23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.07.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

NOVAFOS A/S

Udbud af levering af el-artikler


NOVAFOS A/S

404003-2024 - Resultater
Danmark – Elartikler og tilbehør – Udbud af levering af el-artikler
OJ S 131/2024 08/07/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn NOVAFOS A/S
E-mail mje@novafos.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af levering af el-artikler
Beskrivelse Nærværende udbud vedrører indkøb og levering af El-artikler til Novafos A/S og dennes koncernforbundne selskaber jf. udbudsbilag F. Tilbudsgiver skal tilbyde et professionelt sortiment indenfor følgende kategorier: 1. El-teknik 2. Kabler, ledninger og føringsvej 3. Belysning 4. Procesteknik 5. Befæstelse 6. Værktøj 7. Indretning, transport, stiger 8. Data Denne rammeaftale omfatter levering af et fuldt sortiment inden for el-artikler til Ordregiver. Leverandøren skal stille sit fulde sortiment indenfor de i Bilag 3 - Tilbudsliste angivne varekategorier til rådighed for Ordregiver i hele aftaleperioden. Således er der ikke angivet konkrete produkter i rammeaftalen, men et ønske om et fuldt sortiment inden for de beskrevne varekategorier. Samtlige af Novafos enheder er omfattet af rammeaftalen. <br> Den anslåede værdi af Rammeaftalen (i alt 4 år inklusive mulighed for forlængelser) udgør 10.000.000 kr. eksklusive moms. Den maksimale værdi af Rammeaftalen (i alt 4 år inklusive mulighed for forlængelser) er anslået til 14.000.000 kr. eksklusive moms. <br>
Identifikator for proceduren a2520295-9549-4924-9493-b2fdc00ee2c3
Tidligere bekendtgørelse : 00381075-2024
Intern identifikator 266842
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31680000   Elartikler og tilbehør
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver er nødsaget til at annullere udbuddet og genudbyde opgaven. Der skal foretages ændringer i udbudsmaterialet, som ordregiver er blevet bekendt med efter offentliggørelse, og som ordregiver ikke kan rette op på i udbudsprocessen, da det vedrører grundlæggende elementer. Udbuddet vil blive genudbudt efter sommerferien.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af levering af el-artikler
Beskrivelse : Nærværende udbud vedrører indkøb og levering af El-artikler til Novafos A/S og dennes koncernforbundne selskaber jf. udbudsbilag F. Tilbudsgiver skal tilbyde et professionelt sortiment indenfor følgende kategorier: 1. El-teknik 2. Kabler, ledninger og føringsvej 3. Belysning 4. Procesteknik 5. Befæstelse 6. Værktøj 7. Indretning, transport, stiger 8. Data Denne rammeaftale omfatter levering af et fuldt sortiment inden for el-artikler til Ordregiver. Leverandøren skal stille sit fulde sortiment indenfor de i Bilag 3 - Tilbudsliste angivne varekategorier til rådighed for Ordregiver i hele aftaleperioden. Således er der ikke angivet konkrete produkter i rammeaftalen, men et ønske om et fuldt sortiment inden for de beskrevne varekategorier. Samtlige af Novafos enheder er omfattet af rammeaftalen. <br> Den anslåede værdi af Rammeaftalen (i alt 4 år inklusive mulighed for forlængelser) udgør 10.000.000 kr. eksklusive moms. Den maksimale værdi af Rammeaftalen (i alt 4 år inklusive mulighed for forlængelser) er anslået til 14.000.000 kr. eksklusive moms. <br>
Intern identifikator : 266842
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 31680000   Elartikler og tilbehør
Yderligere klassificering   ( cpv ): 31681400   Elektriske komponenter
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Vinder udvælgelse status Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Andet
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : NOVAFOS A/S
Registreringsnummer : 31884993
Postadresse : Blokken 9, 1.    
By : Birkerød
Postnummer : 3460
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Mikkel Bjerregaard Jensen
E-mail : mje@novafos.dk
Telefon : +45 44208000
Internetadresse : https://www.novafos.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 6e4dea36-6035-4128-9fae-89ca873f0b9a   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 05/07/2024   12:00:00 (UTC+1)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 404003-2024
EUT-S-nummer : 131/2024
Offentliggørelsesdato : 08/07/2024

Send til en kollega

0.046