23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.07.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejdirektoratet

TPD-TTD.2024-02 - Udbud af rammeaftaler på permanente cykeltællestationer med spoler


Vejdirektoratet

434192-2024 - Resultater
Danmark – Maskiner til trafiktælling – TPD-TTD.2024-02 - Udbud af rammeaftaler på permanente cykeltællestationer med spoler
OJ S 140/2024 19/07/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bygge og anlæg - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejdirektoratet
E-mail nim1@vd.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel TPD-TTD.2024-02 - Udbud af rammeaftaler på permanente cykeltællestationer med spoler
Beskrivelse Nærværende udbud omhandler indgåelse af rammeaftale på indkøb og etablering af et antal permanente cykeltællestationer fordelt i hele Danmark. Hensigten med udbuddet er en forbedring af det nuværende cykeltrafikindeks, som beskriver udviklingen i cykeltrafikken over tid (på nationalt plan). På tidspunktet for offentliggørelse af udbuddet indgår 150 cykeltællestationer i indekset. I 2024 planlægges etableret 20-30 cykeltællestationer og endnu flere efter 2024. Der indgås enslydende rammeaftaler med op til 2 leverandører. Den tilbudsgiver, der har opnået den højeste pointscore i forbindelse med evalueringen af nærværende udbud, tildeles det indledende køb på Rammeaftalen, dækkende det antal tælleapparater og varer, der fremgår af Tilbudsbilag 1 – Tilbudsliste.
Identifikator for proceduren 38f320bf-a7ab-4873-ac21-d2886a6fdecf
Tidligere bekendtgørelse : 284531-2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Yderligere om kontraktens art Bygge og anlæg
Primær klassificering   ( cpv ): 30144300   Maskiner til trafiktælling
Yderligere klassificering   ( cpv ): 38500000   Apparatur til kontrol og prøvning
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 14 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbudsformen er offentligt udbud. Tilbud skal afgives på dansk, men bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk. Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, bestemmelser om udbud og tilbud, afsnit 4. Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført under punkt 4.1.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
LBK nr. 10 af 06/01/2023 (Udbudsloven)   - https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2023/10
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Udbud vedr. permanente cykeltællestationer med spoler
Beskrivelse : Se pkt. 2.1.
Intern identifikator : TPD-TTD.2024-02
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Yderligere om kontraktens art Bygge og anlæg
Primær klassificering   ( cpv ): 30144300   Maskiner til trafiktælling
Yderligere klassificering   ( cpv ): 38500000   Apparatur til kontrol og prøvning
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver kan yderligere forlænge Aftalen i op til 3 x 12 måneder, med 12 måneder ad gangen.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 12   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 3
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 14 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Den tilbudsgiver, der har opnået den højeste pointscore i forbindelse med evalueringen, tildeles det indledende køb på Rammeaftalen, dækkende det antal tælleapparater og varer, der fremgår af Tilbudsbilag 1 – Tilbudsliste. Ordregivers estimat for det indledende køb fremgår af tilbudslisten under kolonnen ”Antal enheder i 2024”. "Antallet af enheder i 2024" afspejler et forventet forbrug af de enkelte varelinjer og udgør ikke en aftageforpligtelse for Ordregiver. Øvrige tildelinger på Rammeaftalen sker via proceduren beskrevet i Rammeaftalens § 9, hvor Opgaver med en estimeret værdi på maksimalt 1.200.000 kr. tildeles direkte til den leverandør, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud (og er Leverandør A på rammeaftalen), mens Opgaver med en værdi på over 1.200.000 kr. udbydes via miniudbud blandt Rammeaftalens leverandører.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriteriet: "Pris"
Beskrivelse : Underkriteriet Pris evalueres på baggrund af Tilbudsgivers udfyldte Tilbudsbilag 1 – Tilbudsliste. For yderligere oplysninger henvises til BUT pkt. 3.6.2.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriteriet: "Produktbeskrivelse"
Beskrivelse : Underkriterieriet ”Produktbeskrivelse” evalueres på baggrund af følgende tilsendte materiale til tilbudsgiver: - Udfyldt Tilbudsbilag 1 - Tilbudsliste - liste med evt. udstyrscertificeringer, der foreligger - en generel implementeringsplan for en tællestationer, der er forbundet til elnettet For yderligere oplysninger henvises til BUT pkt. 3.6.3. Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver for at have afgivet et konditionsmæssigt tilbud, som minimum opnår 5 point for underkriteriet: ”Produktbeskrivelse”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 70
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Kla-genævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgø-relse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørel-sen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbs-system er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte an-søgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslo-vens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 14 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 14 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ATKI A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 01
Dato for indgåelse af kontrakten 17/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er verificeret og uantagelige
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Vejdirektoratet
Registreringsnummer : 60729018
Postadresse : Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal    
By : København V
Postnummer : 1577
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Nicolai Møller
E-mail : nim1@vd.dk
Telefon : +45 7244 3333
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://udbudsportalen.app.vd.dk/da/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : +4572405600
Internetadresse : https://klfu.naevneneshus.dk/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +4541715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : ATKI A/S
Registreringsnummer : 27927882
Postadresse : Transportbuen 9    
By : Næstved
Postnummer : 4700
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
E-mail : info@atki.dk
Internetadresse : http://www.atki.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 6e2b585e-39f8-4519-9db0-1dd093a80eec   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 18/07/2024   13:14:39 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 434192-2024
EUT-S-nummer : 140/2024
Offentliggørelsesdato : 19/07/2024

Send til en kollega

0.062