1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Erhvervsstyrelsen
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af Erhvervsstyrelsens It-rammeaftale 2024-2028 (1)
Beskrivelse
:
Erhvervsstyrelsen udbyder en rammeaftale for udvikling og vedligehold af styrelsens systemportefølje. Aftalen er opdelt i 6 delaftaler med et varierende antal leverandører på hver, hvoraf de første 2 delaftaler vedrører generelle udviklings- og vedligeholdelsesydelser. De 4 øvrige delaftaler er mere specialiserede ydelsesområder og vedrører UX, hjemmesider, data science og data engineering samt sikkerhedstest.
Identifikator for proceduren
:
274aa56a-6d52-41b8-87ae-0ae4b30b7ac7
Tidligere bekendtgørelse
:
b42854a4-e0de-46ef-bbfc-f0ce50d30498-01
Intern identifikator
:
2022-14090
Udbudsprocedure
:
Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
Langelinie Allé 17
By
København Ø
Postnummer
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
598 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 142 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Der kan i rammeaftalens løbetid blive konkurrenceudsat leverancekontrakter, der er omfattet af investeringsscreeningsloven (LBK nr. 1256 af 27. oktober 2023), hvorefter det vil være nødvendigt for leverandører omfattet af investeringsscreeningsloven at blive screenet i medfør af investeringsscreeningslovens regler. Dette vil blive nærmere håndteret i det konkrete miniudbud i henhold til gældende regler. Erhvervsstyrelsen stiller krav om at alle leverandører på rammeaftalen på tidspunktet for de enkelte leverancekontrakters ikrafttræden efterlever krav til implementering af ISO27001-standarder eller tilsvarende, jf. rammeaftalens Bilag D.1. I særlige tilfælde kan Erhvervsstyrelsen herudover stille krav om, at konsulenter, der er tilknyttet en leverancekontrakt, skal være sikkerhedsgodkendt, jf. de til enhver tid gældende regler herfor administreret af PET. Et eventuelt krav om sikkerhedsgodkendelse vil fremgå af de vilkår for leverancekontrakten Erhvervsstyrelsen fremsender forud for tildeling af en leverancekontrakt. Rammeaftalen er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022. Rammeaftalen kan således ikke tildeles til en russisk virksomhed, en russisk kontrolleret virksomhed eller en virksomhed, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en russisk virksomhed eller en russisk kontrolleret virksomhed, jf. den nærmere afgrænsning i forordningens artikel 5k, stk. 1. Det skal bemærkes, at også anvendelse af underleverandører og støtteenheder fra Rusland eller med forbindelse til Rusland, kan påvirke muligheden for tildeling af rammeaftalen, jf. forordningens artikel 5k, stk. 1.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1 Udvikling og vedligehold
Beskrivelse
:
Angår i hovedtræk udvikling og vedligehold af it-systemer. Opgaver under denne delaftale kan af Erhvervsstyrelsen udbydes som (1) udvikling, (2) udvikling, vedligeholdelse og videreudvikling eller (3) overtagelse, vedligeholdelse og videreudvikling. Under delaftale 1 har leverandøren leveranceansvaret for udviklingsopgaven og vedligeholdsopgaven. Se Bilag A for nærmere angivelse af delaftalens omfang.
Intern identifikator
:
Delaftale 1 Udvikling og vedligehold
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
Yderligere klassificering
(
cpv
):
72212517
Udvikling af it-programmel,
72254000
Programmeltestning,
72254100
Systemafprøvning,
72262000
Programmeludvikling,
72263000
Implementering af programmel,
72266000
Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel,
72267000
Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Langelinie Allé 17
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
500 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
950 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver accepterer eventuelle CV’er på engelsk i det omfang, at de ikke findes på dansk. Arbejdssproget vil under opgavens udførelse være dansk og i særlige tilfælde engelsk. Som supplement til udelukkelsesgrundene nævnes udbudslovens § 134a, hvorefter en ansøger eller tilbudsgiver skal udelukkes, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. En ansøger eller tilbudsgiver udelukkes ikke, hvis ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at ansøger er pålidelig, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om tildeling. Der henvises til udbudslovens § 134 a - 137 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Erhvervsstyrelsen anmoder herom.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Konsulenter
Beskrivelse
:
Der er blevet foretaget en individuel og samlet bedømmelse af tilbudsgivers konsulenter. Bemærk at der for dette kriterium er et krav til en minimumsscore, hvorfor der vil blive foretaget en frasortering, såfremt tilbudsgiver ikke opnår tilstrækkelig pointscore, jf. Bilag B.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Formålet med dette delkriterium er at måle tiltag i den tilbudte organisation, der sandsynliggør, at kvaliteten af det leverede fremmes.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt 27.2.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 Konsulentydelser
Beskrivelse
:
Delaftalen angår it-konsulentydelser i forhold til nyudvikling og videreudvikling af it-systemer. Tilsvarende forventes leverandøren at gennemføre prototypeforløb, proof of concepts samt analyseopgaver. Endelig er opgaver omkring projektstyring og -ledelse samt rådgivning, projektfacilitering og sikkerhedsydelser omfattet af delaftalen. Se Bilag A for nærmere angivelse af delaftalens omfang.
Intern identifikator
:
Delaftale 2 Konsulentydelser
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
Yderligere klassificering
(
cpv
):
72212517
Udvikling af it-programmel,
72222000
Strategisk gennemgang og planlægning af informationssystemer eller -teknologi,
72222300
Tjenesteydelser i forbindelse med informationsteknologi,
72224000
Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring,
72260000
Programmelrelaterede tjenester,
72262000
Programmeludvikling
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Langelinie Allé 17
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
75 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
150 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver accepterer eventuelle CV’er på engelsk i det omfang, at de ikke findes på dansk. Arbejdssproget vil under opgavens udførelse være dansk og i særlige tilfælde engelsk. Som supplement til udelukkelsesgrundene nævnes udbudslovens § 134a, hvorefter en ansøger eller tilbudsgiver skal udelukkes, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. En ansøger eller tilbudsgiver udelukkes ikke, hvis ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at ansøger er pålidelig, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om tildeling. Der henvises til udbudslovens § 134 a - 137 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Erhvervsstyrelsen anmoder herom.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Konsulenter
Beskrivelse
:
Der er blevet foretaget en individuel og samlet bedømmelse af tilbudsgivers konsulenter.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Formålet med dette delkriterium er at måle tiltag i den tilbudte organisation, der sandsynliggør, at kvaliteten af det leverede fremmes.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt 27.2.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 3 UX
Beskrivelse
:
Delaftalen angår UX. Leverandøren forventes at levere alle ydelser forbundet med velgennemprøvede designs og mockups i forbindelse med styrelsens it-projekter.
Intern identifikator
:
Delaftale 3 UX
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
Yderligere klassificering
(
cpv
):
72212220
Udvikling af programmel til internet og intranet,
72212500
Udvikling af kommunikations- og multimedieprogrammel,
72212510
Udvikling af kommunikationsprogrammel,
72242000
Udvikling af designmodeller
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Langelinie Allé 17
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
4 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
6 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver accepterer eventuelle CV’er på engelsk i det omfang, at de ikke findes på dansk. Arbejdssproget vil under opgavens udførelse være dansk og i særlige tilfælde engelsk. Som supplement til udelukkelsesgrundene nævnes udbudslovens § 134a, hvorefter en ansøger eller tilbudsgiver skal udelukkes, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. En ansøger eller tilbudsgiver udelukkes ikke, hvis ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at ansøger er pålidelig, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om tildeling. Der henvises til udbudslovens § 134 a - 137 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Erhvervsstyrelsen anmoder herom.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Konsulenter
Beskrivelse
:
Der er blevet foretaget en individuel og samlet bedømmelse af tilbudsgivers konsulenter.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Formålet med dette delkriterium er at måle tiltag i den tilbudte organisation, der sandsynliggør, at kvaliteten af det leverede fremmes.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt 27.2.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 4 Hjemmesider
Beskrivelse
:
Delaftalen er afgrænset til ydelsesområdet teknisk implementering af hjemmesider. Delaftalens primære fokus vil være styrelsens platform til egne hjemmesider, såsom Erhvervsstyrelsen.dk, Danishbusinessauthority.dk, Udviklingidanmark.dk, Erhvervsfremmebestyrelsen.dk, Nemhandel.dk, Denansvarligeindkober.dk, , Startupdenmark.info, mv. Der er tale om sider med information inden for styrelsens ansvarsområder og politiske indsatser. Se Bilag A for nærmere angivelse af delaftalens omfang.
Intern identifikator
:
Delaftale 4 Hjemmesider
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
Yderligere klassificering
(
cpv
):
72212220
Udvikling af programmel til internet og intranet,
72212222
Udvikling af webserverprogrammel,
72212224
Udvikling af programmel til websideredigering,
72212445
Udvikling af programmel til håndtering af kundeoplysninger og -relationer (CRM),
72212610
Udvikling af databaseprogrammel
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
15 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver accepterer eventuelle CV’er på engelsk i det omfang, at de ikke findes på dansk. Arbejdssproget vil under opgavens udførelse være dansk og i særlige tilfælde engelsk. Som supplement til udelukkelsesgrundene nævnes udbudslovens § 134a, hvorefter en ansøger eller tilbudsgiver skal udelukkes, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. En ansøger eller tilbudsgiver udelukkes ikke, hvis ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at ansøger er pålidelig, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om tildeling. Der henvises til udbudslovens § 134 a - 137 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Erhvervsstyrelsen anmoder herom.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Konsulenter
Beskrivelse
:
Der er blevet foretaget en individuel og samlet bedømmelse af tilbudsgivers konsulenter.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Formålet med dette delkriterium er at måle tiltag i den tilbudte organisation, der sandsynliggør, at kvaliteten af det leverede fremmes.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt 27.2.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delaftale 5 Data Science og Data Engineering
Beskrivelse
:
Delaftalen angår konsulentydelser om data science og data engineering. Omfattet af delaftalen er transformation og rens af data, udvikling af machinelearningmodeller samt foranalyser og udviklingsopgaver forbundet med data science og data engineering. Se Bilag A for nærmere angivelse af delaftalens omfang.
Intern identifikator
:
Delaftale 5 Data Science og Data Engineering
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Langelinie Allé 17
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
16 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver accepterer eventuelle CV’er på engelsk i det omfang, at de ikke findes på dansk. Arbejdssproget vil under opgavens udførelse være dansk og i særlige tilfælde engelsk. Som supplement til udelukkelsesgrundene nævnes udbudslovens § 134a, hvorefter en ansøger eller tilbudsgiver skal udelukkes, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. En ansøger eller tilbudsgiver udelukkes ikke, hvis ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at ansøger er pålidelig, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om tildeling. Der henvises til udbudslovens § 134 a - 137 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Erhvervsstyrelsen anmoder herom.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Konsulenter
Beskrivelse
:
Der er blevet foretaget en individuel og samlet bedømmelse af tilbudsgivers konsulenter.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Formålet med dette delkriterium er at måle tiltag i den tilbudte organisation, der sandsynliggør, at kvaliteten af det leverede fremmes.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt 27.2.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Delaftale 6 Sikkerhedstest
Beskrivelse
:
Delaftalen er afgrænset til ydelsesområdet sikkerhedstests, og leverandøren forventes at gennemføre forskellige sårbarheds- og sikkerhedstests. Se Bilag A for nærmere angivelse af delaftalens omfang.
Intern identifikator
:
Delaftale 6 Sikkerhedstest
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel
Yderligere klassificering
(
cpv
):
72254000
Programmeltestning,
72254100
Systemafprøvning
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Langelinie Allé 17
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
4
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver accepterer eventuelle CV’er på engelsk i det omfang, at de ikke findes på dansk. Arbejdssproget vil under opgavens udførelse være dansk og i særlige tilfælde engelsk. Som supplement til udelukkelsesgrundene nævnes udbudslovens § 134a, hvorefter en ansøger eller tilbudsgiver skal udelukkes, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. En ansøger eller tilbudsgiver udelukkes ikke, hvis ansøgeren har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for at ansøger er pålidelig, jf. udbudslovens § 138, eller hvis udelukkelsesgrunden vil være forældet på tidspunktet for beslutning om tildeling. Der henvises til udbudslovens § 134 a - 137 for yderligere beskrivelse af udelukkelsesgrundene, samt hvilken dokumentation den vindende tilbudsgiver skal kunne fremlægge, hvis Erhvervsstyrelsen anmoder herom.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Konsulenter
Beskrivelse
:
Der er blevet foretaget en individuel bedømmelse af tilbudsgivers konsulenter.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Organisation
Beskrivelse
:
Formålet med dette delkriterium er at måle tiltag i den tilbudte organisation, der sandsynliggør, at kvaliteten af det leverede fremmes.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
30
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt 27.2.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse
:
1 142 000 000,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
1 142 000 000,00
DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi
:
598 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
950 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
500 000 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
CGI Danmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
CGI's tilbud DA1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
CGI's kontrakt DA1
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
DELOITTE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Deloitte tilbud DA1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Deloitte kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Netcompany A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Netcompany tilbud DA1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Netcompany kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Nine A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Nine tilbud DA1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Nine kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
150 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
75 000 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
DELOITTE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Deloitte tilbud DA2
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Deloitte kontrakt DA2
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Epico-IT A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Epico-IT tilbud DA2
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Epico-IT kontrakt DA2
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Globeteam A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Globeteam tilbud DA2
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Globeteam kontrakt DA2
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Netcompany A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Netcompany tilbud DA2
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Netcompany kontrakt DA2
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Nine A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Nine tilbud DA2
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Nine kontrakt DA2
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
6 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
4 000 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Alexandra Instituttet A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Alexandra Instituttet tilbud DA3
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Alexandra Instituttet kontrakt DA3
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
15 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
8 000 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Jakala Denmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Jakala tilbud
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Jakala kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
LBE Informatik
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
LBE tilbud
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
LBE kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
16 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
8 000 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Alexandra Instituttet A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Alexandra Instituttet tilbud DA5
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Alexandra Instituttet kontrakt DA5
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
DELOITTE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Deloitte tilbud DA5
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Deloitte kontrakt DA5
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Trifork A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Trifork tilbud
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Trifork kontrakt DA5
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
5 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
3 000 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Accenture A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Accentures tilbud DA6
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Accentures Kontrakt DA6
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
Institut For Cyber Risk ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Institut for Cyber Risk tilbud DA6
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Institut for Cyber Risk kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Vinder
:
Officielt navn
:
itm8 | Improsec A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
itm8 | Improsec A/S tilbud DA6
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Koncessionsværdi:
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
itm8 | Improsec A/S kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/07/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
6
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Erhvervsstyrelsen
Registreringsnummer
:
10150817
Postadresse
:
Langelinie Allé 17
By
:
København Ø
Postnummer
:
2100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Johan Krebs Pedersen
Telefon
:
35291000
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Accenture A/S
Registreringsnummer
:
13227500
By
:
København V
Postnummer
:
1799
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
72 28 80 00
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0006
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Alexandra Instituttet A/S
Registreringsnummer
:
24213366
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70 27 70 12
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003, LOT-0005
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
CGI Danmark A/S
Registreringsnummer
:
63890812
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
44 78 40 00
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
DELOITTE STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB
Registreringsnummer
:
33963556
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
36 10 20 30
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0005
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Epico-IT A/S
Registreringsnummer
:
32466249
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
30 52 30 50
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
Institut For Cyber Risk ApS
Registreringsnummer
:
40415394
By
:
Nærum
Postnummer
:
2850
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70 209 209
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0006
8.1.
ORG-0010
Officielt navn
:
Jakala Denmark ApS
Registreringsnummer
:
28687540
By
:
København K
Postnummer
:
1261
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
66 11 00 00
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0004
8.1.
ORG-0011
Officielt navn
:
LBE Informatik
Registreringsnummer
:
20783206
By
:
Allerød
Postnummer
:
3450
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
40527235
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0004
8.1.
ORG-0012
Officielt navn
:
Netcompany A/S
Registreringsnummer
:
14814833
By
:
København K
Postnummer
:
1401
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70 13 14 40
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0013
Officielt navn
:
Nine A/S
Registreringsnummer
:
30714024
By
:
København K
Postnummer
:
1050
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
61 68 99 99
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0014
Officielt navn
:
Trifork A/S
Registreringsnummer
:
20921897
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
87 32 87 87
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0005
8.1.
ORG-0015
Officielt navn
:
Globeteam A/S
Registreringsnummer
:
25959701
By
:
Virum
Postnummer
:
2830
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70 26 29 70
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0016
Officielt navn
:
itm8 | Improsec A/S
Registreringsnummer
:
37292451
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
5357 5337
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0006
8.1.
ORG-0017
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
b506c849-4b54-4bf6-8624-4d11eed0a8f0
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
16/07/2024
09:57:51 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
16/07/2024
10:30:38 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
427263-2024
EUT-S-nummer
:
138/2024
Offentliggørelsesdato
:
17/07/2024