1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Skive Kommune
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Kontrakt på indkøb af fagsystem til Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen
Beskrivelse
:
Ordregiver forventer at indgå kontrakt på indkøb af fagsystem til Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen på SKI 02.19 – delaftale 02, ydelsesområde Y26 - Social service og omsorg. Kontrakten har en løbetid på 6 år og med mulighed for at forlænge kontrakten 2 X 12 måneder.
Identifikator for proceduren
:
cdd2ecdd-28b2-4a4c-ace1-5c592b71b3c0
Intern identifikator
:
232297689
Type af procedure
:
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten vil først blive indgået efter udløb af standstill periode på 10 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Kontrakt på indkøb af fagsystem til Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen
Beskrivelse
:
Ordregiver forventer at indgå kontrakt på indkøb af fagsystem til Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen på SKI 02.19 – delaftale 02, ydelsesområde Y26 - Social service og omsorg. Kontrakten har en løbetid på 6 år og med mulighed for at forlænge kontrakten 2 X 12 måneder.
Intern identifikator
:
232297689
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed på at forlænge kontrakten med 2 X 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten vil først blive indgået efter udløb af standstill periode på 10 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
Direkte tildeling
:
Begrundelse for direkte tildeling
:
Kontrakten kan kun tildeles af en bestemt økonomisk aktør på grund af manglende konkurrence af tekniske årsager
Anden begrundelse
:
Ordregiver har i forbindelse med anskaffelse af et nyt fagsystem til Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen foretaget en direkte tildeling via SKI-aftale 02.19 - delaftale 02, ydelsesområde Y26 - Social service og omsorg. Tildelingen er sket ved hjælp af det tilknyttede tildelingsværktøj fra SKI. Ordregiver forventer at indgå kontrakt med KMD A/S. Denne leverandør var den eneste tilbageværende leverandør af fagsystem, da ordregiver havde tilvalgt alle deres krav i SKI tildelingsværktøjet. Eventuelle spørgsmål til grundlaget for tildelingen kan rettes til ordregiver.
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
18-06-2024
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
18-06-2024
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Skive Kommune
Registreringsnummer
:
29189579
Postadresse
:
Torvegade 10
By
:
Skive
Postnummer
:
7800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Indkøbsafdelingen
Telefon
:
+45 99155500
Fax
:
+45 99151012
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
KMD A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
large
Registreringsnummer
:
26911745
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
44601000
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
b7a47f11-3817-406a-931c-01a9f5b189d3
-
01
Formulartype
:
Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/06/2024
10:56:08 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
20/06/2024
10:57:43 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
370570-2024
EUT-S-nummer
:
120/2024
Offentliggørelsesdato
:
21/06/2024