Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Opdateringer
Udbuddet for it hardware med tilbehør annulleres, da det på baggrund af stillede spørgsmål til udbudsbetingelsernes kravspecifikation, efter Ordregivers skøn, har vist sig at kravspecifikationen er uklar og ugennemsigtigt.
Ordregiver vil snarest muligt genudbyde IT hardware med tilbehør.
IT hardware med tilbehør
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Seniorkonsulent Boris Van Dijk, Center for Økonomi/Indkøb
Telefon: +45 38665000
E-mail: boris.van.dijk@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Øst
9220
Danmark
E-mail: region@re.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
29190658
Alléen
Sorø
4180
Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Udbuddet er et fælles EU — Udbud mellem Region Hovedstaden, Region Nordjylland og Region Sjælland v/Region Hovedstaden som udbudsansvarlig.
Del II: Genstand
IT hardware med tilbehør.
Udbuddet omfatter indkøb af Stationære PCère, Bærbare PCère, All in — One Pc'er,
Tynde klienter, Pc skærme, Monitorer, Tablets, Smartphones, IP telefoni, Printere, Kliniske
stuegangsvogne og tilbehør til Regionernes hospitaler og institutioner.
Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland.
Udbuddet omfatter indkøb af Stationære PCère, Bærbare PCère, All in — One Pc'er,
Tynde klienter, Pc skærme, Monitorer, Tablets, Smartphones, IP telefoni, Printere, Kliniske
stuegangsvogne og tilbehør til Regionernes hospitaler og institutioner.
Kontrakten kan forlænges med 1 x 12 måneder.
Option nr. 1 Præinstallation af image og software
Option nr. 2 Indsamling og bortskaffelse af udtjent hardware
Option nr. 3 Lagerkapacitet for bestilte varer
Option nr. 4 Tyverimærkning
Option nr. 5 Printservice
Option nr. 6 på tiltrædelse af aftale, Region Sjælland.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I henhold til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Inden aftalens udløb.
De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. Udbudsloven § 137.
Udbuddet gennemføres som et fælles udbud mellem Region Hovedstaden, Region Nordjylland og Region Sjælland. som option. Ved fælles udbud forstås udbud, hvor 2 eller flere af de danske Regioner ved samme udbud udbyder indkøb af varer eller tjenesteydelser, i det flere ordregivende myndigheder således står bag pågældende udbud. Region Hovedstaden og Region Nordjylland vil hver især selvstændigt indgå kontrakt med vinderen/vinderne af udbuddet. Region Sjælland har option på at indgå enslydende, selvstændig aftale med de leverandører, der tildeles aftale. Region Sjælland har mulighed for inden den 31.3.2017, at tilslutte sig hele aftalen med tilhørende optioner 1-5. Ordregiver er berettiget til inden den 31.3.2017, at udnytte de enkelte optioner, såfremt at optionen/erne ikke vælges effektueret ved kontraktstart.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København O
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
X
Danmark
Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af Ordregivers bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at Ordregiveren har indgået kontrakt, eller hvis der tale om rammeaftale, inden 6 måneder fra Ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem Ordregiveren vil indgå kontrakt med. Mere udførlig beskrivelse findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Carl Jacobsens Vej 34
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100