23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.07.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

ENERGI VIBORG A/S

Levering af vejbelysningsarmaturer til Energi Viborg Gadelys A/S


ENERGI VIBORG A/S

411796-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Belysningsudstyr og elektriske lamper – Levering af vejbelysningsarmaturer til Energi Viborg Gadelys A/S
OJ S 133/2024 10/07/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn ENERGI VIBORG A/S
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Levering af vejbelysningsarmaturer til Energi Viborg Gadelys A/S
Beskrivelse Energi Viborg gennemfører en omfattende renovering af vejbelysningsanlægget i Viborg Kommune ved udskiftning af ca. 5.000 gamle armaturer med højtryksnatrium lyskilder (SON) til nye LED armaturer. Armaturer indkøbes af, leveres til og monteres af kommunens eget selskab Energi Viborg Gadelys A/S, som også varetager daglig drift og vedligeholdelse. Energi Viborg ønsker en variation i armaturvalg afhængig af funktion og placering, og ønsker samtidig at fastholde den designstrategi, der blev valgt ved tidligere udbud og udskiftning af armaturer. Energi Viborg agter derfor at indgå aftaler med leverandører på den enkelte armaturtype, og dermed vælge flere leverandører på den samlede leverance.
Identifikator for proceduren 666da72c-5c6c-4c2b-b8f9-281f49ac18af
Intern identifikator 295273
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Grunde til udelukkelse
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en interessekonflikt, jf. udbudslovens § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en konkurrencefordrejning som omhandlet i udbudslovens § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og, hvis det er relevant, i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i udbudslovens §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Rent nationale udelukkelsesgrunde Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Deltagelse i en kriminel organisation En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Svig En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Korruption En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 1 - Parklygter type AA2 - høj
Beskrivelse : Type AA2 - indkøb af ca. 200 stk   AA2 armaturer er traditionelle klassiske parklygter i skandinavisk design. Design: ”Kegle-formet” - design parklygtearmatur, forsynet med tag til begrænsning af lys over vandret, og beregnet til topmontering på mast Ø60 mm. Delaftale 1 omhandler høj kegle
Intern identifikator : 295274
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse : Dokumentation for at tilbudsgiver lever op til gældende WEEE-lovgivning og at leverandøren overholder gældende krav til producentansvar. Herunder håndtering af armaturer (affald) i Danmark efter endt levetid. Leverandøren skal være registreret i DPA-System producentansvarsregister, og dokumentation herfor medsendes tilbud.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : Oplysninger om virksomhedens økonomiske forhold i form af nøgletal (omsætning i DK, resultat efter skat og egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring, herunder produktansvar
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Reference liste over tilsvarende leverancer udført indenfor de seneste 3 år. Beskrivelse af virksomheden, er det en handelsvirksomhed, produktionsvirksomhed, er det egen produktion, egen udvikling mm. Beskrivelse af virksomhedens faglige formåen og erfaring med levering af vejbelysningsarmaturer til kommunale vejbelysningsanlæg, Beskrivelse af virksomhedens faglige kapacitet i form af teknisk support, hjælp til projektering, belysningsberegning mm. Tilbudsgiver skal dokumentere solid erfaring med projektering og levering til vejbelysningsområdet efter de danske vejregler. Det skal tydeligt fremgå om ovenstående oplysninger er fra egen organisation, eller baserer sig på leverandør oplysninger, f.eks. om tilbudsgiver forhandler armaturer udviklet og produceret af anden leverandører.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse : Beskrivelse af egen organisation, herunder oplysning om virksomhedens antal beskæftigede indenfor salg og support på vejbelysningsarmaturer
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og design
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 05/09/2024   11:00:00 (UTC+2)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Finansiel ordning _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ENERGI VIBORG A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 2 - Parklygter type AA2 - lav
Beskrivelse : Type AA2 - indkøb af ca. 700 stk   AA2 armaturer er traditionelle klassiske parklygter i skandinavisk design. Design: ”Kegle-formet” - design parklygtearmatur, forsynet med tag til begrænsning af lys over vandret, og beregnet til topmontering på mast Ø60 mm. Delaftale 2 omhandler lav kegle
Intern identifikator : 295275
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse : Dokumentation for at tilbudsgiver lever op til gældende WEEE-lovgivning og at leverandøren overholder gældende krav til producentansvar. Herunder håndtering af armaturer (affald) i Danmark efter endt levetid. Leverandøren skal være registreret i DPA-System producentansvarsregister, og dokumentation herfor medsendes tilbud.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : Oplysninger om virksomhedens økonomiske forhold i form af nøgletal (omsætning i DK, resultat efter skat og egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring, herunder produktansvar
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Reference liste over tilsvarende leverancer udført indenfor de seneste 3 år. Beskrivelse af virksomheden, er det en handelsvirksomhed, produktionsvirksomhed, er det egen produktion, egen udvikling mm. Beskrivelse af virksomhedens faglige formåen og erfaring med levering af vejbelysningsarmaturer til kommunale vejbelysningsanlæg, Beskrivelse af virksomhedens faglige kapacitet i form af teknisk support, hjælp til projektering, belysningsberegning mm. Tilbudsgiver skal dokumentere solid erfaring med projektering og levering til vejbelysningsområdet efter de danske vejregler. Det skal tydeligt fremgå om ovenstående oplysninger er fra egen organisation, eller baserer sig på leverandør oplysninger, f.eks. om tilbudsgiver forhandler armaturer udviklet og produceret af anden leverandører.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse : Beskrivelse af egen organisation, herunder oplysning om virksomhedens antal beskæftigede indenfor salg og support på vejbelysningsarmaturer
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og design
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 05/09/2024   11:00:00 (UTC+2)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Finansiel ordning _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ENERGI VIBORG A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 3 - Vejarmatur lille BB1 - klassisk
Beskrivelse : Type AA2 - indkøb af ca. 800 stk BB1 Vejarmatur Lille anvendes på lavere master til belysning af stier og mindre boligveje. Belysningen skal primært belyse sti og vejareal. Armaturet skal være traditionelt mindre vejarmaturer med vejoptik beregnet til E klasse veje, Design: uspecificeret design som traditionelt mindre vejarmaturer, båd eller ”kasse” form, beregnet til topmontering på mast Ø60 mm og arm montage Ø48 mm. Delaftale 3 omhandler vejarmatur lille BB1høj kegle
Intern identifikator : 295276
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse : Dokumentation for at tilbudsgiver lever op til gældende WEEE-lovgivning og at leverandøren overholder gældende krav til producentansvar. Herunder håndtering af armaturer (affald) i Danmark efter endt levetid. Leverandøren skal være registreret i DPA-System producentansvarsregister, og dokumentation herfor medsendes tilbud.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : Oplysninger om virksomhedens økonomiske forhold i form af nøgletal (omsætning i DK, resultat efter skat og egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring, herunder produktansvar
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Reference liste over tilsvarende leverancer udført indenfor de seneste 3 år. Beskrivelse af virksomheden, er det en handelsvirksomhed, produktionsvirksomhed, er det egen produktion, egen udvikling mm. Beskrivelse af virksomhedens faglige formåen og erfaring med levering af vejbelysningsarmaturer til kommunale vejbelysningsanlæg, Beskrivelse af virksomhedens faglige kapacitet i form af teknisk support, hjælp til projektering, belysningsberegning mm. Tilbudsgiver skal dokumentere solid erfaring med projektering og levering til vejbelysningsområdet efter de danske vejregler. Det skal tydeligt fremgå om ovenstående oplysninger er fra egen organisation, eller baserer sig på leverandør oplysninger, f.eks. om tilbudsgiver forhandler armaturer udviklet og produceret af anden leverandører.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse : Beskrivelse af egen organisation, herunder oplysning om virksomhedens antal beskæftigede indenfor salg og support på vejbelysningsarmaturer
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og design
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 05/09/2024   11:00:00 (UTC+2)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Finansiel ordning _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ENERGI VIBORG A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Delaftale 4 - Vejarmatur lille BB2 -design
Beskrivelse : Type BB2 - indkøb af ca. 1150 stk BB2 Vejarmatur Lille - Design anvendes på lavere master til belysning af stier og mindre boligveje. Belysningen skal primært belyse sti og vejareal. Vejarmatur Lille anvendes på lavere master til belysning af stier og mindre boligveje. Belysningen skal primært belyse sti og vejareal. Design: mindre design vejarmatur beregnet til topmontering på mast Ø60 mm. ”Cirkulær” / ”Elipse” / ”Oval” form i vandret plan. Gerne med design element til optisk føring. Delaftale 4 omhandler Vejarmatur lille BB2 - Design
Intern identifikator : 295277
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse : Dokumentation for at tilbudsgiver lever op til gældende WEEE-lovgivning og at leverandøren overholder gældende krav til producentansvar. Herunder håndtering af armaturer (affald) i Danmark efter endt levetid. Leverandøren skal være registreret i DPA-System producentansvarsregister, og dokumentation herfor medsendes tilbud.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : Oplysninger om virksomhedens økonomiske forhold i form af nøgletal (omsætning i DK, resultat efter skat og egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring, herunder produktansvar
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Reference liste over tilsvarende leverancer udført indenfor de seneste 3 år. Beskrivelse af virksomheden, er det en handelsvirksomhed, produktionsvirksomhed, er det egen produktion, egen udvikling mm. Beskrivelse af virksomhedens faglige formåen og erfaring med levering af vejbelysningsarmaturer til kommunale vejbelysningsanlæg, Beskrivelse af virksomhedens faglige kapacitet i form af teknisk support, hjælp til projektering, belysningsberegning mm. Tilbudsgiver skal dokumentere solid erfaring med projektering og levering til vejbelysningsområdet efter de danske vejregler. Det skal tydeligt fremgå om ovenstående oplysninger er fra egen organisation, eller baserer sig på leverandør oplysninger, f.eks. om tilbudsgiver forhandler armaturer udviklet og produceret af anden leverandører.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse : Beskrivelse af egen organisation, herunder oplysning om virksomhedens antal beskæftigede indenfor salg og support på vejbelysningsarmaturer
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og design
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 05/09/2024   11:00:00 (UTC+2)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Finansiel ordning _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ENERGI VIBORG A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Delaftale 5 - Vejarmatur Mellem CC1 -klassisk
Beskrivelse : Type CC1 - indkøb af ca. 1150 stk CC1 Vejarmatur Mellem anvendes til belysning af boligveje og stam og fordelingsveje. Belysningen skal primært belyse vej og sideareal. E-klasser og L klasser. Design :traditionelt klassisk mellem vejarmatur, beregnet til topmontering på mast Ø60 mm og arm montage Ø48 mm. Delaftale 5 omhandler klassiske mellem vejarmaturer
Intern identifikator : 295279
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse : Dokumentation for at tilbudsgiver lever op til gældende WEEE-lovgivning og at leverandøren overholder gældende krav til producentansvar. Herunder håndtering af armaturer (affald) i Danmark efter endt levetid. Leverandøren skal være registreret i DPA-System producentansvarsregister, og dokumentation herfor medsendes tilbud.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : Oplysninger om virksomhedens økonomiske forhold i form af nøgletal (omsætning i DK, resultat efter skat og egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring, herunder produktansvar
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Reference liste over tilsvarende leverancer udført indenfor de seneste 3 år. Beskrivelse af virksomheden, er det en handelsvirksomhed, produktionsvirksomhed, er det egen produktion, egen udvikling mm. Beskrivelse af virksomhedens faglige formåen og erfaring med levering af vejbelysningsarmaturer til kommunale vejbelysningsanlæg, Beskrivelse af virksomhedens faglige kapacitet i form af teknisk support, hjælp til projektering, belysningsberegning mm. Tilbudsgiver skal dokumentere solid erfaring med projektering og levering til vejbelysningsområdet efter de danske vejregler. Det skal tydeligt fremgå om ovenstående oplysninger er fra egen organisation, eller baserer sig på leverandør oplysninger, f.eks. om tilbudsgiver forhandler armaturer udviklet og produceret af anden leverandører.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse : Beskrivelse af egen organisation, herunder oplysning om virksomhedens antal beskæftigede indenfor salg og support på vejbelysningsarmaturer
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og design
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 05/09/2024   11:00:00 (UTC+2)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Finansiel ordning _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ENERGI VIBORG A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Delaftale 6 - Vejarmatur Mellem CC2 -design
Beskrivelse : Type CC2 - indkøb af ca. 1000 stk CC2 Vejarmatur Mellem anvendes til belysning af boligveje og stam og fordelingsveje. Belysningen skal primært belyse vej og sideareal. E-klasser og L klasser. Design: mellem design vejarmatur beregnet til topmontering på mast Ø60 mm og arm montage Ø48 mm. ”Cirkulær” / ”Elipse” / ”Oval” form i vandret plan. Dimensioner afpasset efter mastehøjder, montage flange tilpasset mastedimension. Delaftale 6 omhandler design vejarmatur mellem
Intern identifikator : 295281
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31500000   Belysningsudstyr og elektriske lamper
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31527200   Udendørsbelysning
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Navn : Optagelse i et relevant fagligt register
Beskrivelse : Dokumentation for at tilbudsgiver lever op til gældende WEEE-lovgivning og at leverandøren overholder gældende krav til producentansvar. Herunder håndtering af armaturer (affald) i Danmark efter endt levetid. Leverandøren skal være registreret i DPA-System producentansvarsregister, og dokumentation herfor medsendes tilbud.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Finansielle nøgletal
Beskrivelse : Oplysninger om virksomhedens økonomiske forhold i form af nøgletal (omsætning i DK, resultat efter skat og egenkapital) for de seneste 3 regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Navn : Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse : Dokumentation for relevant erhvervsansvarsforsikring, herunder produktansvar
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse : Reference liste over tilsvarende leverancer udført indenfor de seneste 3 år. Beskrivelse af virksomheden, er det en handelsvirksomhed, produktionsvirksomhed, er det egen produktion, egen udvikling mm. Beskrivelse af virksomhedens faglige formåen og erfaring med levering af vejbelysningsarmaturer til kommunale vejbelysningsanlæg, Beskrivelse af virksomhedens faglige kapacitet i form af teknisk support, hjælp til projektering, belysningsberegning mm. Tilbudsgiver skal dokumentere solid erfaring med projektering og levering til vejbelysningsområdet efter de danske vejregler. Det skal tydeligt fremgå om ovenstående oplysninger er fra egen organisation, eller baserer sig på leverandør oplysninger, f.eks. om tilbudsgiver forhandler armaturer udviklet og produceret af anden leverandører.
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Navn : Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede
Beskrivelse : Beskrivelse af egen organisation, herunder oplysning om virksomhedens antal beskæftigede indenfor salg og support på vejbelysningsarmaturer
Anvendelse af dette kriterium : Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet og design
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 05/09/2024   11:00:00 (UTC+2)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Finansiel ordning _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ENERGI VIBORG A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : ENERGI VIBORG A/S
Registreringsnummer : 21822531
Postadresse : Industrivej 15    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Ole Kjærgård
Telefon : 75291820
Internetadresse : https://www.energiviborg.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 966225f3-1047-461e-a2b5-a93a1d15cfeb   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 09/07/2024   13:04:46 (UTC+2)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 411796-2024
EUT-S-nummer : 133/2024
Offentliggørelsesdato : 10/07/2024

Send til en kollega

0.031