Fakta om udbudet
Udbyder
Greve Kommune
Opdateringer
Greve Kommune har valgt at aflyse udbuddet. Årsagen hertil er dels et ønske om en stærkere økonomisk sikkerhed i leveranceforholdet dels usikkerheder i grundlaget for tildelingen. Hertil kommer at flere af de afgivne tilbud må anses som ukonditionsmæssige. Kommunen agter at genudbyde kontrakten i den nærmeste fremtid.
Kontrakt vedrørende drift, support og asset management ydelser
Greve Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
44023911
Rådhusholmen 10
Greve
2670
Danmark
Kontaktperson: Michael Kalmberg
E-mail: it-udbud@greve.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk/
Del II: Genstand
Kontrakt vedrørende drift, support og asset management ydelser.
Udbuddet vedrører en outsourcingkontrakt vedrørende levering af drift, support og asset management ydelser i relation til Greve Kommunes It-infrastruktur. Greve Kommune har tidligere udbudt driften og vedligeholdelsen af sin IT-infrastruktur, men udbyder nu også sin servicedesk. Udbuddet omfatter transition og transformation, herunder migrering og konvertering, af Greve Kommunes nuværende IT-miljøer og data hos Greve Kommunes nuværende driftsleverandør til de etablerede miljøer eller cloud-tjeneste hos den overtagende driftsleverandør samt asset management af Greve Kommunes hardware og softwaremiljø.
Den udbudte ydelse består i levering af drift af Greve Kommunes IT-infrastruktur, supportering af de leverede ydelser inkl. servicedesk samt asset management på PC'ere i Greve Kommunes administration, tilhørende institutioner og skoler, herunder bl.a. klargøring og opsætning af nyt hardware, fremstilling og vedligeholdelse af software pakker og images samt deployment. Den udbudte ydelse er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Greve Kommune kan forlænge kontraktens løbetid med 2 gange 12 måneder.
Den i pkt. II.1.5) og pkt. II.2.6) anslåede værdi omfatter den samlede kontraktperiode inkl. optioner på forlængelse af kontrakten (5 + 2 år).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Det er ikke muligt for tilbudsgiverne at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Greve Kommune har i maj 2016 i EU-Tidende under nr. 2016/S 093-166107 udbudt en tilsvarende ydelse, men dette udbud er efterfølgende blevet annulleret. I forhold til udbuddet fra maj 2016 er den væsentligste ændring, at levering/leasing af PC'er i nærværende udbud ikke længere er omfattet af tilbudsgiverens ydelse. Derudover er der foretaget flere andre, mindre tilpasninger af udbudsbetingelser, kontrakt og bilag.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Eventuel klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud af 12.5.2010 med senere ændringer.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://kfst.dk