23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 158-286097
Offentliggjort
18.08.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Glostrup Kommune

WAN udbud — Glostrup Kommune 2016


Glostrup Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Glostrup Kommune
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Anders Schiøler
Telefon: +45 43236292
E-mail: linje.udbud@glostrup.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.glostrup.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://udbudsnet.dk/udbud/detaljer/c4e10358-61d8-4fae-907a-dce70a60854a
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.udbudsnet.dk
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

WAN udbud — Glostrup Kommune 2016.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72720000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Glostrup Kommune ønsker gennem et EU-udbud — et Offentligt udbud — at indgå en 4-årig rammeaftale med en operatør om levering og drift af Glostrup Kommunes kommende WAN-infrastruktur. Den udbudte genstand omfatter følgende:

WAN forbindelser:

Low-speed MPLS forbindelser (50 Mbit/s): 28 stk.

Medium speed MPLS forbindelser (100 Mbit/s): 11 stk.

High speed forbindelser (1 Gbit/s) 7 stk.

Redundant forbindelse (Primær.: 10 Gbit/s, Sekundær: 1 Gbit/s): 1 stk.

Kobberbaserede MPLS forbindelser:

MPLS forbindelser til institutioner 2 stk.

Der stilles ikke krav om en given teknologi i bæremediet, når blot de tekniske krav kan opfyldes. Eneste undtagelse for dette krav er de 2 kobberbaserede MPLS f.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32420000
32430000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

 

Glostrup Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Glostrup Kommune ønsker gennem et EU-udbud — et Offentligt udbud — at indgå en 4-årig rammeaftale med en operatør om levering og drift af Glostrup Kommunes kommende WAN-infrastruktur. Den udbudte genstand omfatter følgende:

WAN forbindelser:

Low-speed MPLS forbindelser (50 Mbit/s): 28 stk.

Medium speed MPLS forbindelser (100 Mbit/s): 11 stk.

High speed forbindelser (1 Gbit/s) 7 stk.

Redundant forbindelse (Primær.: 10 Gbit/s, Sekundær: 1 Gbit/s): 1 stk.

Kobberbaserede MPLS forbindelser:

MPLS forbindelser til institutioner 2 stk.

Der stilles ikke krav om en given teknologi i bæremediet, når blot de tekniske krav kan opfyldes. Eneste undtagelse for dette krav er de 2 kobberbaserede MPLS forbindelser.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringsbetingelser / Vægtning: 20
Omkostningskriterium - Navn: Økonomi / Vægtning: 60
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

De underliggende leveranceaftaler skal inden udløbet af rammeaftalen kunne forlænges med yderligere indtil 2 gange 12 måneder, således at der samlet kan forlænges med op til 24 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

De underliggende leveranceaftaler skal inden udløbet af rammeaftalen kunne forlænges med yderligere indtil 2 gange 12 måneder, således at der samlet kan forlænges med op til 24 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Der skal vedhæftes en ESPD-erklæring til tilbuddet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Ansøgere skal dokumentere, at virksomheden er økonomisk stabil og således er i stand til at påtage sig opgaven. For at Glostrup Kommune kan vurdere dette, skal virksomheden oplyse diverse regnskabstal samt nøgletal. Virksomheden skal vedlægge reviderede årsregnskaber fra de seneste 2 år. Hvis virksomheden er en del af en koncern, skal nævnte regnskaber eller revisorpåtegnede nøgletal vedrørende moderselskabet vedlægges, såfremt virksomheden ønsker at blive vurderet på baggrund af moderselskabets finansielle situation. Virksomheden skal i givet fald vedlægge en moderselskabsgaranti, hvorefter moderselskabet ubegrænset indestår for virksomhedens forpligtelser.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbuddet skal vedhæftes en kort præsentation af virksomheden. Ansøgere skal dokumentere solid erfaring og kendskab til det faglige område for dette tilbud. For at vurdere dette skal virksomheden fremsende følgende:

A) Oplysninger om de produkter og services, som virksomheden kan tilbyde indenfor det faglige område for dette tilbud

B) Beskrivelse af erfaringer fra igangværende opgaver indenfor de seneste 3 år af tilsvarende art. Referencelisten skal omfatte beskrivelse af 3 opgaver, hvor hver opgave skal omfatte etablering og drift af kommunikationslinjer (»managed«) med mindst 25 forbindelser inden for hastighedsområdet fra 25 Mbps til 1 Gbps. Kontaktperson pr. reference skal anføres.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Rammeaftalen gælder fra 1.1.2017 til 31.12.2020 (benævnt Aftaleperioden) uden mulighed for forlængelse. Dog kan de underliggende leveranceaftaler inden udløbet af Rammeaftalen forlænges med indtil 24 måneder.

Tilbudsgivere, der er omfattet af såvel de obligatoriske som de frivillige udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven §§ 135-137, vil blive udelukket fra at deltage i Udbuddet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/09/2016
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 31/01/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 31/01/2017
Tidspunkt: 00:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.ktst.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren han indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren jf. § 6 stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3 stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning jf. § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/08/2016

Send til en kollega

0.063