Fakta om udbudet
Udbyder
Selandia CEU på vegne af Indkøbsfællesskabet Sjælland
Vindere
Offentligt EU-udbud af computere mv.
(02.12.2016)
Atea A/S
Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 07-09-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-09-2016
Time: 12:00
IV.2.6)
I stedet for:
Dato: 06-03-2017
Læses:
Dato: 22-03-2017
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 07-09-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-09-2016
Time: 12:00
Offentligt EU-udbud af computere mv
Selandia CEU på vegne af Indkøbsfællesskabet Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
10095794
Bredahlsgade 1 B
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Camilla Larsen
Telefon: +45 28885172
E-mail: cmhl@sceu.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59657837.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indsj.dk/
Del II: Genstand
Offentligt EU-udbud af computere mv.
Indkøbsfællesskabet Sjælland udbyder rammeaftale på computere mv. indenfor områderne bærbare computere, stationære computere, hybridcomputere og skærme. Der henvises til udbudsbetingelserne og de tilhørende bilag.
Indkøbsfællesskabet Sjælland udbyder rammeaftale på computere mv. indenfor områderne bærbare computere, stationære computere, hybridcomputere og skærme. Der henvises til udbudsbetingelserne og de tilhørende bilag.
Optioner på 2 gange 12 måneders forlængelse af rammeaftalens varighed.
Tilbudsgiver skal tilbyde de i kravspecifikationen, bilag 1, anmodede optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder
følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage
indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.
1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI. 4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk