Fakta om udbudet
Udbyder
Rigsadvokaten
Vindere
Rammeaftale vedrørende BI konsulentydelser
(25.11.2016)
Affecto Denmark A/S
Lyngbyvej 28
2100 København Ø
Begrænset udbud for rammeaftale vedrørende BI-konsulentydelser
Rigsadvokaten
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Rigsadvokaten
Frederiksholms Kanal 16
Kontaktpunkt(er): Rigsadvokaten, Frederiksholms Kanal 16, 1220 København K
Att: Jens Lund Andersen
1220 København K
Danmark
Telefon: +45 25261098
Mailadresse: jla@ankl.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.anklagemyndigheden.dk/Sider/Forside.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.anklagemyndigheden.dk/Sider/rigsadvokaten.aspx
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.anklagemyndigheden.dk/Sider/udbud.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 7: Edb-tjenesteydelser og hermed beslægtede tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Rigsadvokaten, Frederiksholms Kanal 16, 1220 København K.
NUTS-kode DK011
Rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 36Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 3 500 000 og 4 500 000 DKK
72220000
interval: mellem 3 500 000 og 4 500 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fællessekretariatet skal ikke have en bestemt juridisk form på tidspunktet for tilbudsafgivelse, jf. artikel 3(2) i Udbudsdirektivet. Ordregiver stiller dog som krav, at konsortiets deltagere hæfter solidarisk, såfremt kontrakten tildeles konsortiet og kontrakt skal indgås.
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøger skal ved sin prækvalifikationsanmodning udfylde, underskrive og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument, jf. bilag 1 til udbudsbetingelserne. Ansøger skal udfylde ESPD'ets del II-IV, og ESPD'et vil herefter være foreløbigt bevis for, at Ansøger opfylder minimumskrav til egnethed, jf. udbudslovens § 148, stk. 1,nr. 1 og 2. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning herom, jf. .http://www.kfst.dk/~/media/KFST/Offentlig%20konkurrence/Vejledning%20om%20eESPD/Det%20faelles%20europaeiske%20udbudsdokument.pdf ESPD'et udgør en formel egenerklæring fra ansøger om, at denne ikke befinder sig i en af de situationer, hvor økonomiske aktører efter udbudsloven vil eller kan blive udelukket og at denne opfylder de relevante egnethedskriterier. Før ordregivers beslutning om tildeling af rammeaftalen, skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument i henhold til udbudslovens §§ 151 og 152.
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Ansøger skal ved sin prækvalifikationsanmodning udfylde, underskrive og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument, jf. bilag 1 til udbudsbetingelserne. Ansøger skal udfylde ESPD'ets del II-IV, og ESPD'et vil herefter være foreløbigt bevis for, at Ansøger opfylder minimumskrav til egnethed, jf. udbudslovens § 148, stk. 1,nr. 1 og 2. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning herom, jf. .http://www.kfst.dk/~/media/KFST/Offentlig%20konkurrence/Vejledning%20om%20eESPD/Det%20faelles%20europaeiske%20udbudsdokument.pdf
Før ordregivers beslutning om tildeling af rammeaftalen, skal den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen, fremlægge dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument i henhold til udbudslovens §§ 151 og 152. ESPD'et udgør en formel egenerklæring fra ansøger om, at denne ikke befinder sig i en af de situationer, hvor økonomiske aktører efter udbudsloven vil eller kan blive udelukket og at denne opfylder de relevante egnethedskriterier. Den tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele rammeaftalen, skal i den forbindelse fremlægges følgende dokumentation:Tilbudsgivers årsregnskab eller uddrag heraf i det seneste disponible regnskabsår. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal oplysningerne afgives for hver af de deltagende virksomheder i sammenslutningen. Såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders økonomiske kapacitet, skal dokumentationen fremsendes for hver enhed.
Ansøgere vil blive evalueret og evt. prækvalificeret på grundlag af referencer og fastansat personale.
Som dokumentation for Ansøgerens tekniske formåen skal Ansøgeren vedlægge følgende materiale, ved Ansøgers udfyldelse af Skabelon A:
a) Oplysning om de væsentligste sammenlignelige opgaver, som Ansøgeren har udført i løbet af de seneste 3 kalenderår, med angivelse af tidspunkt herfor, samt navn og telefonnummer på kunderne.
b) Liste over fastansatte BI-konsulenter i virksomheden, og en kort beskrivelse af deres kvalifikationer og erfaring, særligt med Qlik-produkter.
Skabelon A skal udfyldes af ansøger. Manglende udfyldelse af skabelon A medfører, at Ansøgningen i det hele anses som ukonditionsmæssig.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Rigsadvokaten vil kun prækvalificere ansøgere som har mindst 3 referencer med lignende opgaver (omhandlende fejlretning og vedligeholdelse af applikationer i Qlik-produkter, udvikling af nye Qlik-applikationer, dataudtræk fra forretningssystemer og driftsoptimering) og mindst 3 fastansatte konsulenter med minimum 3 års erfaring med Qlik-produkter med fejlretning og vedligeholdelse, samt udvikling af nye Qlik-applikationer og dataudtræk fra forretningssystemer og driftsoptimering.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Såfremt antallet af ansøgere overstiger 5, vil den videre selektion ske på baggrund af ansøgerens relevante dokumenterede erfaring i levering af BI-tjenesteydelser og i at arbejde med Qlik-produkter.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk/