ønsker at indkøbe og implementere et vedligeholdelsesprogram (CMM-system), som kan udveksle data med forsyningselskabernes SRO-system (Sty-rings-, Regulerings- og Overvågningssystem) og Outlook. Ordregiver ønsker at understøtte den daglige drift og vedligehold med et decideret vedligeholdelsesprogram. CMM-systemet skal anvendes indenfor forsyningsområdet. I dag ligger data mange forskellige steder og det systematiske vedligehold sikres i dag via forsyningselskabernes SRO-system og regneark, men også ved hjælp af dygtige medarbejdere med høj anciennitet. Leverancen er opdelt i 3 delleverancer. En for hver af forsyningsselskaberne, der skal anvende systemet. Hver delleverance omfatter følgende hovedydelser, som for hver af forsyningsselskaberne er nærmere specificeret i Kontrakten: - Projektledelse - Konfiguration - Datakonvertering - Uddannelse - Prøver - Licenser Kontrakten omfatter herudover følgende hovedydelser: - Hypercare - Drift - Vedligeholdelse - Support - Videreudvikling
Identifikator for proceduren
:
58a39bba-8fc4-4e71-a36e-4fe72ef11966
Tidligere bekendtgørelse
:
83f74ae5-1b2d-4762-b39b-33a972780813-01
Intern identifikator
:
201675
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, jf. § 61, stk. 1, nr. 1, a, c, idet ordregivers behov formentlig ikke kan imødekommes uden tilpasning af allerede tilgængelige løsninger og kontrakten på grund af særlige omstændigheder med hensyn til dens art og kompleksitet ikke tildeles uden forudgående forhandlinger. Udbudsformen betyder, at processen – i hovedtræk – indeholder nedenstående aktiviteter. Afsnit 1-2 nedenfor er udelukkende relevante i prækvalifikationen, dvs. frem til ansøgningsfristens udløb. Disse to afsnit er beskrevet i dette dokument (Prækvalifikationsbetingelser). De øvrige afsnit er beskrevet i dokumentet Udbudsbetingelser. 1. Virksomheder kan på baggrund af udbudsbekendtgørelsen ansøge om prækvalifikation ("åben runde"). 2. På baggrund af de modtagne prækvalifikationsansøgninger prækvalificeres 3 virksomheder. 3. Alene prækvalificerede virksomheder kan afgive tilbud ("lukket runde"). 4. Efter tilbudsfristens udløb kan Ordregiver vælge at træffe tildelingsbeslutning. Alternativt kan Ordregiver beslutte at indlede forhandlinger. 5. Efter tilbudsfristens udløb (og efter et eventuelt forhandlingsforløb, se pkt. (4)) tildeler Ordregiver kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, jf. tildelingskriteriet. Efter tilbudsfristens udløb vil Ordregiver vurdere, om det er hensigtsmæssigt at afholde individuelle forhandlingsmøder med tilbudsgiverne. Vurderingen vil blive foretaget på baggrund af de indledende tilbud, herunder præsentationen. Tilbudsgiver skal således med afsæt i udbudsmaterialet gennemføre en præsentation, således at tilbudsgivers skriftlige besvarelse af bilagene understøttes af en visualisering, der gør Ordregiver i stand til at evaluere tilbuddet. Ordregiver giver hurtigst muligt efter tilbudsfristen besked om, hvorvidt forhandlingsmøderne gennemføres og i givet fald hvornår. Ordregiver forventer, at eventuelle forhandlingsmøder vil blive afholdt den 18. - 20. marts 2024. Gennemføres forhandlingsmøderne, vil tilbudsgiverne forud for mødet modtage en dagsorden. På baggrund af forhandlingsmøderne vil ordregiver vurdere, om tilbudsgiverne skal afgive endnu et tilbud, ligesom ordregiver vil fastsætte en endelig frist herfor. Ordregiver forbeholder sig retten til at gennemføre flere forhandlingsrunder. Endvidere forbeholder ordregiver sig retten til at forhandle skriftligt med tilbudsgiverne, dvs. uden afholdelse af forhandlingsmøder. Der kan – hvis der indledes forhandlinger – forhandles om alle aspekter af kontraktgrundlaget, samt de tekniske betingelser. Ordregiver anser sig således ikke på forhånd afskåret fra at ændre i udbudsmaterialet, idet ordregiver dog ikke kan ændre på grundlæggende elementer. Hvis Ordregiver efter forhandlingsmøderne ønsker at ændre i udbudsmaterialet, vil sådanne ændringer blive meddelt samtlige tilbudsgivere forud for den efterfølgende tilbudsfrist. Ordregiver anser sig for berettiget til at forhandle om alle tilbud, bortset fra de endelige tilbud. Ordregiver anser sig således for berettiget til at indlede forhandlinger med tilbudsgivere, der har afgivet tilbud med forbehold, herunder forbehold over for grundlæggende elementer i udbudsmaterialet.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Yderligere klassificering
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer,
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker,
72250000
System- og supporttjenester,
72260000
Programmelrelaterede tjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Den tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver gør opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til ansøgere og tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Det er i den forbindelse ordregivers opfattelse, at ansøger og tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejerforhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise ansøgere og tilbudsgivere, som ikke på opfordring fra ordregiver ønsker at underskrive tro- og loveerklæring.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud ad CMM-system
Beskrivelse
:
Ordregiver ønsker at indkøbe og implementere et vedligeholdelsesprogram (CMM-system), som kan udveksle data med forsyningselskabernes SRO-system (Sty-rings-, Regulerings- og Overvågningssystem) og Outlook. Ordregiver ønsker at understøtte den daglige drift og vedligehold med et decideret vedligeholdelsesprogram. CMM-systemet skal anvendes indenfor forsyningsområdet. I dag ligger data mange forskellige steder og det systematiske vedligehold sikres i dag via forsyningselskabernes SRO-system og regneark, men også ved hjælp af dygtige medarbejdere med høj anciennitet. Leverancen er opdelt i 3 delleverancer. En for hver af forsyningsselskaberne, der skal anvende systemet. Hver delleverance omfatter følgende hovedydelser, som for hver af forsyningsselskaberne er nærmere specificeret i Kontrakten: - Projektledelse - Konfiguration - Datakonvertering - Uddannelse - Prøver - Licenser Kontrakten omfatter herudover følgende hovedydelser: - Hypercare - Drift - Vedligeholdelse - Support - Videreudvikling
Intern identifikator
:
201675
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Yderligere klassificering
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer,
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker,
72250000
System- og supporttjenester,
72260000
Programmelrelaterede tjenester
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Følgende optioner er inkluderet i udbuddet og nærmere beskrevet i kontraktens bilag 2: - Dynamics 365 PPM - Tidsregistrering - Migrering (Inextia) - Migrering (D365) - Ruteplanlægning - Visning af kolleger - Registrering af udskiftede komponenter - Reinvesteringer
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Med et skriftligt varsel på mindst 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan ordregiver på uændrede vilkår forlænge kontrakten med 12 måneder. Med et skriftligt varsel på mindst 3 måneder til udgangen af denne 12 månedersperiode kan ordregiver på uændrede vilkår forlænge kontrakten med yderligere 12 måneder, således at den samlede maksimale forlængelse udgør 24 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Den tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver gør opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til ansøgere og tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Det er i den forbindelse ordregivers opfattelse, at ansøger og tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejerforhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise ansøgere og tilbudsgivere, som ikke på opfordring fra ordregiver ønsker at underskrive tro- og loveerklæring.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Ved evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Pris" vil ordregiver lægge vægt på den samlede tilbudspris ekskl. moms, jf. nærmere udbudsbetingelsernes afsnit 2.2.1.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Brugervenlighed, funktionalitet og svartider
Beskrivelse
:
Ordregiver vil, medmindre andet fremgår af kontraktens bilag 2, ved evalueringen af underkriteriet "Brugervenlig, funktionalitet og svartider" lægge vægt på, at: - CMM-systemet understøtter Ordregivers funktionelle behov, så brugerne af løsningen præsenteres for effektive og tidsbesparende processer til håndtering af de angivne opgaver, samt at brugerne tilbydes flere alternative (mere end én) processer til håndtering af samme opgave med mulighed for fleksibilitet vedr. kvalitet, kompleksitet og ressourcer inden for den givne proces. - CMM-systemet er brugervenligt, så brugerne understøttes i de arbejdsprocesser, de udfører, herunder at brugerne kun præsenteres for de dele af løsningen, der er relevant for den givne arbejdsproces. - CMM-systemet understøtter, at alle - også komplekse - arbejdsprocesser kan afvikles via automatiserede workflows med færrest mulige klik (ud fra et brugerperspektiv) samt færrest mulige skift mellem systemer eller hjælpeværktøjer. - CMM-systemet medfører, at funktionerne, hvor det er relevant og fremgår af de enkelte cases/opgaver, kan løses både centralt og decentralt i Kundens organisation, herunder at muligheder og begrænsninger for decentrale brugeres anvendelse kan styres nemt og effektivt fra centralt hold. - CMM-systemet fremstår som et standardsystem, der kan leveres uden større grad af udvikling og/eller konfiguration. - CMM-systemet leveres med passende og tidssvarende svartider set i forhold til Ordregivers anvendelse og lignende systemer. - Tilbudsgiver kan levere hypercare, der sikrer at Ordregiver efter implementeringen af CMM-systemet forstår at anvende CMM-systemet i overensstemmelse med formål og muligheder.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Tidsplan og implementering
Beskrivelse
:
Ordregiver vil ved evalueringen af underkriteriet "Tidsplan og implementering" lægge vægt på, at: - Tilbudsgiver kan levere og implementere CMM-systemet inden for en realistisk periode. - Tidsplanen er gennemarbejdet og demonstrerer hvordan tilbudsgiver vil gennemføre implementering af CMM-systemet under overholdelse af kravene i bilag 1. - Tidsplanen omfatter beskrivelser af proces, herunder procedurer og værktøjer, som understøtter tilbudsgiverens implementering af CMM-systemet. - Tidsplanen giver et overskueligt overblik over leverings- og implementeringsprocessen.- - Tidsplanen rummer aktiviteter og ekstra tid til håndtering af risici i levering- og implementeringsprocessen. - Tidsplanen tydeligt angiver, hvem der har ansvaret for hvilke aktiviteter i leverings- og implementeringsprocessen - Tidsplanen tydeligt angiver, hvilke ordregiverleverancer som er nødvendige for levering af CMM-systemet, og hvornår disse forudsættes leveret. - Tidsplanen indeholder en tydelig beskrivelse af prøveregimet, herunder hvordan prøver vil blive gennemført under overholdelse af kravene i bilag 1 og bilag 6. - Tilbudsgivers undervisningskoncept og forslag til aktiviteter under implementeringen, bidrager til Ordregivers rette brug af CMM-systemet.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
FIT A/S, FORS A/S, KLAR Forsyning A/S, Envafors A/S
Organisation, der udfører betalingen
:
FIT A/S
Organisation, der undertegner kontrakten
:
FIT A/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse
:
7 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Rina Digital Solutions A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbud - Rina Digital Solutions
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af resultatet
:
6 000 000,00
DKK
Udbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Kontrakt om levering af vedligeholdelsesprogram
Titel
:
Kontrakt om levering af vedligeholdelsesprogram
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
10/06/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
15/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der undertegner kontrakten
:
FIT A/S
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Konsortiet Pingala
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi
:
7 000 000,00
DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi
:
7 000 000,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
FIT A/S
Registreringsnummer
:
40634797
Postadresse
:
Rolighed 7, 2. sal
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Jesper Rønman
Telefon
:
41783860
Denne organisations roller
:
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
KLAR Forsyning A/S
Registreringsnummer
:
36484438
Postadresse
:
Vasebækvej 40
By
:
Køge
Postnummer
:
4600
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
56652222
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
FORS A/S
Registreringsnummer
:
33032838
Postadresse
:
Tåstrup Møllevej 5
By
:
Holbæk
Postnummer
:
4300
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70202066
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Envafors A/S
Registreringsnummer
:
26863902
Postadresse
:
Ærøvej 2
By
:
Næstved
Postnummer
:
4700
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
58362500
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Udbuddet.dk
Registreringsnummer
:
ORG-33775229
Postadresse
:
Philip Heymans Allé 7
By
:
Hellerup
Postnummer
:
2900
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Anders Jakobsen
Telefon
:
33344309
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Rina Digital Solutions A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
32670334
Postadresse
:
Sofiendalsvej 5B
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9200
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Michael Paarup
Telefon
:
+45 72141214
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
Konsortiet Pingala
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
31777194
Postadresse
:
Vibeholms Allé 20, st. th
By
:
Brøndby
Postnummer
:
2605
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Peter Sejer Rask
Telefon
:
+45 31271200
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0010
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
b63b8fa7-58d6-48a8-881a-8c0de41f45df
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
21/08/2024
10:46:32 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
21/08/2024
10:51:48 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
503479-2024
EUT-S-nummer
:
163/2024
Offentliggørelsesdato
:
22/08/2024