Fakta om udbudet
Udbyder
Glostrup Kommune
WAN udbud — Glostrup Kommune 2016
Glostrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65120119
Rådhusparken 2
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Anders Schiøler
Telefon: +45 43236292
E-mail: linje.udbud@glostrup.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.glostrup.dk
Del II: Genstand
WAN udbud — Glostrup Kommune 2016.
Glostrup Kommune ønsker gennem et EU-udbud — et Offentligt udbud — at indgå en 4-årig rammeaftale med en operatør om levering og drift af Glostrup Kommunes kommende WAN-infrastruktur. Den udbudte genstand omfatter følgende:
WAN forbindelser:
Low-speed MPLS forbindelser (50 Mbit/s): 28 stk.
Medium speed MPLS forbindelser (100 Mbit/s): 11 stk.
High speed forbindelser (1 Gbit/s) 7 stk.
Redundant forbindelse (Primær.: 10 Gbit/s, Sekundær: 1 Gbit/s): 1 stk.
Kobberbaserede MPLS forbindelser:
MPLS forbindelser til institutioner 2 stk.
Der stilles ikke krav om en given teknologi i bæremediet, når blot de tekniske krav kan opfyldes. Eneste undtagelse for dette krav er de 2 kobberbaserede MPLS f.
Glostrup Kommune.
Glostrup Kommune ønsker gennem et EU-udbud — et Offentligt udbud — at indgå en 4-årig rammeaftale med en operatør om levering og drift af Glostrup Kommunes kommende WAN-infrastruktur. Den udbudte genstand omfatter følgende:
WAN forbindelser:
Low-speed MPLS forbindelser (50 Mbit/s): 28 stk.
Medium speed MPLS forbindelser (100 Mbit/s): 11 stk.
High speed forbindelser (1 Gbit/s) 7 stk.
Redundant forbindelse (Primær.: 10 Gbit/s, Sekundær: 1 Gbit/s): 1 stk.
Kobberbaserede MPLS forbindelser:
MPLS forbindelser til institutioner 2 stk.
Der stilles ikke krav om en given teknologi i bæremediet, når blot de tekniske krav kan opfyldes. Eneste undtagelse for dette krav er de 2 kobberbaserede MPLS forbindelser.
De underliggende leveranceaftaler skal inden udløbet af rammeaftalen kunne forlænges med yderligere indtil 2 gange 12 måneder, således at der samlet kan forlænges med op til 24 måneder.
De underliggende leveranceaftaler skal inden udløbet af rammeaftalen kunne forlænges med yderligere indtil 2 gange 12 måneder, således at der samlet kan forlænges med op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal vedhæftes en ESPD-erklæring til tilbuddet.
Ansøgere skal dokumentere, at virksomheden er økonomisk stabil og således er i stand til at påtage sig opgaven. For at Glostrup Kommune kan vurdere dette, skal virksomheden oplyse diverse regnskabstal samt nøgletal. Virksomheden skal vedlægge reviderede årsregnskaber fra de seneste 2 år. Hvis virksomheden er en del af en koncern, skal nævnte regnskaber eller revisorpåtegnede nøgletal vedrørende moderselskabet vedlægges, såfremt virksomheden ønsker at blive vurderet på baggrund af moderselskabets finansielle situation. Virksomheden skal i givet fald vedlægge en moderselskabsgaranti, hvorefter moderselskabet ubegrænset indestår for virksomhedens forpligtelser.
Tilbuddet skal vedhæftes en kort præsentation af virksomheden. Ansøgere skal dokumentere solid erfaring og kendskab til det faglige område for dette tilbud. For at vurdere dette skal virksomheden fremsende følgende:
A) Oplysninger om de produkter og services, som virksomheden kan tilbyde indenfor det faglige område for dette tilbud
B) Beskrivelse af erfaringer fra igangværende opgaver indenfor de seneste 3 år af tilsvarende art. Referencelisten skal omfatte beskrivelse af 3 opgaver, hvor hver opgave skal omfatte etablering og drift af kommunikationslinjer (»managed«) med mindst 25 forbindelser inden for hastighedsområdet fra 25 Mbps til 1 Gbps. Kontaktperson pr. reference skal anføres.
Rammeaftalen gælder fra 1.1.2017 til 31.12.2020 (benævnt Aftaleperioden) uden mulighed for forlængelse. Dog kan de underliggende leveranceaftaler inden udløbet af Rammeaftalen forlænges med indtil 24 måneder.
Tilbudsgivere, der er omfattet af såvel de obligatoriske som de frivillige udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven §§ 135-137, vil blive udelukket fra at deltage i Udbuddet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.ktst.dk
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren han indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren jf. § 6 stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3 stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk