Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb
PCR-flow
Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2, Blok C, lokale 120
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Seniorkonsulent Michael Thelander
Telefon: +45 38665823
E-mail: michael.thelander@regionh.dk
Fax: +45 38665850
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Del II: Genstand
PCR-flow.
Én pcr-flowlinje med option på yderligere en linie og/eller opgradering af eksisterende udstyr inkl. tilhørende reagenser/forbrugsartikler m.m.
Herlev og Gentofte Hospital, Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev.
Én pcr-flowlinje med option på yderligere en linie og/eller opgradering af eksisterende udstyr inkl. tilhørende reagenser/forbrugsartikler m.m.
Én yderligere linie og eller opgradering af eksisterende udstyr samt service.
Del IV: Procedure
- Kun en bestemt økonomisk aktør kan levere de pågældende bygge- og anlægsarbejder, varer eller tjenesteydelser af følgende årsag:
- manglende konkurrence af tekniske årsager
Ordregiver har krav om, at de PCR-cyclere, der indgår i det samlede flow, skal understøtte multiplex PCR-analyser i 6 kanaler, at udstyret til opsætning af PCR-reaktioner og PCR-cyclere skal kunne håndtere PCR-plader i 384-brøndsformat, at PCR-reaktionerne kan foregå i et maksimalt volumen på 10 µL, at udstyret skal kunne understøtte afdelingens egenudviklede (in-house) PCR-analyser og skal fungere med generiske PCR-reagenser samt at 1 proceslinje skal kunne håndtere mindst 275 patientprøver, samt tilhørende kontroller, pr. arbejdsdag og at den daglige håndtering omfattende opstart af udstyr, registrering af prøver, forberedelse (pipettering), oprensning af RNA eller DNA, PCR-setup og analyse, vedligehold og nedlukning af udstyr kan ske indenfor arbejdsdagens længde af 7,5 timer. Endeligt skal det samlede udstyr understøttes af en middelware der kan 2 vejs kommunikere med afdelingens LIS system og kunne være indenfor ordregivers fysiske rammer.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
PCR-flowlinje
Hvidovre
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307600
Internetadresse:www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til Klagenævnet. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om klagenævnet for udbud § 7, stk. 3. Senest samtidig medindgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk