23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Lemvig Vand A/S

LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR


Lemvig Vand A/S

502701-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Instrumenter til måling af strømhastighed, standhøjde og tryk i væsker og gasser – LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
OJ S 162/2024 21/08/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Lemvig Vand A/S
E-mail mevi@lvs-as.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter : Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
Beskrivelse Lemvig Vand A/S (herefter ”Ordregiver”) skal have udskiftet de eksisterende vandmålere hos Ordregivers kunder og har derfor iværksat et udbud til identifikation af den aktør (herefter "Totalleverandøren"), som skal forestå denne opgave. Medmindre andet fremgår, anvendes i kravspecifikationen herefter de definitioner, som fremgår af kontraktudkastet. Den udbudte kontrakt (herefter "Kontrakten") omfatter i hovedtræk følgende ydelser: Levering af nye, batteriforsynede digitale vandmålere (ca. 9.500 vandmålere) i Implementerings-perioden. Levering og installation af Datahjemtagningsinfrastruktur, samt system til dekryptering og integra-tion af data til Elbek & Vejrup EVITA (herefter ”Hjemtagningssystemet”). Service- og hostingaftale omfattende Datahjemtagningsinfrastruktur og Hjemtagningssystem. Uddannelse af Ordregivers personale i brug af Hjemtagningssystemet. Projektering, udrulning, testforløb og kontrol. Komplet dokumentation af den samlede opgave. Ordregiver skal understrege, at det faktiske antal forbrugsmålere, som skal leveres i Implementeringsperi-oden, kan afvige fra de ovenfor oplyste tal. Ordregiver har i tilbudslisten oplyst det antal, som tilbuddet skal baseres på for at sikre sammenlignelighed i konkurrencesituationen. Totalleverandøren er berettiget til ve-derlag for det faktiske antal forbrugsmålere, der leveres. Kontrakten indeholder følgende option: Option: Etablering af infrastruktur så der sker kommunikation mellem platformen for digitale vand-målere og Lemvig Vands eksisterende SCADA-system (IGSS). Medmindre Ordregiver beslutter at træffe tildelingsbeslutning på grundlag af de indledende tilbud, vil Or-dregiver indlede forhandlinger. Bemærk: Ordregiver er indstillet på at forhandle om alle dele af udbudsmaterialet, idet disse forhandlinger dog ikke kan føre til ændring(er) af hverken Mindstekrav, konkurrenceparametre eller vilkår, som efter om-stændighederne må betragtes som grundlæggende. På baggrund af forhandlingsmøderne vil Ordregiver vurdere, om tilbudsgiverne skal afgive endnu et tilbud, ligesom Ordregiver vil fastsætte en endelig frist herfor. En vejledende frist for det endelige tilbud fremgår af tidsplanen, se afsnit 2.2.1. Ordregiver forbeholder sig at gennemføre flere forhandlingsrunder, ligesom Ordregiver forbeholder sig at forhandle skriftligt med tilbudsgiverne, dvs. uden afholdelse af forhandlingsmøder. Tilbud skal affattes på dansk.
Identifikator for proceduren 4069b54f-3a04-4cdb-a1dc-d0e445437cb5
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 38420000   Instrumenter til måling af strømhastighed, standhøjde og tryk i væsker og gasser
2.1.2.
Udførelsessted
By lemvig
Postnummer 7620
Landespecifik underafdeling (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet kan findes på Byggeweb TN240416A Er ansøger et konsortium/lignende sammenslutning eller baserer ansøger sig på andre enheders tekniske eller faglige kapacitet (f.eks. underleverandører), skal der indgives særskilt ESPD for hver deltager i konsortiet/sammenslutningen/ underleverandøren. Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøg-ningen) fremsende ansøgers seneste godkendte årsregnskab eller revisorpåtegnet erklæring om de efter-spurgte økonomiske nøgletal, såfremt Ordregiver ikke kan tilgå disse oplysninger på et offentligt tilgænge-ligt sted (CVR.dk eller ansøgers egen hjemmeside). For ansøgere, som baserer sig på andre enheders kapacitet, gælder endvidere, at ansøger som en del af dokumentationen skal fremlægge en støtteerklæring eller tilsvarende dokumentation, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøgeren. Hvis en ansøger beror sig på andre enheders økonomiske og finansielle formåen, jf. foranstående, skal denne enhed påtage sig solidarisk at hæfte for ansøgers forpligter under den udbudte kontrakt. Der ydes ikke vederlag for hverken afgivelse af ansøgning eller tilbud.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6.
Grunde til udelukkelse
Deltagelse i en kriminel organisation jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr.1.
Korruption jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2.
Svig jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel jf. jf Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 4.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 2.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure jf. jf Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 3.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1.
Betaling af skatter og afgifter jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3.
Aktiver, der administreres af en kurator jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Erhvervsvirksomheden er indstillet jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Insolvens jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Konkurs jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Tvangsakkord uden for konkurs jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning jf. Udbudslovens § 136, stk. 1, nr. 2.
Betaling af socialsikringsbidrag jf. Udbudslovens § 137, stk. 3.
Ophævelse eller en lignende sanktion jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr.4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
Beskrivelse : Lemvig Vand A/S skal have udskiftet de eksisterende vandmålere hos Ordregivers kunder og har derfor iværksat et udbud til identifikation af den aktør (herefter "Totalleverandøren"), som skal forestå denne opgave.
Intern identifikator : LEVERANDØRER AF DIGITALE VANDMÅLERE OG KOMMUNIKATIONSUDSTYR
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 38421100   Vandmålere
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kontrakten indeholder følgende option: Etablering af infrastruktur så der sker kommunikation mellem platformen for digitale vand-målere og Lemvig Vands eksisterende SCADA-system (IGSS).
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed Ukendt
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Rus-lands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandø-rer, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleveran-dørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold, jf. bilag B1. Det er i den forbindelse Ordregivers opfattelse, at ansøger/tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejer-forhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise ansøg-ere/tilbudsgivere, som ikke på opfordring fra Ordregiver ønsker at underskrive en tro- og loveerklæring. Hvis der modtages ansøgninger fra flere end tre egnede virksomheder, vil Ordregiver udvælge de tre virksomheder, som ud fra en samlet vurdering har mest erfaring med tilsvarende eller lignende leverancer/ opgaver. Med ”tilsvarende eller lignende leverancer/opgaver” forstås opgaver, som i forhold til omfang, de leverede målere, og de klimatiske forhold, placering over- eller underjordisk, målerne skal anvendes i, er tilsvarende eller lignende. I vurderingen indgår ansøgers erfaring med rollen som totalleverandør i en lignende leve-rance.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : omsætning, egenkapital og soliditetsgrad
Beskrivelse : For hvert af de seneste tre afsluttede regnskabsår skal ansøger i ESPD'et give oplysninger om følgende: Ansøgers omsætning Ansøgers egenkapital Ansøgers soliditetsgrad i % Med "afsluttet regnskabsår" menes regnskabsår, for hvilket der foreligger et godkendt regnskab. Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav: Omsætning på minimum 15 mio. i det senest afsluttede regnskabsår. Positiv egenkapital i det senest afsluttede regnskabsår. Soliditetsgrad på minimum 20 % i det senest afsluttede regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : referencer
Beskrivelse : Ansøger skal i ESPD'et give oplysninger om følgende: (1) De betydeligste tilsvarende eller lignende leverancer/opgaver, ansøger har udført i løbet af de sidste 3 år, gerne med angivelse af omtrentligt kontraktbeløb, beskrivelse af leverancen (målertype og klimatiske forhold), placering over- og underjordisk/terræn, tidspunkt for levering, navn på den offentlige eller private modtager, samt eventuel kontaktperson, som Ordregiver har mulighed for at kontakte (referenceliste). (2) Med ”tilsvarende eller lignende leverancer/opgaver” forstås opgaver, som i forhold til omfang, de leverede målere, og de klimatiske forhold, målerne skal anvendes i, placering over eller under jorden, er tilsvarende eller lignende. (3) Beskrivelse af de foranstaltninger, ansøger eller målerproducenten har truffet til sikring af kvaliteten (f.eks. oplysning om relevante ISO-certificeringer eller lignende). (4) Beskrivelse af ansøgers eller målerproducentens miljøcertificeringer (iht. ISO 14001 eller lignende)
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris vægtes 50 %
Beskrivelse : Med underkriteriet "Pris" vil Ordregiver lægge vægt på den samlede tilbudspris, således som denne fremgår af tilbudslisten. Til brug for evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet skal tilbuddet indeholde en udfyldt tilbudsliste. Bemærk: Alle omkostninger forbundet med opfyldelsen af udbudsgrundlagets krav skal være indeholdt i tilbudslisten. Ordregiver har bestræbt sig på at sikre, at tilbudslisten indeholder poster til prissætning af alle ydelser, men det påhviler tilbudsgiver at tilføje poster, hvis tilbudslisten mod forventning ikke er fyldest-gørende i forhold til de ydelser, som kræves til Kontraktens opfyldelse. 19. august 2024 8 Evalueringsmetoden på underkriteriet "Pris" er som følger: Der tildeles points på en skala fra 0-100. Den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste tilbudspris, tildeles 100 point. En (evt. fiktiv) tilbudssum på 25 % dyrere end laveste pris tildeles 0 point. Øvrige tilbudspriser tildeles points ud fra en lineær interpolation mellem ovennævnte yderpunkter (pointmodel). Det tildelte point multipliceres med vægtningen af underkriteriet.

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Implementering/tidsplan vægtes 20 %
Beskrivelse : Med underkriteriet "Implementering/tidsplan" vil Ordregiver lægge vægt på i hvilket omfang: Ordregivers ønsker til udrulning opfyldes, jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.2.7, Tilbudsgivers plan for gennemførelse af Implementeringsperioden er robust, herunder indeholder de nødvendigt tiltag til at imødegå hindringer for fremdriften, Den tilbudte projektleders fagligheder understøtter fremdriften i Implementeringsperioden. De tre delkriterier vægter i forbindelse med evalueringen lige. Tilbuddet skal indeholde oplysninger, som sætter Ordregiver i stand til at evaluere tilbuddet i forhold til underkriteriet. Tilbuddet bør derfor indeholde følgende: Tidsplan for Implementeringsperioden, herunder allokering af ressourcer samt tiltag til at imødegå hindringer for fremdriften, Beskrivelse af den tilbudte projektleders erfaring og faglige kompetencer. Evalueringsmetoden til bedømmelse af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Implementering/Tidsplan" anvendes nedenstående pointskala. Nedenstående point afspejler alene pejlemærker på denne skala. Der kan således tildeles et hvilket som helst point mellem 0 og 100 point. PROSA 100 Særdeles tilfredsstillende løsning, der opfylder alle Ordregivers ønsker. 70 God løsning, der opfylder en stor del af Ordregivers ønsker. 50 Middel løsning, der opfylder flere af Ordregivers ønsker. 30 Under middel løsning, der kun opfylder enkelte af Ordregivers ønsker. 0 Løsning, der kun netop opfylder mindstekrav/udbudskrav og er uden yderligere merværdi. Der tildeles ét point for underkriteriet. Det tildelte point multipliceres med vægtningen af underkriteriet.

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Referencer og organisering vægtes med 15 %
Beskrivelse : Med underkriteriet "Referencer" vil Ordregiver lægge vægt på i hvilket omfang: Tilbudsgiver kan dokumenere referencer fra tilsvarende opgaver. Tilbudsgiver kan dokumentere en robust organisering i forhold til projektet. De to delkriterier vægter i forbindelse med evalueringen lige. Tilbuddet skal indeholde oplysninger, som sætter Ordregiver i stand til at evaluere tilbuddet i forhold til underkriteriet. Tilbuddet bør derfor indeholde følgende: Relevante referencer på tilsvarende projekter. Beskrivelse af hvordan tilbudsgiver organiserer sig i forhold til projektet. Evalueringsmetode til bedømmelse af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Refencer og organisering" anvendes pointskala som under 3.2 Implementering – Tidsplan. Ovenstående point afspejler alene pejle-mærker på denne skala. Der kan således tildeles et hvilket som helst point mellem 0 og 100. Der tildeles ét point for underkriteriet. Det tildelte point multipliceres med vægtningen af underkriteriet.

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed vægtes med 15 %
Beskrivelse : Ordregiver sigter efter at blive klimapositiv. Med underkriteriet “Bæredygtighed” vil Ordregiver lægge vægt på i hvilket omfang: Tilbudsgiver kan dokumenere grønne tiltag. Det kan være grøn årsrapport, de forskellige produkt-typers miljø- og klimafodspor fx LCA, tiltag for den grønne omstilling/bæredygtighed i virksomhed-en, tiltag som er på vej mv. Tilbuddet skal indeholde oplysninger, som sætter Ordregiver i stand til at evaluere tilbuddet i forhold til underkriteriet. Tilbuddet bør derfor indeholde følgende: Relevante dokumenter, som vedlægges tilbudsliste ved afgivelse af tilbud. Evalueringsmetode til bedømmelse af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Bæredygtighed" anvendes pointskala som under 3.2 Implementering – Tidsplan. Ovenstående point afspejler alene pejlemærker på denne skala. Der kan således tildeles et hvilket som helst point mellem 0 og 100. Der tildeles ét point for underkriteriet. Det tildelte point multipliceres med vægtningen af underkriteriet.
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Beskrivelse af den finansielle garanti : Totalleverandøren skal senest 8 Arbejdsdage efter Ikrafttrædelsesdatoen stille en anfordrings-garanti på 00,00 kr. svarende til 20 % af [den samlede kontraktsum relateret til Implementeringsperioden]. Sikkerheden stilles i form af bank- eller sparekassegaranti, kautions-for¬sikring eller på anden, betryggende måde. Ordregiver skal godkende Totalleverandørens valg af sikkerhedsstiller. Totalleverandøren skal senest 10 Arbejdsdage efter Ikrafttrædelsesdatoen stille sikkerhed for op¬fyld¬else af sine forpligtelser over for Ordregiver. Sikkerheden stilles i form af bank- eller spare¬kas¬segaranti, kautionsforsikring eller på anden, betryggende måde. Ordregiver skal godkende Total¬leverandørens valg af sikkerhedsstiller.
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 20/09/2024   12:00:00 (UTC+2)
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Bilag E Kontraktudkast henvises der til.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Finansiel ordning Fakturering og betaling kan ses af Bilag E kontraktudkast, afsnit 14.
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet  for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet  offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk  indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter  at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de  berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet  fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at  en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives  til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor  klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af  klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Lemvig Vand A/S
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Lemvig Vand A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Lemvig Vand A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Lemvig Vand A/S
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Lemvig Vand A/S
Organisation, der behandler tilbud Lemvig Vand A/S
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Lemvig Vand A/S
Registreringsnummer : 32832296
Postadresse : Havnen 8    
By : Lemvig
Postnummer : 7620
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
E-mail : mevi@lvs-as.dk
Telefon : +45 96908000
Andre kontaktpunkter :
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : https://kfst.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://kfst.dk
Andre kontaktpunkter :
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 28679700
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/kontakt/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 5098844f-a7ea-4d1e-a009-aab3bf0b4927   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 19/08/2024   14:03:44 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 502701-2024
EUT-S-nummer : 162/2024
Offentliggørelsesdato : 21/08/2024

Send til en kollega

0.032