Fakta om udbudet
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
Personalegoder, Smartphones
(18.12.2019)
Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
Personalegoder, Smartphones
Herning Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Tommy Thomsen
Telefon: +45 96282339
E-mail: okitt@herning.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61446711.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61446711.aspx
Del II: Genstand
Personalegoder, Smartphones.
Bemærk, Serviceattest skal allerede være Herning Kommune i hænde, 5 dage efter anmodning.
Udbud på personalegoder, Smartphones til Herning Kommunes medarbejdere.
Bemærk, Serviceattest skal allerede være Herning Kommune i hænde, 5 dage efter anmodning.
Ordregiver har ca. 6 000 ansatte. Disse vil i løbet af oktober/november måned få mulighed for at bestille de af aftalen omfattede produkter.
Med udbuddet etableres der et samarbejde med 1 leverandør for hver delaftale, som vil have eneretten til at tilbyde Ordregivers ansatte smartphones, tablets og bredbånd som personalegode.
For det fulde overblik over de enkelte produkter, henvises der til en portal, hvor medarbejderen kan se priser med og uden skattefordel.
Udbuddet omfatter:
· Smartphones Forventet antal bestilte enheder: 150-200 stk.
Ordregiver forpligter sig ikke til at aftage en bestemt mængde, da forbruget afhænger af hvor mange ansatte der ønsker at benytte aftalen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
For at kunne bestille til oktober/november, er det nødvendigt at have en kontrakt på plads pr. 24. oktober. Der skal indlæses vare i en personaleportal og trykkes brochurer med de tilbudte produkter og priser.
Der er relativt få varelinier og produkter og det er et genudbud uden væsentlige ændringer. Ordregiver ser det derfor ikke som et problem at afkorte fristen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI. 4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk