23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fredensborg kommune

Profylaksebekendtgørelse vedrørende indkøb af Ledelsesinformation til Jobcenter


Fredensborg kommune

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Fredensborg kommune
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Generelle offentlige tjenesteydelser
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Profylaksebekendtgørelse vedrørende indkøb af Ledelsesinformation til Jobcenter
Beskrivelse :  Fredensborg Kommune har gennemført direkte tildeling på SKI 02.19 Fagsystemer, delaftale 2. Fredensborg Kommune skal anskaffe en Service, der sikrer ledelsesinformation til kommunens Jobcenter. Fredensborg Kommune har behov for at anskaffe en Service, der understøtter statistik, analyser og prognoser. Endvidere skal Servicen præsentere data og danne indblik i at kunne se sammengænge mellem mål, indsatser, varigheder på indsatser, og aktiviteter på forskellige målgrupper. Servicen skal også understøtte klager og økonomistyring.
Identifikator for proceduren :  7b779bc3-a4b3-4afb-b5a1-9a95f0be6f72
Intern identifikator :  169446
Type af procedure :  Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Profylaksebekendtgørelse vedrørende indkøb af Ledelsesinformation til Jobcenter
Beskrivelse :  Fredensborg Kommune har gennemført direkte tildeling på SKI 02.19 Fagsystemer, delaftale 2. Fredensborg Kommune skal anskaffe en Service, der sikrer ledelsesinformation til kommunens Jobcenter. Fredensborg Kommune har behov for at anskaffe en Service, der understøtter statistik, analyser og prognoser. Endvidere skal Servicen præsentere data og danne indblik i at kunne se sammengænge mellem mål, indsatser, varigheder på indsatser, og aktiviteter på forskellige målgrupper. Servicen skal også understøtte klager og økonomistyring.
Intern identifikator :  169446
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Yderligere klassificering ( cpv ):  72416000 Applikationsudbydere
Yderligere klassificering ( cpv ):  72263000 Implementering af programmel
Yderligere klassificering ( cpv ):  72265000 Konfigurering af programmel
Yderligere klassificering ( cpv ):  72260000 Programmelrelaterede tjenester
Yderligere klassificering ( cpv ):  48000000 Programpakker og informationssystemer
Yderligere klassificering ( cpv ):  72514000 Servicebureauvirksomhed i forbindelse med databehandling
Yderligere klassificering ( cpv ):  72250000 System- og supporttjenester
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  - Exit-proces- Arkivering- Konsulentydelser<br>
5.1.2  Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
Land :  Danmark
Yderligere oplysninger : 
5.1.6  Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Beskrivelse :  Pris
Vægtning (procentdel, præcis) :  100
5.1.12  Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.  Resultater
Værdien af alle de kontrakter, der tildeles i denne bekendtgørelse :  3,985,934 DKK
Direkte tildeling :
Begrundelse for direkte tildeling :  Kontrakter med en anslået værdi under udbudstærsklerne
Anden begrundelse :  Tildeling af kontrakten sker på SKI 02.19 Fagsystemer, som ikke kræver en bekendtgørelse på ny.
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0000
6.1.2  Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn :  J. H. Schultz Information A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator :  1
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter :  LOT-0000
Værdien af resultatet :  3,985,934 DKK
Kontraktoplysninger :
Identifikator for kontrakten :  CON-0001
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Fredensborg kommune
Registreringsnummer :  29188335
Postadresse :  Egevangen 3 B
By :  Kokkedal
Postnummer :  2980
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Izel Melda Soysal
E-mail :  izels@fredensborg.dk
Telefon :  +45 72565000
Internetadresse :  https://www.fredensborg.dk
Denne organisations roller :
Køber
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  J. H. Schultz Information A/S
Registreringsnummer :  89634814
Postadresse :  Annexstræde 5
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
Telefon :  +45 72282826
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter :  LOT-0000
Vinderen er noteret på et reguleret marked
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Internetadresse :  http://www.klfu.dk
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Internetadresse :  http://www.kfst.dk
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  d586e51b-e138-4c8c-9c07-85cb813ac304 -  01
Formulartype :  Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-06+01:00 12:00:00+01:00
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00741958-2023
EUT-S-nummer :  236/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-07Z

Send til en kollega

0.047