Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Curs-udbuddet — 2. høringsrunde
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Contract Management
E-mail: it.contract.management@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://regionsyddanmark.dk/wm483067
Del II: Genstand
Curs-udbuddet — 2. høringsrunde.
Høringen — som bliver den anden af de to planlagte høringer — gennemføres for, at Region Syddanmark i arbejdet med udbuddet får mulighed for at indhente viden fra markedet om rammer og indhold i udbuddet. Denne høring vil primært dreje sig om at få afdække konkrete spørgsmål.
Rent praktisk vil høringen blive gennemført den 14.9.2016. Her bliver der afholdt individuelle møder med de leverandører, som har tilmeldt sig høringen. Møderne vil have en varighed af ca. 1,5 time. Fra Region Syddanmark vil der deltage 2-3 repræsentanter fra ledelsen samt projektledelsen. Der deltager ikke teknikere på mødet. Tilmeldte leverandører forventes tilsvarende at møde med ledelsesrepræsentanter.
Leverandører vil — efter deres tilmelding — modtage en indkaldelse til høringen med mere specifik information om tidspunkt, sted og agenda for høringen.
For yderligere info — se jer https://regionsyddanmark.dk/wm483067
Bemærk, det her er høringsrunde nr. 2-
Det er 3 platforme udbuddet drejer sig om
1. Telefoniplatformen
2.Videoplatformen
3.Telepsyk: en Cisco cucm platform
Ydelserne omfatter, men er ikke afgrænset til følgende:
— Drift af servere (der stilles housingydelser til rådighed)
— Udskiftning af hardware
— Patching af software
— Licensstyring og compliance
— Håndtering af licensudvidelser
— Arkitekturudvikling af platformene (eksempelvis i forbindelse med nye services og nye komponenter))
— Dokumentation af platformene
— Installation ved udvidelser
— Test ved udvidelser
— Support til superbrugere og Regionens 1. level support
— Incidenthåndtering og fejlretning
— Evt. kabling ved udvidelser
— Flådestyring (endepunkter)
— Håndtering af garantiforpligtelser på udstyr
— Reparation af udstyr (logistik)
— Indkøb af nyt udstyr og licenser
— Installation af nyt udstyr.
For nærmere info, se høringsbeskrivelsen her https://regionsyddanmark.dk/wm483067
Høringen vil blive gennemført den 14.9.2016. Der afholdes individuelle møder med de leverandører, som har tilmeldt sig høringen. Tilmelding skal ske senest mandag. d. 15.8.2016 kl.: 12:00. Tilmelding sker via mail til it.contract.management@rsyd.dk. I mailen bedes leverandøren skrive hvor mange personer de deltager med. Kvittering for tilmelding kan ikke forventes før 12.8.2016.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger